Márkatörténet
66 márkatörténet az adatbázisban
Márkatörténet: Apple
2009-02-18 10:45
2. oldal

A növekedés és visszaesés időszaka

1989-ben az Apple bemutatta első hordozható számítógépét, a Macintosh Portable-t, majd nem sokkal ezután piacra dobta a PowerBook-ot is. A PowerBook modern és ergonómikus kialakításával a későbbi laptopok előfutárának számított.

A termékek sikerének köszönhetően a vállalat bevételei folyamatosan növekedtek, a Macintosh ekkor élte első virágkorát. A növekedés azonban hamarosan megtorpant, mivel az Apple forgalomba hozott termékeit kedvezőtlenül fogadta a piac.

Út a megújulás felé

A '90-es évek elején az Apple hozzáfogott, hogy új operációs rendszert fejlesszen a Macintoshra, hogy lépést tudjanak tartani a kor igényeivel. A vállalat vezetői - a szintén Steve Jobs által alapított - NeXT vállalat termékében látták meg a lehetőséget a Mac OS rendszer továbbfejlesztésére. E lépéssel Steve Jobs visszakerült az Apple-höz, és egy évvel később már az elnök-igazgató pozíciót töltötte be.



   előző oldal     |     következő oldal   



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      

További márkatörténetek

Dreher Infografika Márkatörténet: Dreher
2019-07-10 12:40
Danone Márkatörténet: Danone
2019-05-30 15:59
Hot Wheels logo Márkatörténet: Hot Wheels
2019-05-15 14:18
Márkatörténet: Barbie
Márkatörténet: Lavazza
Márkatörténet: BMW
Márkatörténet: DEICHMANN




Projektmenedzser
Főbb feladatok, munkák- ajánlati felhívás fogadása, műszaki ...
IT Manager
Feladatok: - Projekt menedzsment- Jelentések és projekt doku...