Márkatörténet
70 márkatörténet az adatbázisban
Márkatörténet: Eucerin
2020-06-10 10:08
Az Eucerin® története 1900-ban kezdődött egy úttörőnek számító innovációval. Isaac Lifschütz kémikus gyógyászati forradalmat indított el.

A kutató kifejlesztett egy rendkívül finom alapkenőcsöt, amit "eucerin" - a csodálatos kenőcs - néven vívőanyagként használt stabil emulziókhoz.

1900: Dr. Lifschütz szabadalom kérelme az eucerin tartalmú kenőcs alaphoz. 1903-tól az eucerin emulzifikáló hatóanyagként jelent meg a piacon. 1911-ben Dr. Troplowitz megszerezte a szabadalmi jogot a Beiersdorf számára és bevezette a piacra az első terméket, amely tartalmazta a hatóanyagot, az Eucerin port. Ezt követte az első Eucerin márkanevű kenőcs, már a Paul Beiersdorf & Co. cég termékeként. A következő termék az Eucerin szappan volt 1930-ban.

A következő mérföldkövet 1950-ben az Eucerin pH5 krém megszületése jelentette. Kategóriájában ez volt az első olyan termék, amely az egészséges bőr megóvása érdekében annak saját természetes védő savköpenyének fenntartására helyezte a hangsúlyt. Ez a szempont ma is kulcsfontosságú szerepet játszik az orvosi bőrápolásban és a nemzetközi kutatói körökben.

Az 1970-es években az Eucerin sokoldalú elismerést szerzett az Eucerin pH5 Intenzív Testápoló és az Eucerin pH5 Intenzív Testápoló F termékeinek köszönhetően. A 90-es évek második felétől az Eucerin a gyors termékinnovációra fókuszált. 1994-ben a pH5 Olajtusfürdő kifejlesztésével az Eucerin egy új termékkategóriát vezetett be. Ez volt az első olajtusfürdő, amely megvédi a bőrt a fürdés során a kiszáradástól. 1996 az első Eucerin arcápolási termékek piaci bevezetése, mellyel a márka teret hódított a bőrápolás legfontosabb területén, az arcápolás terén. Egyik innovációját a másik után fejlesztette ki: a problémás bőrre alkalmas tisztító és ápoló termékektől (Eucerin Száraz Bőrre, Problémás Bőrre és Bőrpír elleni termékcsaládok) a nagy hatásfokú Anti-Age Bőrfiatalító termékekig, melyeket a legmagasabb bőrgyógyászati követelményeknek eleget téve fejlesztettek ki (az első, klinikai vizsgálatokkal igazolt Q10 Active ránctalanító krémtől a kozmetikai bőrgyógyászat által inspirált új generációs Hyaluron-Filler ránctalanító kezelésig).

Napjainkban az Eucerin a bőrgyógyászok által közkedvelt bőrápolási márka, amit a különböző bőrproblémák igényeinek megfelelően fejlesztettek ki. A bőrgyógyászokkal közösen végzett munkának és a technikai szaktudásnak köszönhetően az Eucerin megbízható és nagy hatásfokú termék innovációkat garantál, melyek a magas bőrgyógyászati követelményeknek is megfelelnek. A gondosan válogatott aktív összetevőknek és az előírt klinikai vizsgálatoknak köszönhetően az Eucerin kitűnő termékminőséget garantál.

Címszavakban:
 
  • Már több mint 100 éve szabadalmaztatták az Eucerin márkanevet.


 
  • Az Eucerin márkanév az eucerit hatóanyagról kapta a nevét, amely egy különlegesen tiszta lanolin alkohol. A lanolin alkohol természetes keveréke a gyapjúból kivont bőrrokon lipideknek.


 
  • Magyarországon több mint 10 éve megjelent az első Eucerin termék.


 
  • Ma közel 80 Eucerin termék vásárolható meg a hazai gyógyszertárakban.


NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      

További márkatörténetek

Mary Kay Márkatörténet: Mary Kay
2020-03-30 13:34
Manna Márkatörténet: Manna
2019-12-12 09:34
Márkatörténet: Dreher
Márkatörténet: Danone
Márkatörténet: Hot Wheels
Márkatörténet: Barbie