Márkatörténet: CD
2016-12-02 12:32
Több mint 50 évvel ezelőtt, 1961-ben indult a CD márka története Németországban az első áttetsző - borostyánsárga színű, friss illatú - szappan bemutatásával.
Erre a sikertermékre alapozva az évek során a CD összeállított egy komplett testápolási termékcsaládot, amely tusfürdőket, testápolókat, fürdőtermékeket és dezodorokat tartalmaz.
A brand küldetése a kezdetektől fogva az volt, hogy gyengéd ápolást nyújtson gondosan kiválogatott növényi kivonatok segítségével. A márka fejlesztői nem ambicionálták, hogy folyamatosan a legújabb összetevőket használják, a prioritás mindig az volt, hogy hatásosan kombináljanak néhány jól bevált, bőrbarát összetevőt.
A természetközelinek pozícionált testápolási brand 2011-ben indította el a CD Reinheitsgebot tisztasági filozófiát.
Mára a CD Reinheitsgebot jelzést viselő termékek nem tartalmaznak ásványi olajakat, szilikont, parabéneket, mesterséges színezékeket és állati eredetű összetevőket.
Emellett, a CD elkötelezett az állati tesztelést helyettesítő alternatív tesztelési módszerek kutatása mellett is.
A CD mottója régen és most is az, hogy "a kevesebb több".
|