A Mályvavirág Alapítvány és a BioTechUSA a prehabilitációért
Egészségmarketing
A petefészekrák a legtöbb halálos áldozatot követelő nőgyógyászati daganat.
|
|
|
Ilyen egy népszerű óramárka (x)
Márkák
Az emberek többsége a találkozás során a cipő és a telefon mellett elsők között azt figyeli meg, hogy milyen karórát visel a másik.
|
|
|
A nők közel fele nem tér vissza az eredeti munkahelyére a szülési szabadságot követően
Karrier
Gyermekvállalás előtt álló és kisgyermekes munkavállalóknak segít a Profession.hu és az UNICEF Magyarország közös projektje.
|
|
|
Megoldások a holnapért program
CSR
A tervezői gondolkodás eszközeivel alakítják a holnapot a Samsung és az EdisonKids kihívásának diákcsapatai.
|
|
|
Meglepően gyorsan alkalmazkodtak a polikrízishez a női felsővezetők
Kutatás
Megnövekedett munkaterhelésük ellenére optimisták a női felsővezetők a vállalati növekedést, a társadalmi változásokat, a nemek közötti egyenlőséget és saját karrierjüket illetően is.
|
|
|
Egyre több vállalatnál döntenek a home office megszüntetése mellett
Karrier
Az európai átlaghoz képest itthon tíz százalékkal kevesebb az otthoni munkavégzés.
|
|
|
Országos összefogás segíthet a kis Ádinnak
CSR
Ritka betegségben szenved a hároméves kisfiú, akin csak egy drága kezelés segíthet.
|
|
|
Új Marketplace-vezető az eMAG Magyarországnál
Karrier
Polgári Balázs korábban a társaság ügyfélszolgálatát vezette, 2024. márciustól viszont az online kereskedő bővülése szempontjából kulcsfontosságú piactér platform működését fogja irányítani.
|
|
|
Minden harmadik magyar kártyabirtokos fizet rendszeresen mobillal
Mobilmarketing
A Mastercard ma publikálta Bankkártya Használati Szokások és Attitűdök című kutatásának eredményeit, amelyben a magyar városi lakosság fizetési szokásait térképezi fel és teszi követhetővé immáron 15 éve.
|
|
|
65 millió forintos támogatás az MBH Bank- és a Mastercardtól
CSR
65 millió forinttal támogatta az MBH Bank és a Mastercard a Magyar Ökumenikus Segélyszervezetet.
|
|
|