Márkatörténet
56 márkatörténet az adatbázisban
Márkatörténet: Nivea
2012-03-02 00:29
2. oldal

1929-től: Bővülő termékkínálat

Az 1930-as években a NIVEA termékkínálata jelentősen bővült: borotválkozó krém, sampon, bőrápoló olaj csatlakozott a családhoz. Az 1930-as évek közepétől a NIVEA-reklámok (különösen a mozireklámok) az Elly Heuss-Knapp-féle tipikus NIVEA-stílust tükrözték. Ő ismerte fel ugyanis a kék és fehér márkaszínek pozitív asszociációs hatását, és mesterien beépítette őket a reklámfilmekbe.

1936 - Megérkezik az első NIVEA napolaj

A nők többsége megszabadult a szoros fűzőtől, és a sportos, egészségesen napbarnított bőrű nők testesítették meg az új szépségideált. Egyre több és több városban épültek szabadtéri strandok, és divatossá vált a napozás mind az úszómedencék mellett, mind a tengerparton. A NIVEA tudósai eközben alapos kutatást végeztek a napsugárzás bőrre gyakorolt hatásairól, és bevezették az első fényvédő termékeiket: a NIVEA Nut Oil és Ultra Oil napolajakat.

1958 - megérkezik a NIVEA napozó spray

1958-ban bemutatták a legelső napozó spray-ket, azzal a nélkülözhetetlen technológiával, amely azóta is folyamatosan fejlődik.

1963 - Megjelenik az első "folyékony" testápoló tej: a NIVEA Milk új emulziós megoldása forradalmasítja a szépségipart

A nők egyre magabiztosabbá váltak és a családi élet mellett már a munkában is egyre nagyobb szerepet kaptak. Mary Quant óriási divatot teremtett a miniszoknyával, hamarosan nők ezrei követték és mutatták meg lábaikat. A NIVEA úttörő szerepet vállalt a szépségiparban az "olaj a vízben" típusú emulzió megalkotásával, amely folyékony állagának, könnyű felszívódásának hála nagyban megkönnyítette a nők életét. A NIVEA Milk egy olyan, könnyen felszívódó testápoló tej, amely gyönyörűvé és rugalmassá teszi a bőrt, úttörő fejlesztésnek köszönhetően sokkal kényelmesebben, mint azelőtt bármikor.

1975 - A NIVEA kikövezi az utat a hagyományos fényvédő faktorok számára

Helmut Newton fotóművész az erotika megjelenítésével új stílust teremtett a divatfényképészetben. Ekkoriban a bikinik már egyre kevesebbet takartak, a bátrabb napimádók pedig topless feküdtek a strandokon. A napvédelem kiemelkedően fontossá vált - és 1975-ben a NIVEA napvédőszerek címkéin már szerepeltek a fényvédő faktorral kapcsolatos információk. A fényvédő filter szabványának kifejlesztése hozzájárult ahhoz, hogy a fogyasztók összehasonlítsák a különféle napvédő termékek hatékonyságát. Ez a technológia a Beiersdorf koncepcióján alapult és hamarosan világszabvánnyá vált a termékkategóriában.



   előző oldal     |     következő oldal   



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      

További márkatörténetek

dm Márkatörténet: dm
2018-12-12 10:12
s Márkatörténet: Sloggi
2018-11-19 10:24
Lidl Márkatörténet: Lidl
2018-11-15 15:38
Márkatörténet: Peroni
Márkatörténet: G-Shock
Márkatörténet: Medve
Márkatörténet: AAA AUTO