Reklám
|
Nőkkel definiálja újra a NŐ szó jelentését a Converse
Reklám
A Converse "All The Stories Are True" kampánya keretében március 8-án, nőnapon a világ több mint 365 Converse üzletében a nők fehér Chuck Taylor tornacipőkre írva fogalmazhatják újra, mit jelent számukra nőnek lenni
|
|
|
A K&H új reklám spotja
Reklám
Robotkaros technológiával készült a K&H 30 másodperces TV spotja a bank teljesen online igényelhető személyi kölcsönét hirdető kommunikációs kampányához.
|
|
|
Cappy új ízekben és új köntösben
Reklám
A kartondobozos gyümölcsitalok között is megjelentek januártól a Coca-Cola HBC Magyarország Cappy termékei: a közkedvelt alma és őszibarack italok mellett immár vegyes ízek is kaphatók.
|
|
|
'A reklámköltések tavalyi növekedésének dinamikája lassult'
Reklám
Az elmúlt két évhez képest 2018-ban kisebb mértékben, 7,77 százalékkal folytatódott a reklámpiac növekedése: A 2018-as Reklámtorta mérete 259,69 milliárd forint.
|
|
|
Reklámtorta 2018 - A printbe vetett bizalom még mindig erős
Reklám
A 2018. évi reklámtortát 2019. február 27-én mutatták be a szakmai szervezetek által rendezett sajtótájékoztatón, amelyen Kovács Tibor, az MLE elnöke ismertette a sajtóra vonatkozó eredményeket.
|
|
|
A Duna House országos kampánya
Reklám
Saját értékesítőivel, a megbízók kérdéseivel és kétségeivel a középpontban indított kampányt a Duna House.
|
|
|
IoT-kampány a Bosch-tól
Digitális
"Like a Bosch" - e szlogen köré szerveződik a technológiák és szolgáltatások beszállítójának indított kampánya.
|
|
|
Megérkezett a Milka Dark Milk
Márkák
Európában az elsők között, a németországi bevezetéssel egy időben piacra került a Milka exkluzív táblás tejcsokoládéja, a Milka Dark Milk.
|
|
|
Odett és Marsalkó Dávid új klipje Coca-Cola-val Valentin-napra
Reklám
A szerelmespár végigrandizza Budapestet, jól bemutatják azt is, hogy a legboldogabb percekhez semmi másra nincs szükség, csak annak a társaságára, akivel jól érezzük magunkat plusz egy üveg Coca-Cola italra.
|
|
|
Erősen kezdi 2019-et a Starbucks
Reklám
A Starbucks karakteres, mégis lágy ízű eszpresszóval szélesíti kávékínálatát, az új különlegesség januártól elérhető a kávézólánc üzleteiben.
|
|
|