Mezőgazdasággal és környezetvédelemmel foglalkozó álláshirdetések Pécsett (x)
Karrier
A mezőgazdasági munka nem csupán földeken való robotolásból áll, vannak köztük igazán különlegesek is, ha nyitott szemmel járunk keresgéléseink során.
|
|
|
Az IKEA Magyarország eredményei és tervezései
Márkák
Az IKEA Magyarország éves szinten közel 20%-kal növelte eladási eredményét, 2023-ban debreceni Tervezőstúdió nyitásával bővíti szolgáltatásait.
|
|
|
Emelte a béreket az Aldi
Kereskedelem
Az Aldi International IT Services Kft. (AIIS), a német diszkontlánc informatikai szolgáltatásokat nyújtó magyarországi leányvállalata az idén 10 százalékkal emelte a munkatársak bérét.
|
|
|
Peugeot: a kereslet csökkenése az új kihívás a magyar autópiacon
Márkák
A magyarországi újautó-piac szereplői számára a múlt év vége óta a fő kihívás már nem a gyártási kapacitások szűkössége, hanem a kereslet csökkenése - mondta a Peugeot márkaigazgatója az MTI-nek.
|
|
|
Ezekre figyeljünk az önéletrajz készítésekor
Karrier
Az önéletrajz megírása nem túlzottan egyszerű feladat, mégis elengedhetetlen eleme az álláskeresésnek.
|
|
|
Évszakonként eltérhet az ember alvásigénye
Egészségmarketing
Egy új kutatás szerint az embernek több alvásra lehet szüksége a hidegebb hónapokban, mint nyáron - írta a The Guardian a Frontiers in Neuroscience című folyóiratban közölt tanulmányra hivatkozva.
|
|
|
A CBD olaj kiválasztásának kérdései (x)
Egészségmarketing
Teljesen érthető, hogy mindannyian érzékenyek vagyunk az ár kérdésében, bármilyen termék beszerzéséről is legyen szó.
|
|
|
Jelentős beruházásokat indított el a BioTechUSA
Márkák
A válságálló intézkedéseknek köszönhetően a tavalyi évet több mint 20 milliárd forintos növekménnyel zárta a magyar tulajdonban lévő BioTechUSA-cégcsoport.
|
|
|
A Lego a legértékesebb játékmárka a világon
Márkák
A Lego kilencedik éve a világ legértékesebb játékmárkája a Brand Finance brit piackutató és üzleti tanácsadó cég értékelése szerint. A dán Lego értéke egy év alatt 24 százalékkal, 7,44 milliárd dollárra nőtt.
|
|
|
További áremelésekre készül a Nestlé
Márkák
A svájci Nestlé, a világ egyik vezető élelmiszeripari cége 9,3 milliárd frank adózott eredménnyel zárta a tavalyi évet, ami jelentős, 45,2 százalékos csökkenés a 2021. évihez viszonyítva.
|
|
|