A Mars a nemek közti egyenlőségért és az előítéletek megszüntetéséért áll ki
CSR
A tanulmány rávilágít, hogy a nők világszerte tapasztalnak különféle régóta fennálló vagy éppen új akadályokat, amelyek gátolják kiteljesedésüket.
|
|
|
Csődvédelmet kért a Peek & Cloppenburg divatáruházlánc
Kereskedelem
Csődvédelmet kért az egyik legnagyobb német divatáru-kereskedő, a Peek & Cloppenburg.
|
|
|
Vezető háztartásigép-márka tart a magyar piacra
Márkák
A magyar piacon is megjelenik a világ vezető nagy háztartásigép-márkája, a Haier.
|
|
|
A Dreher Sörgyárak ünnepli a nőnapot
Márkák
A Dreher Sörgyárak a nőnaphoz kapcsolódóan háromrészes animációs rövidfilmsorozatban mutatja be a nők szerepét a sörgyár, a márka és a magyar sörgyártás történetében.
|
|
|
Élőben nézelődünk, és egyre több bútort vásárolunk online
Kereskedelem
Toronymagasan vezet a hazai bútoráruházak között az IKEA a fogyasztói beszélgetések és az árbevételek szerint.
|
|
|
6 érv a mediterrán étrend mellett (x)
Egészségmarketing
Amikor életmódváltáson gondolkodunk, akkor nehéz helyzetbe kerülünk, hiszen megszokott étrendünket, mozgásunkat meg kell változtatnunk.
|
|
|
Tandemugrás, a felejthetetlen élmény (x)
PR
Képzeld el, hogy teljesen szabad vagy, nem foglalkoztatnak a munkahelyi gondok, kizárólag az átélt élményre koncentrálsz, miközben gyönyörködsz a táj lenyűgöző látványában.
|
|
|
Miért egyre népszerűbb a videós álláspályázat a munkáltatók körében?
Karrier
Az önéletrajzban leírt mondatok, adatok is sok információval szolgálhatnak egy emberről, de kétségkívül több dolog kiderül egy személyes beszélgetés során.
|
|
|
Hogyan fordítsuk a javunkra az álláshirdetés tartalmi elemeinek ismeretét?
Karrier
Amikor megszűnik a munkahelyünk, vagy bármilyen okból új állást keresünk, akár egyszerre több munkáltatóhoz is beadhatjuk az önéletrajzunkat.
|
|
|
Duettezik a Baileys és az Eurovíziós Dalfesztivál
DM
A likőrmárka hároméves együttműködést kötött a nagytörténelmű nemzetközi vetélkedővel, ezzel garantálva a felejthetetlen pillanatok megédesítését.
|
|
|