A lakosság 95 százaléka rendszeresen fogyaszt virslit
Márkák
A PICK megbízásából készült friss reprezentatív kutatásból kiderül, a virsli vásárlásnál milyen szerepet játszik az ár és a minőség, de az is, mennyire vagyunk tisztában vele, hogy mit teszünk az asztalra.
|
|
|
Ezért érdemes külföldön munkát vállalni (x)
Karrier
A külföldi munkavállalás egy olyan kérdés, amely valószínűleg a te fejedben is megfordult már korábban, és ha kellő elszántsággal rendelkeztél, akkor talán meg is valósítottad.
|
|
|
Folytatódik az együttműködés a DVTK és a Borsodi között
CSR
A hazánk egyik legnépszerűbb sörmárkája marad a DVTK egyik főtámogatója az NB I.-ben is.
|
|
|
A munkakörök megfelelő elkülönítésével javítható a munkavállalói jóllét
Karrier
A munkavállalói jóllét szempontjából - bár meghatározó - nem elégséges tényező pusztán a megfelelő mértékű juttatás.
|
|
|
Augusztustól új vezető irányítja a FrieslandCampina Hungária Zrt.-t
Karrier
Augusztus 1-től Szecskó Ferenc a FrieslandCampina Hungária Zrt. vezérigazgatója - közölte az élelmiszeripari társaság az MTI-vel.
|
|
|
Egyesült a két svéd outdoor márka
Outdoor/indoor
A főzőberendezéseket gyártó svéd Primus mostantól a Silva márkacsalád tagja, az újonnan létrehozott Primus-Silva Sweden AB vállalat keretében.
|
|
|
A Miller Genuine Draft prémium sörmárka egy új, globális kampánya
Márkák
A Miller Genuine Draft prémium sörmárka egy új, globális kampány erejéig összeállt a híres tech house DJ-vel, Hot Since 82-val.
|
|
|
Miért is vágynak olyan sokan arra, hogy üzleti elemzők legyenek?
Karrier
Egyre többen vágynak arra, hogy üzleti elemzővé váljanak, ami természetesen nem is csoda, hiszen a projektek elterjedésével megnőtt az üzleti elemzők szerepe is.
|
|
|
A S.Pellegrino Young Chef Academy 2022-23-as verseny
PR
Egy szingapúri fiatal séf kapta a közönségdíjat a S.Pellegrino Young Chef Academy 2022-23-as versenyén.
|
|
|
Megújult a magyarországi Schweppes termékek címkéje
Márkák
A Schweppes Magyarország termékein is már a márka nemzetközileg egységes címkéi láthatók.
|
|
|