Márkatörténet
78 márkatörténet az adatbázisban
Márkatörténet: METRO
2014-12-22 09:00
A METRO kereskedelmi vállalatcsoport 1966 óta működik.

A METRO Kereskedelmi Kft. 1993 óta működik Magyarországon, elsőként lépett be a nemzetközi kereskedelmi vállalatok közül a magyar piacra, immár 13 áruházzal áll profi vevői szolgálatára az ország számos pontján teljes körű megoldásokat kínálva a kereskedelmi és gasztronómia tevékenységekhez.

Anyacége, a METRO Cash & Carry International a német központú METRO CSOPORT egyik értékesítési divíziója, amely a világ egyik vezető kereskedelmi cégcsoportja. A METRO Cash & Carry jelenleg 28 országban van jelen, több mint 750 áruházzal. A foglalkoztatottak száma világszerte 110,000 munkavállaló. A vállalat a 2012/2013-as üzleti évben 32 milliárd eurós forgalmat bonyolított le.

A METRO vállalatcsoport 250,000 alkalmazottat foglalkoztat, 31 országban 2200 üzlettel van jelen a világ kereskedelmében; a 2012/13-as üzleti évben pro forma forgalma elérte a 66 milliárd eurót. A csoport jó teljesítménye az egyes önállóan működő értékesítési láncokon alapul; a METRO/MAKRO Cash & Carry mellett a csoport tagja a Real hipermarket lánc, a Media Markt és Saturn -amely európai piacvezető a szórakoztató elektronikai kiskereskedelemben-, valamint a Galeria Kaufhof áruházak.


NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      

További márkatörténetek

Man King C Gillette termékek Márkatörténet: Gillette
2023-07-30 09:15
Kép: FOREO Márkatörténet: Foreo
2023-05-26 09:08
Márkatörténet: Rossmann
Márkatörténet: Caola
Márkatörténet: Avon
Márkatörténet: Michelin
Márkatörténet: Az Arconic-Köfém ...