Márkatörténet
78 márkatörténet az adatbázisban
Márkatörténet: Puma
2008-12-10 16:39
2. oldal

A Puma később számos sporttörténelmi pillanat tanúja: 1968-ban például Puma futócipőt viselve Jim Hines az első férfi, aki 10 másodperc alatt futja a 100 méteres rövidtávot. 1985-ben a német Boris Becker Puma cipőt viselve és Puma ütővel versenyezve nyeri Wimbledont. Ő a legfiatalabb és az egyedüli nem kiemelt játékos, aki megnyeri ezt a tekintélyes tornát.

A cipőivel ismertté váló márka elsősorban atléták, focisták és teniszezők lábán tűnik fel. Mindeközben folyamatosak a fejlesztések, 1960-ban megjelenik a vulkanizációs gyártási technológia, 1982-ben bemutatkozik a Duoflex cipőtalp, majd 1990-ben az Inspector termékcsaláddal a gyermekcipő piacra is belép a vállalat.

1994-ben megszületik a márka széles néprétegeknek szóló sikeres kezdeményezése, az utcai foci, majd 1997-ben a márka újrapozícionálására kerül sor. Ennek keretében 1998-ban a Puma összevonja a sportot és a divatot, és együttműködést kezd Jil Sander divattervezővel, közös cipőkollekciót dobva piacra. A márka a szórakoztatóiparban is megjelenik: a termékek olyan hollywoodi filmekben tűnnek fel, mint az Angyalok városa.

A Puma cipők ekkorra már az amerikai foci, a boksz és a kosárlabda legnagyobb sztárjainak lábán is hozzák a sikereket, miután a vállalat 1996-ban önálló leányvállalatot alapít az Egyesült Államokban.



   előző oldal     |     következő oldal   



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      

További márkatörténetek

Man King C Gillette termékek Márkatörténet: Gillette
2023-07-30 09:15
Kép: FOREO Márkatörténet: Foreo
2023-05-26 09:08
Márkatörténet: Rossmann
Márkatörténet: Caola
Márkatörténet: Avon
Márkatörténet: Michelin
Márkatörténet: Az Arconic-Köfém ...