Reklám
|
Mit szimbolizál a gyemant, és miért számít? (x)
Reklám
Amikor letérdel a szeretett férfi, és felteszi a nagy kérdést, az a pillanat minden menyasszony szívébe örökre beleivódik.
|
|
|
Debütáltak a FUZETEA új ízei
Reklám
Két új variánssal érkezett a FUZETEA: tavasztól itt az oolong ice tea szőlő-licsi, valamint a green ice tea gránátalma-aszai is, a teamesterek ajánlásával.
|
|
|
Hogyan burkoljunk teraszt 9 lépésben? (x)
Reklám
Amikor eljön a tavasz, sokan a nagytakarítás mellett a felújításról is elgondolkoznak. Éppen ezért azok számára, akik rendelkeznek terasszal, összegyűjtöttük, hogy hogyan is kell leburkolni a betont a teraszunkon.
|
|
|
A Budapest Bank adja az ívet új kampányában
Reklám
Megújult kreatív koncepcióval és új reklámfilmekkel rukkolt elő a Budapest Bank. A pénzintézet célja továbbra is a gördülékeny bank imázsának építése.
|
|
|
Hogyan fürdessük meg kutyusunkat? (x)
Reklám
Amikor egy kis lakásban élünk együtt kedvencünkkel, bizony gyakorta előfordul, hogy annyira bántja az orrunkat a szaga, netán sétáltatás közben megtalálta a legnagyobb sárfoltokat, hogy muszáj lefürdetnünk.
|
|
|
Olimpikonnal debütál a sloggi
Márkák
Az uniszex Zero Feel kollekciót idén tavasszal Iszak Eszti női nagykövet mellett Liu Shaolin Sándor képviseli, bemutatva ezzel a márka fiatalos, szuper kényelmes férfi fehérneműit is.
|
|
|
'Sötétségből is energiát nyerő villanyautókat kínál a BMW'
Reklám
"Az éjszaka sötétjéből is energiát nyerő, különleges fényezésű elektromos autót ígér az áprilisi 1-jei brit sajtót elöntő hirdetési kampányában a német BMW autógyár."
|
|
|
Egyesíti erejét két nagy hazai reklámügynökség
Reklám
Felforgathatja a hazai ügynökségi status quot az újonnan létrejött Positive Adamsky, miután a Positive by Hinora Group ötven százalékos tulajdonrészt vásárolt az Adamsky-ban.
|
|
|
Megérkezett a Coca-Cola Energy
Reklám
A Coca-Cola Magyarország, a vállalat történetében először, a Coca-Cola termékcsaládja részeként energiaitalt dob piacra.
|
|
|
Arcpermetek a The Body Shopban (x)
Reklám
Arcpermetet még mindig kevesen használnak ahhoz képest, hogy mennyi jótékony hatása van.
|
|
|