Hírek
21860 hír az adatbázisban
Tízből hét fiatal csak segítséggel tud lakást venni
Kutatás
A fiatalok 12 százaléka tervez lakásvásárlást három éven belül, az érintettek 71 százaléka pedig ezt kisebb-nagyobb hitelfelvétellel tudja csak megoldani - derül ki a K&H ifjúsági indexéből.
2019-06-20 11:47, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Csapágy, szimering, seeger gyűrű, és amit róluk tudni érdemes (x)
Reklám
A háztartási gépekben, autókban, ipari gépekben nélkülözhetetlen alkatrész a csapágy. Ez egy gépelem, ami arra hivatott, hogy tengelyek, illetve egyéb forgó alkatrészek alátámasztását végezze el.
2019-06-20 10:13, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Rajzpályázatot hirdet kisiskolások számára az Auchan
CSR
A hat és tizenegy év közötti gyerekek a számukra tökéletes iskolatáskáról készült rajzait június 12-30. között várják az Auchan áruházakban.
2019-06-20 09:13, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Fa építőjátékot hív vissza az Aldi
Kereskedelem
Az Aldi Magyarország és beszállítója, az U. Leinss GmbH azonnal visszahívja a Fa építőjáték termék "Város", "Virágos rét", illetve "Állatos építőjáték" fajtáit.
2019-06-19 12:51, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Külföldi piacokon terjeszkedne a Borsodi Sörgyár
Márkák
Beruházásainak köszönhetően regionális gyártási központtá válhat, és külföldön terjeszkedhet a Borsodi Sörgyár.
2019-06-19 11:34, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Emelkedik a közel- és távol-keleti látógatók száma
Kutatás
A helyi vendégek körében is egyre népszerűbb Budapest Marriott Hotel utasforgalmi adatai hozzák a hazai tendenciákat.
2019-06-19 10:44, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Hétszeres Superbrands díjas a Lidl Magyarország
Kereskedelem
A Lidl Magyarország 2019-ben is elnyerte az egyik legfontosabb nemzetközi márkaértékelési díjat, a Superbrands címet.
2019-06-19 09:58, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Heti két óra a természetben
Egészségmarketing
Heti két óra eltöltése a természetben jelentősen növeli az egészséget, a jólétet, még úgy is, ha csak egyszerűen üldögél az ember és élvezi a nyugalmat - vélik brit kutatók.
2019-06-18 12:29, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A Lidl Magyaroszág ismét a Balaton-átúszás névadó főszponzora
Egészségmarketing
A Lidl Magyarország idén immár harmadik alkalommal lesz az ország legnépszerűbb nyíltvízi szabadidősport eseményének a fő támogatója.
2019-06-18 11:54, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Fatér Gyula az OTP Bank Románia új vezérigazgatója
Karrier
Fatér Gyula az OTP Bank Románia új vezérigazgatója, aki Diósi Lászlót váltja a tisztségben.
2019-06-18 10:57, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
123456789
  Egészségmarketing   Digitális
Hogyan lehet az egészségtudatosságból vállalati versenyelőnyt faragni?
