Hírek
21860 hír az adatbázisban
Az Aranykor Önkéntes Nyugdíjpénztár új reklámkampánya
Reklám
"Nincs nekem erre pénzem!", "Úgysem fogom megérni a nyugdíjaskort!", "Most inkább a gyerekekre költök." - csak néhány példa a leggyakoribb kifogások közül, amelyek a nyugdíjpénztári megtakarítás kapcsán felmerülnek.
2019-06-03 14:22, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Kreatív gondolkodásra buzdító játék a Cheetos-tól
Promóció
A márka újdonsága, az extra ropogós Crunchos, már év elejétől kapható sajtos toast és édes chili ízekben.
2019-06-03 13:43, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Magyar sikerek a londoni Decanter World Wine Awards-on
PR
Három platina- és hét aranyérmet nyertek el a magyar borok és pezsgők a világ legnagyobb nemzetközi borversenye, a londoni Decanter World Wine Awards (DWWA) idei mezőnyében.
2019-06-03 12:46, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
31. éve nyereséges az Emirates
Márkák
Az Emirates Csoport nyilvánosságra hozta 2018-2019-es pénzügyi jelentését. A vállalatcsoport 631 millió dollár nyereséggel zárta a tavalyi pénzügyi évét.
2019-06-03 11:59, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A S.Pellegrino Young Chef közép-európai döntőjének nemzetközi zsűrije
PR
Palágyi Eszter, Michelin-csillagos magyar séf zsűrizik a S.Pellegrino Young Chef közép-európai regionális döntőjében.
2019-06-03 10:27, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Szirmák Botond globális felsővezetői pozícióban folytatja pályafutását
Karrier
A Provident Pénzügyi Zrt. vezérigazgatóját, Szirmák Botondot nevezték ki az International Personal Finance (IPF) európai otthonszolgáltatási üzletág vezetőjének.
2019-06-03 09:04, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A Lidl elefánt fajáték terméket hívott vissza
Kereskedelem
A tájékoztatás szerint ez a termék a Lidl Magyarország üzleteiben 2019. április 4. és 2019. május 15. között volt kapható.
2019-05-31 12:24, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Az MRSZ és társszövetségei a reklámadóról
Reklám
Az MRSZ és társszövetségei üdvözlik Varga Mihály pénzügyminiszter bejelentését, miszerint 2022. december 31-ig felfüggesztik a jelenleg 7,5%-os reklámadónemet.
2019-05-31 11:43, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Rekordszámú jelentkező a Let’s Colour pályázatán
Outdoor/indoor
Tizennyolc megyéből összesen nyolcvanhárom közösség jelentkezett a Let's Colour Településszépítő Egyesület idei pályázatára.
2019-05-31 10:00, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Megjelent dr. Papp-Váry Árpád \'Országmárkázás\' című könyve
PR
Országomat egy márkáért! - Itt az első magyar nyelvű összefoglaló a versenyképes országimázsról.
2019-05-31 09:23, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
456789101112
  Egészségmarketing   Digitális
Hogyan lehet az egészségtudatosságból vállalati versenyelőnyt faragni?
