Minőségi termékekkel a céges ajándékozás is egyszerűbb (x)
Promóció
A promóciós termékek már hosszú évtizedek óta velünk vannak.
|
|
|
A LEGO Csoport a játékiparban az első helyen van
Márkák
A LEGO Csoport 2023 első félévében megelőzte a játékipart miközben felgyorsította a hosszú távú növekedését célzó stratégiáját.
|
|
|
Sok a stressz az életedben? Olvass könyveket! (x)
Egészségmarketing
Az olvasás előnyeiről ódákat lehetne zengeni, mégis sokan elfelejtik, mennyire jó is ez a tevékenység.
|
|
|
Hol hasznosítható igazán a ChatGPT? (x)
Digitális
Talán nincs is az országban olyan újságolvasó, aki ne hallott volna még a ChatGPT-ről.
|
|
|
A Coca-Cola új, limitált kiadású Creations íz
Márkák
Emberi és mesterséges intelligencia közösen alkotta meg az új üdítőital futurisztikus ízét, amelyet a jövő végtelen lehetőségeire fókuszáló AI-élmény egészít ki.
|
|
|
A műanyag ablak megfizethető! (x)
PR
Számtalan lakás és kertes ház esetében utolsó utáni pillanatban vagyunk, ha megnézzük a jelenlegi ablakokat.
|
|
|
Hatrészes plakátkampánnyal hirdeti magát a Liszt Ünnep
Outdoor/indoor
Online és offline programkommunikációja mellett nagyszabású image plakátkampánnyal hívják fel a figyelmet a szervezők az eseménysorozatra.
|
|
|
Mi lehet az olasz párlatok népszerűségének titka? (x)
PR
Az olasz párlatok kiemelkedő népszerűsége egyre több helyen és területen figyelhető meg, szórakozóhelyektől kezdve a kisebb kerti partikon át egészen az otthoni italos pultok tartalmáig bezárólag.
|
|
|
Stratégiai együttműködést kötött a Duna Autó a CATL és a Xiaomi
CSR
A stratégiai együttműködési szerződést a Sunnic részéről John Kong alapító, valamint a Duna Autó Csoport részéről Ormos Péter vezérigazgató látta el kézjegyével.
|
|
|
Új nemzetközi kampány a Scitec Nutritiontól
Egészségmarketing
Szeptemberben új imázsépítő kampánnyal rukkolt elő a több mint 25 éves étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó és forgalmazó Scitec Nutrition.
|
|
|