Megnyitotta kapuit a budapesti adidas RUNBASE
Tévhitek és valóban működő tanácsok a gyermekek fogápolása kapcsán
Heti két óra a természetben
A Lidl Magyaroszág ismét a Balaton-átúszás névadó főszponzora
Virtuális kölyökkutya segít a gyerekeknek megismerni Magyarországot
Nemzetközi digitális szervezethez csatlakozott a Mol
Hazai vállalkozók legjobb online ötleteit díjazta a UPC
Kulisszatitkok az animációs videód készítése kapcsán (x)
Dupláz a Vodafone Alapítvány
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Az ITM a Gyerek Szigeten
Újabb fesztiválon nyit ideiglenes üzletet az ALDI
Rekordszámú jelentkező a Let’s Colour pályázatán
Új szobrot álmodtak a Corvin Sétányra hazai művészek
#AddAVéredATrónért 10 napos HBO kampánya
Végtagmentő applikáció segíti a megelőzést
Elindult a fővárosi közlekedési mobiljegy próbaalkalmazása
Megjelent a Végtagmentő applikáció
Bolt az új neve a Taxify-nak
Már mobilappal is el lehet adni az autót
  Karrier   Design
Változások a Liberty Global európai vezetőségében
Fatér Gyula az OTP Bank Románia új vezérigazgatója
Új vezető az Unilever Magyarország és Adria régió élén
Új vezérigazgató a Diákhitel Központnál
Európa legjobb munkahelyei között a Mars
Több külföldi dizájnermárka is bemutatkozik a WAMP-on
A BMW Group átszervezi dizájnrészlegeit
Mesehősök a gyermeknapra! (x)
Frissdiplomás divattervező nyerte a MOL Fresh Corner dizájnversenyt
Új szobrot álmodtak a Corvin Sétányra hazai művészek
  DM   Kutatás
Az OTP Csoport dolgozóit bemutató filmje
Ötödször is lesz fővárosa a városmarketingnek
Bryan Adams új turnéjának első bérletese a DHL
A Bónusz Brigád visszatér az alapokhoz
Díjmentes hívás és 90 GB internet a Vodafone-tól Valentin napra
Tízből hét fiatal csak segítséggel tud lakást venni
Emelkedik a közel- és távol-keleti látógatók száma
Közel 5,4 millió online vásárló hazánkban
A vásárlók csekély része érti az élelmiszercímkén írtakat
Az okostelefon nyomkodásával a minőségi időt vesszük el a gyerekektől
  Promóció   Reklám
Kreatív gondolkodásra buzdító játék a Cheetos-tól
Élelmiszer-pazarlás elleni akcióban a Tesco és a Mars
#AddAVéredATrónért 10 napos HBO kampánya
Otthonszépítés a SPAR-ral
A Republic Group nyerte a merci ünnepi kampányát
Csapágy, szimering, seeger gyűrű, és amit róluk tudni érdemes (x)
A Geometry díjnyertes kampánya
Az Aranykor Önkéntes Nyugdíjpénztár új reklámkampánya
Kreatív gondolkodásra buzdító játék a Cheetos-tól
Az MRSZ és társszövetségei a reklámadóról
  PR   Egyéb
Díjazták a legkiválóbb pálinkákat
Így lett a PR a linképítés legfontosabb része
Harmadszor választották meg az Országház borait
Virtuális kölyökkutya segít a gyerekeknek megismerni Magyarországot
Átadták 'az utazó' magazin legjobb turisztikai szolgáltatóknak járó díjait
Kutyaellenes kampány Iránban
Megállapodott az Audi és a szakszervezet
Kávé a világűrből
Kellemes Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
90 éves az Életműdíj tulajdonosa
  Márkák   CSR
Az adidas felszámolná a nem újrahasznosított műanyag használatát
Külföldi piacokon terjeszkedne a Borsodi Sörgyár
Az Amazon a világ legértékesebb márkája
A KMV és a PepsiCo újabb üzlete
A LEGO® Braille Kockák prototípusa
A KLM és a TU Delft összefog a légi közlekedés fenntarthatóbbá tételéért
Az adidas felszámolná a nem újrahasznosított műanyag használatát
Fenntartható repülőgép-üzemanyagot előállító üzemet hoz létre a KLM
Rajzpályázatot hirdet kisiskolások számára az Auchan
Lidl a beteg gyermekekért
  Kereskedelem
Fa építőjátékot hív vissza az Aldi
Hétszeres Superbrands díjas a Lidl Magyarország
Közel 5,4 millió online vásárló hazánkban
Megbízható Munkaadó címet nyert a Lidl
A családok tavaly közel 20 ezer milliárd forintot költöttek fogyasztásra