Hírek
1413 hír a hírkategóriában
Reklám

Az egyre népszerűbbé váló mexikói ital, a mezcal
Reklám
A mezcal népszerűsége hazánkban kicsit még elmarad a tequilához viszonyítva, habár egyre gyakrabban fogyasztják a hazai bárok vendégei is.
2019-11-21 06:00, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A szám, ami nem megy ki a fejedből (x)
Reklám
Veled is előfordult már, hogy miközben végezted a napi bevásárlást, vagy dolgoztál, felcsendült a rádióban az a bizonyos szám, aminek sosem tudod a címét vagy az előadóját?
2019-11-21 04:19, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Hagyd az unalmas tokokat!
Reklám
Tudtad, hogy egy telefontokon igazán sok múlhat? Na és azt, hogy könnyedén válhat általa divatos kiegészítővé is készüléked?
2019-10-18 13:02, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A GVH 5 millió forintra bírságolta Rubint Réka cégét
Reklám
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 3 millió forintos bírságot rótt ki Rubint Réka cégére, az Alakreform Kft.-re.
2019-09-23 09:04, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Az igazán különleges ajándék (x)
Reklám
Mai cikkünkben bemutatunk néhány egyedi és igazán különleges ajándékot, amivel garantáltan a miénk kerül a középpontba, ha szülinapról vagy évfordulóról van szó.
2019-08-26 17:51, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Hogyan tisztítsuk az akvárium aljzatát?
Reklám
Mikor akvárium tervezésére adjuk a fejünket, nagyon fontos, hogy olyan aljzatot válasszunk, ami az adott hal egészsége szempontjából megfelelő.
2019-08-26 12:58, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Nemi sztereotípiákat közvetítő reklámok Nagy-Britanniában
Reklám
Betiltottak Nagy-Britanniában két televíziós reklámot, amelyek a hatóságok szerint nemi sztereotípiákat közvetítettek, ezáltal pedig nem feleltek meg az erre vonatkozóan június óta életben lévő szabályoknak.
2019-08-14 10:50, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Ajándéktárgyak Paris Saint-Germain fanatikusoknak
Reklám
A Paris Saint-Germain szurkolói számára nagyjából hét évvel ezelőtt köszöntött be az aranykor.
2019-07-26 12:40, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Renault és a Dacia a Generali Gyerek Szigeten
Reklám
A Progressive Reklámügynökség felelt a Renault és a Dacia megjelenéséért a Generali Gyerek Szigeten.
2019-07-18 11:26, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Egy magyar pro bono kampány két díjat is nyert Cannes-ban
Reklám
Két bronzéremmel díjazták az Írók boltja népszerűsítése céljából készített Nyitott polcok kampányt a Cannes Lions fesztiválon Média és Social kategóriában.
2019-07-17 10:12, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
123456789
  Egészségmarketing   Digitális
Milyen egy jó gyerekcipő? (x)
#NoFilter – A tudatos bőrápolás kézikönyve a Rossmanntól
Kannabisz és alkohol – új irány az egészségtudatos fogyasztásban (x)
Természetes arcpakolással fiatalos megjelenés (x)
Hogyan fejlesszük a futballmozdulatokat? (x)
Még van lehetőség nevezni ’Az Év Honlapja 2025’ pályázatra!
Október 30-án zárul Az Év Honlapja 2025 pályázat!
Folytatódik a 4iG és az Ökumenikus Segélyszervezet stratégiai partnersége
Startol ’Az Év Honlapja’ 2025 digitális verseny!
Az akadálymentes weboldalak fontossága
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Lipton Club a Sziget Fesztiválon
Diageo a Sziget Fesztiválon
Látványos installációt mutatott be a LEGO csapata és a Pappas Auto
A téli szünet végéig látható a LEGOŸ villamos a Deák Ferenc téren
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Az okostelefon védelme: stílusos és praktikus megoldások (x)
A kézbe simuló világ: a mobiltelefon mint játékgép (x)
Amikor a valós teljesítmény számít – kiváló mobiltelefon megfizethető áron (x)
A mindennapok hasznos eszköze: a powerbank (x)
Minden harmadik magyar kártyabirtokos fizet rendszeresen mobillal
  Karrier   Design
Karrierváltás ősszel
Új vezető a Yettel Márka- és Marketingkommunikációs Igazgatóság élén
Szervezeti megújulás az ACG-nél
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
Hogyan alakítsuk ki az álomkonyhánkat? (x)
A kényelem és dizájn olasz mesterművei (x)
Napszemüvegek, amik a feltűnő dizájnjukról ismertek (x)
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Nemzetközi dizájndíjakat nyertek a Bahart új hajói
  DM   Kutatás
Az ősz legillatosabb kampánya a Rossmannban
#NoFilter – A tudatos bőrápolás kézikönyve a Rossmanntól
Lipton Club a Sziget Fesztiválon
Kényelem a nappaliban: Egy új megközelítés a TV-nézéshez (x)
Tartalmas nyelvi képzések az üzleti életben és azon túl (x)
Csak keveseknél nőtt a profit 2024-ben
Másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
A munkakeresők vágynak a visszajelzésre jelentkezés után
Ezért lesz elegük a munkát keresőknek a felvételi folyamatból
A mérnöki és a pénzügyi területekre keresik a legtöbb frissdiplomást a cégek
  Promóció   Reklám
Az ősz legillatosabb kampánya a Rossmannban
A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A Snickers legújabb kampánya
A SPAR új JBL hűségpromóciójával ismét veled mozdul a zene
Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
A holland sörmárka megérkezett az MVM Dome-ba
Egyedi formák és határozott stílus egy napszemüvegben (x)
Motoros ruhák, amik a hétköznapokban is megállják a helyüket (x)
Tippek a funkcionalitás és márkaépítés egyesítéséhez logózott ragasztószalaggal (x)
  PR   Egyéb
Innovatív akkumulátorok motorkerékpárokhoz (x)
Tippek, hogyan válasszuk ki a megfelelő kerti kisházat (x)
Szilikonozás mesterfokon: hogyan érheted el a penészmentes fürdőszobát? (x)
Ilyen a jó cateringszolgáltatás (x)
Miért a PVC ragasztószalag a csomagolási világ megkerülhetetlen eleme? (x)
Nemkívánatosnak minősítették a CEU-t Oroszországban
Bírság a Ryanairnek
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
  Márkák   CSR
Milyen egy jó gyerekcipő? (x)
Robert Pattinson az 1664 márkanagykövete lett
A kávécserje élete: titkok a csészéd mögött (x)
Lipton Club a Sziget Fesztiválon
Az autóipar változó arcai: Audi modellek és azok fejlődése (x)
A Rossmann újabb elismerései
Folytatódik a 4iG és az Ökumenikus Segélyszervezet stratégiai partnersége
Mit tegyünk az elhasználódott eszközökkel? (x)
A Foldana lett a Hédervár KSE névadó szponzora
Adni Öröm! – 1800 gyermek kezdheti méltó módon a tanévet
  Kereskedelem
Saját tervezésű gyémánt eljegyzési gyűrű (x)
Az ősz legillatosabb kampánya a Rossmannban
#NoFilter – A tudatos bőrápolás kézikönyve a Rossmanntól
A Rossmann újabb elismerései
A SPAR Magyarország folytatja áruházainak korszerűsítését