Hatékony és kellemes irodai világítás: a lineáris lámpatestek szerepe (x)
PR
Az irodai világítás részben felelős a megfelelő munkakörnyezet megteremtéséért. Hat az ott dolgozók hatékonyságára, közérzetére és egészségére is.
|
|
|
Otthoni fali töltő: útmutató az elektromos autók töltéséhez (x)
Digitális
Az elektromos autók térnyerésével egyre több háztartásban merül fel az igény a saját fali töltő telepítésére.
|
|
|
Céges kabát? Igen, létezik ilyen opció is! (x)
DM
Céges pólóról már mindenki hallott, sőt talán munkavállalóként viselt is ilyen ruhadarabot, azonban az, hogy egy kabát is része legyen a munkaruházatnak, elég ritka.
|
|
|
A kézszárító gépek jövője: fenntarthatóság, energiahatékonyság, higiénia (x)
CSR
Valaha eszébe jutott, hogy mennyire fontos szerepet töltenek be a kézszárítók a mindennapi életünkben?
|
|
|
Miért éri meg lecserélni a beltéri ajtókat? (x)
PR
A beltéri ajtók cseréje nemcsak esztétikai okok miatt célszerű, hanem pénzügyi szempontból is kifizetődő lehet.
|
|
|
Miért érdemes előrendelni egy új generációs konzolt? (x)
Digitális
A konzolpiacon mindig nagy várakozás előzi meg a következő generáció megjelenését.
|
|
|
Hogyan vehetünk szuper társasjátékokat kedvező áron? (x)
Kereskedelem
Sokan szeretik a társasjátékokat, hiszen egy sor előnye van annak, ha társasozunk.
|
|
|
Miért érdemes SEO szakértőre költeni? A keresőoptimalizálás pénzügyi előnyei
Digitális
A keresőoptimalizálás (SEO) az egyik leghatékonyabb digitális marketingeszköz, amely nemcsak a láthatóságot növeli, hanem jelentős árbevétel-növekedést is eredményezhet.
|
|
|
Az álláskeresés alapja a megfelelően elkészített CV
Karrier
Az új évben is várhatóan sokan váltanak majd állást Magyarországon, elsősorban a magasabb fizetésért, rugalmasabb munkaidőért vagy izgalmasabb feladatok reményében.
|
|
|
A toborzás és HR stratégia újra definiálása várható 2025-re
Karrier
A készség-alapú toborzás egyre inkább előtérbe kerül a hagyományos, pozícióközpontú megközelítéssel szemben, és várhatóan 2025-ben jelentős hatással lesz a HR-stratégiákra.
|
|
|