Adaptív divatkollekció Zalandótól
Egészségmarketing
A Zalando bemutatja első, fogyatékossággal élő emberek számára tervezett adaptív divatkollekcióját.
|
|
|
Megújulás alatt az Armadillo
PR
Új szervezeti működéssel, szakemberekkel és ügyfelekkel erősít az ügynökség.
|
|
|
Hűtőmágnessel a gyerekek gyógyulásáért
CSR
Elindult a Babilon Kiadó és a Vadaskert közös adománygyűjtő programja, amelynek keretében a Mágikus állatok iskolája főhőseit viheti most bárki haza hűtőmágnes formájában.
|
|
|
A Tesco és a Shell együttműködése
CSR
A Shell Hungary zRt. és a TESCO-GLOBAL Zrt. több mint 100 Tesco áruházban telepít EV töltőket 2025-ig.
|
|
|
Okosóra, avagy egy praktikus eszköz a mindennapokra (x)
Digitális
Az órák hosszú ideig csak egyetlen feladattal rendelkeztek: mindig minden körülmények között a pontos időt kellett mutatniuk. Évtizedeken keresztül csak ezzel az egy céllal készültek az újabbnál újabb termékek.
|
|
|
Kék fülbevaló, mint a harmónia közvetítője (x)
Egészségmarketing
Egy kék színű fülbevaló nyugalmat sugároz, amint rápillantunk, a végtelen égboltot juttatja eszünkbe.
|
|
|
Energiatudatosság és fenntartható szemlélet a megújult E.ON EnergiaKalandtól
CSR
Már óvodás kortól játszva tanítja a gyerekeket tudatos energiahasználatra és ismerteti meg az energia izgalmas világát az E.ON Hungária Csoport tanulási programja, az E.ON EnergiaKaland.
|
|
|
Tudtad, hogy munkatársaid jó teljesítményéhez a gyomrukon át vezet az út? (x)
Egészségmarketing
Üres tekintet, bágyadtság, gyengeség, koncentrációhiány: ezek mind az éhség tünetei. A korgó gyomor a legkisebb probléma, az legfeljebb kellemetlen.
|
|
|
Mit tegyél, ha parázol az érettségitől? (x)
PR
Te is azok közé a diákok közé tartozol, akik már egy nagydolgozat közben is vért izzadnak és csurom vizesen jönnek ki a teremből, mert annyira túlizgulták magukat?
|
|
|
Ez a trendek hódítanak a fürdőszobában (x)
PR
A fürdőszoba az első számú hely, amelyet a lakástulajdonosok szívesen átalakítanak.
|
|
|