Megnyitotta kapuit a budapesti adidas RUNBASE
Tévhitek és valóban működő tanácsok a gyermekek fogápolása kapcsán
Heti két óra a természetben
A Lidl Magyaroszág ismét a Balaton-átúszás névadó főszponzora
Virtuális kölyökkutya segít a gyerekeknek megismerni Magyarországot
Nemzetközi digitális szervezethez csatlakozott a Mol
Hazai vállalkozók legjobb online ötleteit díjazta a UPC
Kulisszatitkok az animációs videód készítése kapcsán (x)
Dupláz a Vodafone Alapítvány
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Az ITM a Gyerek Szigeten
Újabb fesztiválon nyit ideiglenes üzletet az ALDI
Rekordszámú jelentkező a Let’s Colour pályázatán
Új szobrot álmodtak a Corvin Sétányra hazai művészek
#AddAVéredATrónért 10 napos HBO kampánya
Végtagmentő applikáció segíti a megelőzést
Elindult a fővárosi közlekedési mobiljegy próbaalkalmazása
Megjelent a Végtagmentő applikáció
Bolt az új neve a Taxify-nak
Már mobilappal is el lehet adni az autót
  Karrier   Design
Változások a Liberty Global európai vezetőségében
Fatér Gyula az OTP Bank Románia új vezérigazgatója
Új vezető az Unilever Magyarország és Adria régió élén
Új vezérigazgató a Diákhitel Központnál
Európa legjobb munkahelyei között a Mars
Több külföldi dizájnermárka is bemutatkozik a WAMP-on
A BMW Group átszervezi dizájnrészlegeit
Mesehősök a gyermeknapra! (x)
Frissdiplomás divattervező nyerte a MOL Fresh Corner dizájnversenyt
Új szobrot álmodtak a Corvin Sétányra hazai művészek
  DM   Kutatás
Az OTP Csoport dolgozóit bemutató filmje
Ötödször is lesz fővárosa a városmarketingnek
Bryan Adams új turnéjának első bérletese a DHL
A Bónusz Brigád visszatér az alapokhoz
Díjmentes hívás és 90 GB internet a Vodafone-tól Valentin napra
Tízből hét fiatal csak segítséggel tud lakást venni
Emelkedik a közel- és távol-keleti látógatók száma
Közel 5,4 millió online vásárló hazánkban
A vásárlók csekély része érti az élelmiszercímkén írtakat
Az okostelefon nyomkodásával a minőségi időt vesszük el a gyerekektől
  Promóció   Reklám
Kreatív gondolkodásra buzdító játék a Cheetos-tól
Élelmiszer-pazarlás elleni akcióban a Tesco és a Mars
#AddAVéredATrónért 10 napos HBO kampánya
Otthonszépítés a SPAR-ral
A Republic Group nyerte a merci ünnepi kampányát
Csapágy, szimering, seeger gyűrű, és amit róluk tudni érdemes (x)
A Geometry díjnyertes kampánya
Az Aranykor Önkéntes Nyugdíjpénztár új reklámkampánya
Kreatív gondolkodásra buzdító játék a Cheetos-tól
Az MRSZ és társszövetségei a reklámadóról
  PR   Egyéb
Díjazták a legkiválóbb pálinkákat
Így lett a PR a linképítés legfontosabb része
Harmadszor választották meg az Országház borait
Virtuális kölyökkutya segít a gyerekeknek megismerni Magyarországot
Átadták 'az utazó' magazin legjobb turisztikai szolgáltatóknak járó díjait
Kutyaellenes kampány Iránban
Megállapodott az Audi és a szakszervezet
Kávé a világűrből
Kellemes Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
90 éves az Életműdíj tulajdonosa
  Márkák   CSR
Az adidas felszámolná a nem újrahasznosított műanyag használatát
Külföldi piacokon terjeszkedne a Borsodi Sörgyár
Az Amazon a világ legértékesebb márkája
A KMV és a PepsiCo újabb üzlete
A LEGO® Braille Kockák prototípusa
A KLM és a TU Delft összefog a légi közlekedés fenntarthatóbbá tételéért
Az adidas felszámolná a nem újrahasznosított műanyag használatát
Fenntartható repülőgép-üzemanyagot előállító üzemet hoz létre a KLM
Rajzpályázatot hirdet kisiskolások számára az Auchan
Lidl a beteg gyermekekért
  Kereskedelem
Fa építőjátékot hív vissza az Aldi
Hétszeres Superbrands díjas a Lidl Magyarország
Közel 5,4 millió online vásárló hazánkban
Megbízható Munkaadó címet nyert a Lidl
A családok tavaly közel 20 ezer milliárd forintot költöttek fogyasztásra