A munkavállalók fele nem tudja, mi a feladata
Kutatás
Minden harmadik munkavállalónak több mint hat hónapra van szüksége, mire komfortosan tud mozogni az új pozíciójában, többek közt ez derült ki a BonsaiX magyar onboarding szokásokról készített online kutatásából.
|
|
|
Miért késő ősszel állj neki a felülvetésnek? (x)
PR
Ősszel és tavasszal javasolják a gyep telepítését, megújítását, azonban a körülmények miatt az ősz a legideálisabb időszak, ugyanis ilyenkor a nappalok már mérsékelten melegek, viszont az éjszakák párásak.
|
|
|
Miért találkozunk az ízvakság jelenségével? (x)
PR
Az elektromos cigarettázás során szerencsére kevesebb veszély, kellemetlenség leselkedik ránk a hagyományos dohányzáshoz képest.
|
|
|
Amit az előszoba sugall a lakás belteréről (x)
Outdoor/indoor
Akár kicsi, akár nagy, ha belépünk, az már sokat elárul a lakásról és lakóiról.
|
|
|
Ilyenkor nem megbízható az óvszer (x)
Egészségmarketing
Az óvszer az egyik leghatékonyabb védekezési módszer, hiszen a nem kívánt terhesség mellett a nemi úton terjedő betegségektől is megvéd, ráadásul az alkalmazása is roppant egyszerű.
|
|
|
Légy tökös! – szólít fel a BioTechUSA-cégcsoport Movemberben
CSR
"A férfiak csupán 64%-a éli meg a 65. életévét, úgyhogy éppen itt az ideje változtatnunk ezen".
|
|
|
Családi egészségnap a MOM Sportban
Egészségmarketing
Világszerte csaknem 500 millió új diabéteszes, daganatos, valamint szív- és érrendszeri megbetegedést lehetne megakadályozni 2030-ig, ha az emberek több testmozgást iktatnának be az életükbe.
|
|
|
Új marketingigazgató a Zwack élén
Karrier
2022. szeptemberétől Kovács Dávid Gábor a Zwack Unicum Nyrt. marketingigazgatója. A közgazdász szakember négy év nemzetközi reklámügynökségi, valamint húsz év alkoholipari tapasztalattal érkezik a pozícióba.
|
|
|
Ismert kozmetikai márkák térnek vissza az orosz piacra
Márkák
A kivételek közé került át az orosz párhuzamos parfüm- és kozmetikumbehozatalra vonatkozó listán a Lancome, a Redken, az Yves Saint Laurent, a Giorgio Armani és a Kérastase márka.
|
|
|
Nőtt a Waberer's harmadik negyedévi árbevétele
Márkák
A Waberer's International árbevétele 2022 harmadik negyedévében 18,1 százalékkal nőtt az előző év azonos időszakához képest, és elérte a 174,6 millió eurót.
|
|
|