Jelentős beruházásokat indított el a BioTechUSA
Márkák
A válságálló intézkedéseknek köszönhetően a tavalyi évet több mint 20 milliárd forintos növekménnyel zárta a magyar tulajdonban lévő BioTechUSA-cégcsoport.
|
|
|
A Lego a legértékesebb játékmárka a világon
Márkák
A Lego kilencedik éve a világ legértékesebb játékmárkája a Brand Finance brit piackutató és üzleti tanácsadó cég értékelése szerint. A dán Lego értéke egy év alatt 24 százalékkal, 7,44 milliárd dollárra nőtt.
|
|
|
További áremelésekre készül a Nestlé
Márkák
A svájci Nestlé, a világ egyik vezető élelmiszeripari cége 9,3 milliárd frank adózott eredménnyel zárta a tavalyi évet, ami jelentős, 45,2 százalékos csökkenés a 2021. évihez viszonyítva.
|
|
|
Mennyire figyel saját szíve egészségére?
Egészségmarketing
A szerelmesek napja körül a szokásosnál nagyobb figyelmet szentelünk mások szívének - persze csak átvitt értelemben - azonban a saját szívünkről hajlamosak vagyunk megfeledkezni.
|
|
|
Egyre népszerűbb Valentin-napra utazást ajándékozni
Kutatás
Több a támogatója a szerelmesek ünnepének, mint az ellenzője - derült ki a Szallas.hu friss felméréséből.
|
|
|
Így válassz állólámpát a különböző lakberendezési stílusokhoz (x)
Design
"Az ördög a részletekben rejlik" - tartja a mondás, és ez a lakberendezés területén hatványozottan igaz.
|
|
|
Új Kereskedelmi és Marketing Igazgatóval erősít a NAVIGATOR Investments Nyrt.
Karrier
2023 februárjától Pintyőke Marcell tölti be a NAVIGATOR Group kereskedelmi és marketing igazgatói pozícióját.
|
|
|
Veszélyesen sokat költenek a fiatalok Valentin-napkor
Kereskedelem
A szerelem ünnepén átlagosan 16 százalékkal költünk többet, mint a januári napokon - derül ki az Erste-ügyfelek kártyás vásárlásainak vizsgálatából.
|
|
|
Mi legyen a Valentin-napkor keletkező hulladékkal?
CSR
A Valentin-napi lapokat, illetve az apró ajándéktárgyak csomagolását fontos lenne újrahasznosítani - emlékeztet rá a Rondo Hullámkartongyártó Kft.
|
|
|
A gumióvszerek online értékesítése
Kereskedelem
A Valentin-napot megelőző két hétben átlagosan 30 százalékkal több óvszert rendelnek az eMAG-ról az ügyfelek, mint az év többi részében.
|
|
|