Márkatörténet
61 márkatörténet az adatbázisban
Márkatörténet: Apple
2009-02-18 10:45
2. oldal

A növekedés és visszaesés időszaka

1989-ben az Apple bemutatta első hordozható számítógépét, a Macintosh Portable-t, majd nem sokkal ezután piacra dobta a PowerBook-ot is. A PowerBook modern és ergonómikus kialakításával a későbbi laptopok előfutárának számított.

A termékek sikerének köszönhetően a vállalat bevételei folyamatosan növekedtek, a Macintosh ekkor élte első virágkorát. A növekedés azonban hamarosan megtorpant, mivel az Apple forgalomba hozott termékeit kedvezőtlenül fogadta a piac.

Út a megújulás felé

A '90-es évek elején az Apple hozzáfogott, hogy új operációs rendszert fejlesszen a Macintoshra, hogy lépést tudjanak tartani a kor igényeivel. A vállalat vezetői - a szintén Steve Jobs által alapított - NeXT vállalat termékében látták meg a lehetőséget a Mac OS rendszer továbbfejlesztésére. E lépéssel Steve Jobs visszakerült az Apple-höz, és egy évvel később már az elnök-igazgató pozíciót töltötte be.



   előző oldal     |     következő oldal   



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      

További márkatörténetek

BMW Z8 (Kép: BMW Group PressClub... Márkatörténet: BMW
2019-04-15 10:17
DEICHMANN Márkatörténet: DEICHMANN
2019-04-14 18:09
Bayer Márkatörténet: Bayer
2019-04-06 15:22
Márkatörténet: Danubius Hotels G...
Márkatörténet: Zewa
Márkatörténet: dm
Márkatörténet: Sloggi