Márkatörténet
58 márkatörténet az adatbázisban
Márkatörténet: Apple
2009-02-18 10:45
2. oldal

A növekedés és visszaesés időszaka

1989-ben az Apple bemutatta első hordozható számítógépét, a Macintosh Portable-t, majd nem sokkal ezután piacra dobta a PowerBook-ot is. A PowerBook modern és ergonómikus kialakításával a későbbi laptopok előfutárának számított.

A termékek sikerének köszönhetően a vállalat bevételei folyamatosan növekedtek, a Macintosh ekkor élte első virágkorát. A növekedés azonban hamarosan megtorpant, mivel az Apple forgalomba hozott termékeit kedvezőtlenül fogadta a piac.

Út a megújulás felé

A '90-es évek elején az Apple hozzáfogott, hogy új operációs rendszert fejlesszen a Macintoshra, hogy lépést tudjanak tartani a kor igényeivel. A vállalat vezetői - a szintén Steve Jobs által alapított - NeXT vállalat termékében látták meg a lehetőséget a Mac OS rendszer továbbfejlesztésére. E lépéssel Steve Jobs visszakerült az Apple-höz, és egy évvel később már az elnök-igazgató pozíciót töltötte be.



   előző oldal     |     következő oldal   



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      

További márkatörténetek

Zewa Márkatörténet: Zewa
2019-02-01 18:34
dm Márkatörténet: dm
2018-12-12 10:12
Márkatörténet: Sloggi
Márkatörténet: Lidl
Márkatörténet: Peroni
Márkatörténet: G-Shock