Márkatörténet
74 márkatörténet az adatbázisban
Márkatörténet: Sloggi
2018-11-19 10:24
Az 1979-es alapítás óta, a világ egyik vezető fehérnemű gyártó cége Európában, és most már teljesértékű kínálatot biztosít nők és férfiak számára szerte Európában és Ázsiában.

Az anyavállalat, a Triumph 40.000 nagykereskedelmi fogyasztót szolgál ki, és adja el a termékeit közel 3600 értékesítési ponton, csakúgy mint online platformokon keresztül.


NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      

További márkatörténetek

Bett Norris, Avon Márkatörténet: Avon
2021-09-23 09:21
Tuzsér (Kép: Michelin) Márkatörténet: Michelin
2021-07-29 09:34
A Coca-Cola legendás Télapója
Márkatörténet: Costa Coffee
Márkatörténet: Eucerin
Márkatörténet: Mary Kay




Értékesítő
A Műhelysor Kft. építőanyag kereskedelemmel foglalkozó cég értékesítő kollé...