Márkatörténet
79 márkatörténet az adatbázisban
Márkatörténet: Manna
2019-12-12 09:34
A kis családi manufaktúrát Varga-Darabos Andrea alapította 2010-ben, miután kozmetikumallergiában szenvedő kisgyermeke miatt kitanulta a vegyszermentes, natúr szappanok készítését.

Mára a Manna Magyarország egyik vezető natúrkozmetikum-márkájává vált, mely Európa számos országában van jelen. A Manna értékei az egészség- és környezettudatosság.

Hitvallásuk, hogy minél kevesebb szintetikus vegyszer kerül a szervezetünkbe és a környezetünbe, annál jobb. Termékei tisztaságát és minőségét a világ legrangosabb natúrkozmetikai, természet- és állatvédő szervezeteinek minősítései igazolják.

A márka minden tőle telhetőt megtesz, hogy - újrahasznosítható, újrahasznosított és környezetbarát anyagok felhasználásával - a lehető legkevesebb hulladékkal terhelje a környezetet.


NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      

További márkatörténetek

Márkatörténet: Knorr-Bremse
Márkatörténet: Gillette
Márkatörténet: Foreo
Márkatörténet: Rossmann
Márkatörténet: Caola
Márkatörténet: Avon
Márkatörténet: Michelin