Márkatörténet
66 márkatörténet az adatbázisban
Márkatörténet: Sloggi
2018-11-19 10:24
Az 1979-es alapítás óta, a világ egyik vezető fehérnemű gyártó cége Európában, és most már teljesértékű kínálatot biztosít nők és férfiak számára szerte Európában és Ázsiában.

Az anyavállalat, a Triumph 40.000 nagykereskedelmi fogyasztót szolgál ki, és adja el a termékeit közel 3600 értékesítési ponton, csakúgy mint online platformokon keresztül.


NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      

További márkatörténetek

Dreher Infografika Márkatörténet: Dreher
2019-07-10 12:40
Danone Márkatörténet: Danone
2019-05-30 15:59
Hot Wheels logo Márkatörténet: Hot Wheels
2019-05-15 14:18
Márkatörténet: Barbie
Márkatörténet: Lavazza
Márkatörténet: BMW
Márkatörténet: DEICHMANN




Projektmenedzser
Főbb feladatok, munkák- ajánlati felhívás fogadása, műszaki ...
IT Manager
Feladatok: - Projekt menedzsment- Jelentések és projekt doku...