Hírek
23667 hír az adatbázisban
A dugattyús vagy a csavarkompresszor lesz az ideális? (x)
PR
Napjainkban az ipar számos területén nélkülözhetetlenek a kompresszorok, többféle felhasználási módjuk létezik, de még akár a háztartásban is találkozhatunk velük.
2025-05-23 12:21, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Martin Couvra nyerte a 2025-ös Turkish Airlines Opent
CSR
A világ élvonalbeli golfozóit felvonultató 2025-ös Turkish Airlines Open négy napon át kínált világszínvonalú sportélményt az antalyai Regnum Carya Golf & Resort pályáján.
2025-05-23 11:00, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Hajbeültetés: kinek lehet megoldás? (x)
Egészségmarketing
Gondolkodott már azon, vajon mi lehet a megfelelő megoldás a hajvesztés problémájára? A hajbeültetés bizonyos esetekben igen hatékony lehet, de nem mindenki számára az ideális opció.
2025-05-23 10:43, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Továbbra is őrzi vezető szerepét a Lidl
Kereskedelem
Újabb rangos szakmai elismerésekben részesült a Lidl Magyarország, három jelentős díjat hozott el Az Év Boltja 2025 versenyről.
2025-05-23 09:47, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A CRIVIT Európa vezető sport- és szabadidőmárkájává szeretne válni
Márkák
A CRIVIT márka elindította első nemzetközi omnichannel kampányát, "FIND YOUR MOVE" címmel.
2025-05-20 09:04, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
10 éves a magyar Pepco
Kereskedelem
A Pepco 2015 májusában nyitotta meg első üzletét a budapesti KÖKI Terminálban, és azóta szinte észrevétlenül vált a hétköznapok meghatározó szereplőjévé.
2025-05-15 09:25, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A Carlsberg 1992 óta a Liverpool FC elkötelezett partnere
CSR
A Carlsberg sörmárka, a Liverpool FC elkötelezett támogatójaként különleges formában idézi meg a klub történetének egyik legemlékezetesebb pillanatát, a 2005-ös Bajnokok Ligája-döntő érzelmi hullámvasútját.
2025-05-12 09:12, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A Snickers legújabb kampánya
Promóció
Megérkezett a Snickers "Nem vagy formában?" kampánya, ezúttal José Mourinho, Aitana Bonmatí és Bukayo Saka futballsztárok szereplésével.
2025-05-09 09:31, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A Lidl Magyarország a hazai borászatok sikeréért is dolgozik
Kereskedelem
A Lidl Magyarország 2024-ben mintegy 17,5 milliárd forinttal, az elmúlt tíz évet alapul véve pedig már több mint 90 milliárd forinttal járult hozzá a magyar borágazat bel- és külpiaci sikereihez.
2025-05-08 09:30, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A Megoldások a holnapért
CSR
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Megoldások a holnapért kihívás idei, ötödik évada.
2025-05-06 09:02, Médiainfó - www.mediainfo.hucikk olvasása
 
123456789
  Egészségmarketing   Digitális
A balatoni biciklizés lehet a tökéletes stresszlevezetés! (x)
A Megoldások a holnapért győztesei
Hogyan hat az egészségre a gyömbéres méz? (x)
Segíthet a magas THC-tartalmú kannabiszolaj a daganatos betegségek kezelésében? (x)
Magánkórházi megbízás a KRQ-nál
Érkezik a Turkish Airlines Podcast második évada
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
Megújuló technológia a klasszikus traktorok világában (x)
A digitális rendszer fontossága a vendéglátóipari szektorban
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Látványos installációt mutatott be a LEGO csapata és a Pappas Auto
A téli szünet végéig látható a LEGOŸ villamos a Deák Ferenc téren
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Mi minden készíthető famintás alumínium kerítéslécekből? (x)
Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition
A mindennapok hasznos eszköze: a powerbank (x)
Minden harmadik magyar kártyabirtokos fizet rendszeresen mobillal
Az európai és a hazai felhasználók is egyre jobb felújított mobilokat vesznek
A Rejoy.hu a Black Friday-kampány első napján
Az okos mobiljegy előnyei a mindennapokban
  Karrier   Design
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
Az álláskeresés alapja a megfelelően elkészített CV
A toborzás és HR stratégia újra definiálása várható 2025-re
Női erő az abroncsgyártásban
Napszemüvegek, amik a feltűnő dizájnjukról ismertek (x)
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Nemzetközi dizájndíjakat nyertek a Bahart új hajói
Miért érdemes vászonképpel díszíteni a falakat? (x)
Gyerekszoba berendezés az otthon kényelméből (x)
  DM   Kutatás
Kényelem a nappaliban: Egy új megközelítés a TV-nézéshez (x)
Tartalmas nyelvi képzések az üzleti életben és azon túl (x)
Céges kabát? Igen, létezik ilyen opció is! (x)
Mikor van itt az ablakcsere ideje? (x)
Létezik-e költséghatékony üzletberendezés? (x)
Másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
A munkakeresők vágynak a visszajelzésre jelentkezés után
Ezért lesz elegük a munkát keresőknek a felvételi folyamatból
A mérnöki és a pénzügyi területekre keresik a legtöbb frissdiplomást a cégek
Távolodni kezdett egymástól a cégek és a munkavállalók home office-víziója
  Promóció   Reklám
A Snickers legújabb kampánya
A SPAR új JBL hűségpromóciójával ismét veled mozdul a zene
Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
A BioTechUSA újévi kampánya - Legyen ez a legfittebb éved!
Minőségi termékekkel a céges ajándékozás is egyszerűbb (x)
Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
A holland sörmárka megérkezett az MVM Dome-ba
Egyedi formák és határozott stílus egy napszemüvegben (x)
Motoros ruhák, amik a hétköznapokban is megállják a helyüket (x)
Tippek a funkcionalitás és márkaépítés egyesítéséhez logózott ragasztószalaggal (x)
  PR   Egyéb
A tökéletes vágás titka (x)
A Turkish Cargo elnyerte a „Cargo Airline of the Year – Global” díjat
Hogyan formálja át az építőipart a modern szigetelőanyagok fejlődése? (x)
Mikor és hogyan érdemes hitelkiváltásban gondolkodni? (x)
Lakókocsi ponyvák: védelem az elemekkel szemben (x)
Nemkívánatosnak minősítették a CEU-t Oroszországban
Bírság a Ryanairnek
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
  Márkák   CSR
Egy jól ismert márka népszerűségének titka (x)
A CRIVIT Európa vezető sport- és szabadidőmárkájává szeretne válni
A Carlsberg 1992 óta a Liverpool FC elkötelezett partnere
A Snickers legújabb kampánya
A BioTechUSA növekedése
A Megoldások a holnapért győztesei
5 gondolat a Megoldások a holnapért 5 évéről
Folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
Martin Couvra nyerte a 2025-ös Turkish Airlines Opent
A Carlsberg 1992 óta a Liverpool FC elkötelezett partnere
  Kereskedelem
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja
Folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
Ötödször is megbízható munkaadó lett a Lidl
Továbbra is őrzi vezető szerepét a Lidl
10 éves a magyar Pepco