Hírek
1413 hír a hírkategóriában
Reklám

Mit érdemes tudni a Tokheim kútoszlopokról?
Reklám
A benzinkutak egyik kulcseleme a kútoszlop. Az igényes és minőségi kivitelezésű benzinkutak innovatív benzinkúttechnikát építenek ki, aminek elengedhetetlen kelléke a jó minőségű kútoszlop.
2019-03-25 13:56, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Egy hasznos társ a mindennapokban
Reklám
Egy irodai munka végzésekor néhány kiegészítő elengedhetetlen a számítógép, az erős és megbízható internet kapcsolat mellett.
2019-03-20 11:53, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A Cornexi kampánya
Reklám
Január közepével indult a Cornexi új termékportfóliója, a HCN, azaz a hozzáadott cukor nélküli termékek bevezető kampánya.
2019-03-19 10:30, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A Rossmann a Progressive Reklámügynökséget választotta
Kereskedelem
A Progressive feladata 2019-ben a Rossmann+ kedvezménykártya bevezetését támogató egész éves kommunikációs kampány tervezése és lebonyolítása.
2019-03-15 11:21, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Forró italokra koncentrál a Twix kampánya
Reklám
Oszd meg a Twixet szeretteiddel, lehetőleg egy csésze forró tea vagy kávé mellett - bátorítja a márka a fogyasztóit.
2019-03-14 16:20, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A Pilkington és a Republic Group folytatja a közös munkát
Reklám
A Pilkington és a nyerő szériában lévő, másfél milliárdos árbevételt elérő reklámügynökség 2017 júliusától dolgoznak együtt brand awareness építését célzó projekteken.
2019-03-13 14:48, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A Republic Group nyerte a merci ünnepi kampányát
Reklám
A 360 fokos integrált reklámügynökség a márka három tavaszi kampányának kreatív megjelenéséért felel.
2019-03-08 13:19, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Nőkkel definiálja újra a NŐ szó jelentését a Converse
Reklám
A Converse "All The Stories Are True" kampánya keretében március 8-án, nőnapon a világ több mint 365 Converse üzletében a nők fehér Chuck Taylor tornacipőkre írva fogalmazhatják újra, mit jelent számukra nőnek lenni
2019-03-07 10:24, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A K&H új reklám spotja
Reklám
Robotkaros technológiával készült a K&H 30 másodperces TV spotja a bank teljesen online igényelhető személyi kölcsönét hirdető kommunikációs kampányához.
2019-03-06 12:29, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Cappy új ízekben és új köntösben
Reklám
A kartondobozos gyümölcsitalok között is megjelentek januártól a Coca-Cola HBC Magyarország Cappy termékei: a közkedvelt alma és őszibarack italok mellett immár vegyes ízek is kaphatók.
2019-03-01 10:26, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
5678910111213
  Egészségmarketing   Digitális
A változókor utáni problémák
Édesítőszerek, szirupok világa: édesítés kompromisszumok nélkül (x)
Hajnövesztő tippek időseknek (x)
A kék fény veszélyei és védelmi megoldások (x)
A Knorr-Bremse Budapest az országos sportversenyen
Megújuló technológia a klasszikus traktorok világában (x)
A digitális rendszer fontossága a vendéglátóipari szektorban
Miért fontos minden vállalkozásnak foglalkozni a weboldala konverziós arányával?
Megvannak „Az Év Honlapja” 2024 díjazottjai!
Érdemes második processzorral bővíteni a kétutas szervert? (x)
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Látványos installációt mutatott be a LEGO csapata és a Pappas Auto
A téli szünet végéig látható a LEGOŸ villamos a Deák Ferenc téren
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Mi minden készíthető famintás alumínium kerítéslécekből? (x)
Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition
A mindennapok hasznos eszköze: a powerbank (x)
Minden harmadik magyar kártyabirtokos fizet rendszeresen mobillal
Az európai és a hazai felhasználók is egyre jobb felújított mobilokat vesznek
A Rejoy.hu a Black Friday-kampány első napján
Az okos mobiljegy előnyei a mindennapokban
  Karrier   Design
Az álláskeresés alapja a megfelelően elkészített CV
A toborzás és HR stratégia újra definiálása várható 2025-re
Női erő az abroncsgyártásban
A „Mi a pálya?” műszaki pályaválasztó fesztivál
Minél magasabb pozíciót töltenek be, annál nagyobb a nyomás a nőkön
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Nemzetközi dizájndíjakat nyertek a Bahart új hajói
Miért érdemes vászonképpel díszíteni a falakat? (x)
Gyerekszoba berendezés az otthon kényelméből (x)
Ötletek, amelyekkel feldobható a gyerkőcök birodalma (x)
  DM   Kutatás
Kényelem a nappaliban: Egy új megközelítés a TV-nézéshez (x)
Tartalmas nyelvi képzések az üzleti életben és azon túl (x)
Céges kabát? Igen, létezik ilyen opció is! (x)
Mikor van itt az ablakcsere ideje? (x)
Létezik-e költséghatékony üzletberendezés? (x)
Másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
A munkakeresők vágynak a visszajelzésre jelentkezés után
Ezért lesz elegük a munkát keresőknek a felvételi folyamatból
A mérnöki és a pénzügyi területekre keresik a legtöbb frissdiplomást a cégek
Távolodni kezdett egymástól a cégek és a munkavállalók home office-víziója
  Promóció   Reklám
A Snickers legújabb kampánya
A SPAR új JBL hűségpromóciójával ismét veled mozdul a zene
Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
A BioTechUSA újévi kampánya - Legyen ez a legfittebb éved!
Minőségi termékekkel a céges ajándékozás is egyszerűbb (x)
Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
A holland sörmárka megérkezett az MVM Dome-ba
Egyedi formák és határozott stílus egy napszemüvegben (x)
Motoros ruhák, amik a hétköznapokban is megállják a helyüket (x)
Tippek a funkcionalitás és márkaépítés egyesítéséhez logózott ragasztószalaggal (x)
  PR   Egyéb
A zsindelytető szellőztetésének kivitelezése a vállalkozás érdeke is (x)
A villanybojler vezérlőpaneljének cseréje (x)
Tippek a hatékony mosogatáshoz (x)
Tavaszi kert – az új álom (x)
A BioTechUSA növekedése
Nemkívánatosnak minősítették a CEU-t Oroszországban
Bírság a Ryanairnek
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
  Márkák   CSR
A Snickers legújabb kampánya
A BioTechUSA növekedése
120 év jövőbe mutató gondolkodását ünnepli a Knorr-Bremse
Látványos installációt mutatott be a LEGO csapata és a Pappas Auto
A téli szünet végéig látható a LEGOŸ villamos a Deák Ferenc téren
A kézszárító gépek jövője: fenntarthatóság, energiahatékonyság, higiénia (x)
Az „Egy csomag szeretet” nevű gyűjtés
Egyedi ajándékok újrahasznosított anyagokból (x)
Kihirdették a K&H a fenntartható önkormányzatokért pályázat nyerteseit
Több mint 35 millió forintot adományozott a Budapest Airport
  Kereskedelem
A Lidl Magyarország a hazai borászatok sikeréért is dolgozik
Hogyan választunk termékeket a babáknak? (x)
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése
Több mint 1,5 milliárd SuperShop ponttal jutalmazta a SPAR a vásárlói hűséget
Mintegy 150 új munkatárssal bővíti csapatát a Lidl