Hírek
21860 hír az adatbázisban
Megbízható Munkaadó címet nyert a Lidl
Kereskedelem
A Lidl Magyarország immáron második alkalommal nyerte el a "Megbízható Munkaadó" elismerést, mellyel a vállalat munkaadói tevékenységét díjazta a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK).
2019-06-13 12:15, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A családok tavaly közel 20 ezer milliárd forintot költöttek fogyasztásra
Kereskedelem
A családok fogyasztási célú kiadása tavaly megközelítette a 20 ezer milliárd forintot, Magyarországon a fogyasztás nagy erővel húzza a gazdaság teljesítményét.
2019-06-13 11:29, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Átadták 'az utazó' magazin legjobb turisztikai szolgáltatóknak járó díjait
PR
Átadták "az utazó" magazin szavazása alapján 2018 legjobb turisztikai szolgáltatóinak járó díjakat Budapesten.
2019-06-13 11:08, MTI + Mediainfo.hucikk olvasása
 
Nemzetközi digitális szervezethez csatlakozott a Mol
Digitális
Együttműködési megállapodást írt alá a Mol-csoport az Európai Innovációs és Technológiai Intézet (EIT) digitális innovációt ösztönző partnerével.
2019-06-13 10:11, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A vásárlók csekély része érti az élelmiszercímkén írtakat
Kutatás
Az élelmiszerek címkéjét saját bevallása szerint a vásárlók közel fele megnézi, de alig egytizedük érti teljes mértékben az ott feltüntetett információkat - derült ki a FÉSZ friss kutatásából.
2019-06-13 09:40, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Az Év Boltja díjat nyert a Lidl diszkont kategóriában
Kereskedelem
A budapesti Fehérvári úti Lidl álruház nyerte el az Év Boltja díjat a diszkont kategóriában.
2019-06-12 11:51, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Az Amazon a világ legértékesebb márkája
Márkák
A tavalyi harmadik helyről az élre ugrott az Amazon a világ legértékesebb márkáinak a listáján.
2019-06-12 11:02, MTI + Mediainfo.hucikk olvasása
 
Végtagmentő applikáció segíti a megelőzést
Egészségmarketing
Az amputációk megelőzése érdekében jelent meg ingyenes telefonos alkalmazás egy magyar fejlesztés révén.
2019-06-12 10:45, MTI + Mediainfo.hucikk olvasása
 
