Márkatörténet
68 márkatörténet az adatbázisban
Márkatörténet: Sloggi
2018-11-19 10:24
Az 1979-es alapítás óta, a világ egyik vezető fehérnemű gyártó cége Európában, és most már teljesértékű kínálatot biztosít nők és férfiak számára szerte Európában és Ázsiában.

Az anyavállalat, a Triumph 40.000 nagykereskedelmi fogyasztót szolgál ki, és adja el a termékeit közel 3600 értékesítési ponton, csakúgy mint online platformokon keresztül.


NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      

További márkatörténetek

Mary Kay Márkatörténet: Mary Kay
2020-03-30 13:34
Manna Márkatörténet: Manna
2019-12-12 09:34
Dreher Infografika Márkatörténet: Dreher
2019-07-10 12:40
Márkatörténet: Danone
Márkatörténet: Hot Wheels
Márkatörténet: Barbie
Márkatörténet: Lavazza