Márkatörténet
70 márkatörténet az adatbázisban
Márkatörténet: CD
2016-12-02 12:32
Több mint 50 évvel ezelőtt, 1961-ben indult a CD márka története Németországban az első áttetsző - borostyánsárga színű, friss illatú - szappan bemutatásával.

Erre a sikertermékre alapozva az évek során a CD összeállított egy komplett testápolási termékcsaládot, amely tusfürdőket, testápolókat, fürdőtermékeket és dezodorokat tartalmaz.

A brand küldetése a kezdetektől fogva az volt, hogy gyengéd ápolást nyújtson gondosan kiválogatott növényi kivonatok segítségével. A márka fejlesztői nem ambicionálták, hogy folyamatosan a legújabb összetevőket használják, a prioritás mindig az volt, hogy hatásosan kombináljanak néhány jól bevált, bőrbarát összetevőt.

A természetközelinek pozícionált testápolási brand 2011-ben indította el a CD Reinheitsgebot tisztasági filozófiát.

Mára a CD Reinheitsgebot jelzést viselő termékek nem tartalmaznak ásványi olajakat, szilikont, parabéneket, mesterséges színezékeket és állati eredetű összetevőket.

Emellett, a CD elkötelezett az állati tesztelést helyettesítő alternatív tesztelési módszerek kutatása mellett is.

A CD mottója régen és most is az, hogy "a kevesebb több".


NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      

További márkatörténetek

Eucerin Márkatörténet: Eucerin
2020-06-10 10:08
Mary Kay Márkatörténet: Mary Kay
2020-03-30 13:34
Márkatörténet: Manna
Márkatörténet: Dreher
Márkatörténet: Danone
Márkatörténet: Hot Wheels