Félreértik egymás elvárásait a pályakezdők és a munkáltatók
Karrier
A jelenlegi pályakezdők úgy érzik, hogy az iskolapadból kilépve még nincsenek megfelelően felkészülve a munkaerőpiacon való helytállásra.
|
|
|
Sziget - Az idén a szakadt sátrakat is begyűjtötte a Máltai Szeretetszolgálat
CSR
Több mint kétezer hátrahagyott felszerelést, jellemzően sátrakat, hálózsákokat, kempingszékeket gyűjtött össze a Sziget fesztivál zárása után a Máltai Szeretetszolgálat.
|
|
|
Mi a különbség az egyes focicipő-kialakítások között? (x)
Egészségmarketing
A leggyakoribb kérdés a futballcipőkkel kapcsolatban, hogy mi az eltérés a műfüves és a stoplis cipő között?
|
|
|
A világ 31. legjobbja a US News listáján a Semmelweis Egyetem
Egészségmarketing
A világ 31. legjobbja a US News listáján a Semmelweis Egyetem a szív- és érgyógyászati kutatás és gyógyítás területén.
|
|
|
Tovább növelte eladásait a cseh Skoda Auto
Kereskedelem
A német Volkswagen konszernhez tartozó legnagyobb cseh autógyár az idei első fél évben 448 600 személygépkocsit értékesített, 3,8 százalékkal többet, mint a tavalyi év első felében.
|
|
|
A legszegényebb településeken élő családokat segítette a Pampers
CSR
Többszáz olyan szegény sorsú településről tudunk Magyarországon, ahol a családok és gyermekek hiányt szenvednek a mindennapokban.
|
|
|
Eredeti kipufogók tökéletes hangzással (x)
Kereskedelem
Az autótuning esetében a tökéletes dolgokat is lehet még tovább tökéletesíteni.
|
|
|
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Outdoor/indoor
Minden vállalkozás életében fontosak a döntések, amik a pénzügyeket érintik, akár kötelező kiadás, akár marketingcélú befektetés. A megfelelő reklám minden tekintetben olyan befektetés, ami megtérül.
|
|
|
Van különbség az UV- és a LED-lámpa között (x)
PR
Sokan nem tudják, de a két lámpa között van különbség. Izzókban eltérnek és világítási idejük között is más.
|
|
|
Környezetbarát megoldás a csomagolásban: a papír ragasztószalag (x)
CSR
A modern világban a környezetvédelem egyre nagyobb szerepet kap a cégek életében.
|
|
|