Márkatörténet
66 márkatörténet az adatbázisban
Márkatörténet: CD
2016-12-02 12:32
Több mint 50 évvel ezelőtt, 1961-ben indult a CD márka története Németországban az első áttetsző - borostyánsárga színű, friss illatú - szappan bemutatásával.

Erre a sikertermékre alapozva az évek során a CD összeállított egy komplett testápolási termékcsaládot, amely tusfürdőket, testápolókat, fürdőtermékeket és dezodorokat tartalmaz.

A brand küldetése a kezdetektől fogva az volt, hogy gyengéd ápolást nyújtson gondosan kiválogatott növényi kivonatok segítségével. A márka fejlesztői nem ambicionálták, hogy folyamatosan a legújabb összetevőket használják, a prioritás mindig az volt, hogy hatásosan kombináljanak néhány jól bevált, bőrbarát összetevőt.

A természetközelinek pozícionált testápolási brand 2011-ben indította el a CD Reinheitsgebot tisztasági filozófiát.

Mára a CD Reinheitsgebot jelzést viselő termékek nem tartalmaznak ásványi olajakat, szilikont, parabéneket, mesterséges színezékeket és állati eredetű összetevőket.

Emellett, a CD elkötelezett az állati tesztelést helyettesítő alternatív tesztelési módszerek kutatása mellett is.

A CD mottója régen és most is az, hogy "a kevesebb több".


NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      

További márkatörténetek

Dreher Infografika Márkatörténet: Dreher
2019-07-10 12:40
Danone Márkatörténet: Danone
2019-05-30 15:59
Hot Wheels logo Márkatörténet: Hot Wheels
2019-05-15 14:18
Márkatörténet: Barbie
Márkatörténet: Lavazza
Márkatörténet: BMW
Márkatörténet: DEICHMANN




Projektmenedzser
Főbb feladatok, munkák- ajánlati felhívás fogadása, műszaki ...
IT Manager
Feladatok: - Projekt menedzsment- Jelentések és projekt doku...