Jubileumi kerékpártúra az esélyegyenlőség jegyében
CSR
Kerek évfordulót ünnepelt a hagyománynak számító Káli-medence Kerékpártúra, amelyet a Szentkirályi Magyarország Theodora Alapítványa szervez immáron tíz éve.
2019-06-12 10:28, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A Provident idei jótékonysági akciója
CSR
Csaknem száz önkéntes vett részt az EMMI Rákospalotai Javítóintézet és Központi Speciális Gyermekotthon javára szervezett jótékonysági akción május 24-én.
2019-06-12 09:13, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
123456789
  Egészségmarketing   Digitális
Hogyan lehet az egészségtudatosságból vállalati versenyelőnyt faragni?
Megnyitotta kapuit a budapesti adidas RUNBASE
Tévhitek és valóban működő tanácsok a gyermekek fogápolása kapcsán
Heti két óra a természetben
A Lidl Magyaroszág ismét a Balaton-átúszás névadó főszponzora
Virtuális kölyökkutya segít a gyerekeknek megismerni Magyarországot
Nemzetközi digitális szervezethez csatlakozott a Mol
Hazai vállalkozók legjobb online ötleteit díjazta a UPC
Kulisszatitkok az animációs videód készítése kapcsán (x)
Dupláz a Vodafone Alapítvány
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Az ITM a Gyerek Szigeten
Újabb fesztiválon nyit ideiglenes üzletet az ALDI
Rekordszámú jelentkező a Let’s Colour pályázatán
Új szobrot álmodtak a Corvin Sétányra hazai művészek
#AddAVéredATrónért 10 napos HBO kampánya
Végtagmentő applikáció segíti a megelőzést
Elindult a fővárosi közlekedési mobiljegy próbaalkalmazása
Megjelent a Végtagmentő applikáció
Bolt az új neve a Taxify-nak
Már mobilappal is el lehet adni az autót
  Karrier   Design
Változások a Liberty Global európai vezetőségében
Fatér Gyula az OTP Bank Románia új vezérigazgatója
Új vezető az Unilever Magyarország és Adria régió élén
Új vezérigazgató a Diákhitel Központnál
Európa legjobb munkahelyei között a Mars
Több külföldi dizájnermárka is bemutatkozik a WAMP-on
A BMW Group átszervezi dizájnrészlegeit
Mesehősök a gyermeknapra! (x)
Frissdiplomás divattervező nyerte a MOL Fresh Corner dizájnversenyt
Új szobrot álmodtak a Corvin Sétányra hazai művészek
  DM   Kutatás
Az OTP Csoport dolgozóit bemutató filmje
Ötödször is lesz fővárosa a városmarketingnek
Bryan Adams új turnéjának első bérletese a DHL
A Bónusz Brigád visszatér az alapokhoz
Díjmentes hívás és 90 GB internet a Vodafone-tól Valentin napra
Tízből hét fiatal csak segítséggel tud lakást venni
Emelkedik a közel- és távol-keleti látógatók száma
Közel 5,4 millió online vásárló hazánkban
A vásárlók csekély része érti az élelmiszercímkén írtakat
Az okostelefon nyomkodásával a minőségi időt vesszük el a gyerekektől
  Promóció   Reklám
Kreatív gondolkodásra buzdító játék a Cheetos-tól
Élelmiszer-pazarlás elleni akcióban a Tesco és a Mars
#AddAVéredATrónért 10 napos HBO kampánya
Otthonszépítés a SPAR-ral
A Republic Group nyerte a merci ünnepi kampányát
Csapágy, szimering, seeger gyűrű, és amit róluk tudni érdemes (x)
A Geometry díjnyertes kampánya
Az Aranykor Önkéntes Nyugdíjpénztár új reklámkampánya
Kreatív gondolkodásra buzdító játék a Cheetos-tól
Az MRSZ és társszövetségei a reklámadóról
  PR   Egyéb
Díjazták a legkiválóbb pálinkákat
Így lett a PR a linképítés legfontosabb része
Harmadszor választották meg az Országház borait
Virtuális kölyökkutya segít a gyerekeknek megismerni Magyarországot
Átadták 'az utazó' magazin legjobb turisztikai szolgáltatóknak járó díjait
Kutyaellenes kampány Iránban
Megállapodott az Audi és a szakszervezet
Kávé a világűrből
Kellemes Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
90 éves az Életműdíj tulajdonosa
  Márkák   CSR
Az adidas felszámolná a nem újrahasznosított műanyag használatát
Külföldi piacokon terjeszkedne a Borsodi Sörgyár
Az Amazon a világ legértékesebb márkája
A KMV és a PepsiCo újabb üzlete
A LEGO® Braille Kockák prototípusa
A KLM és a TU Delft összefog a légi közlekedés fenntarthatóbbá tételéért
Az adidas felszámolná a nem újrahasznosított műanyag használatát
Fenntartható repülőgép-üzemanyagot előállító üzemet hoz létre a KLM
Rajzpályázatot hirdet kisiskolások számára az Auchan
Lidl a beteg gyermekekért
  Kereskedelem
Fa építőjátékot hív vissza az Aldi
Hétszeres Superbrands díjas a Lidl Magyarország
Közel 5,4 millió online vásárló hazánkban
Megbízható Munkaadó címet nyert a Lidl
A családok tavaly közel 20 ezer milliárd forintot költöttek fogyasztásra