Reklám
|
Az MRSZ és társszövetségei a reklámadóról
Reklám
Az MRSZ és társszövetségei üdvözlik Varga Mihály pénzügyminiszter bejelentését, miszerint 2022. december 31-ig felfüggesztik a jelenleg 7,5%-os reklámadónemet.
|
|
|
Három új termék a Dreher családban
Reklám
Gránátalma, pomelo-grapefruit, és citrom ízesítésű, 0,0%-os alkoholtartalmú söröket mutatott be a Dreher.
|
|
|
A Rama Süti Challenge branded content videó-sorozat
Reklám
A 2018-ban induló Rama Süti Challenge című online sorozat többek között Steiner Kristóf és Dobó Ági részvételével hívta fel a figyelmet a tökéletes végeredmény helyett a sütés és az alkotás örömére.
|
|
|
Az OTP Ingatlanpont reklámsorozata
Reklám
Az OTP Ingatlanpont a Café Communications együttműködésével pozícionálja magát a zsúfolt ingatlanpiacon új kampányával.
|
|
|
A Café Reklám Zrt. megalapította a Café Kötelék Alapítványt
Reklám
A Café Kötelék Alapítvány díjat alapított Mérey Andrea emlékére, aki tizenegy évig dolgozott a Caféban.
|
|
|
A 150 éves PICK jubileumi kampánya
Reklám
A PICK a sikeres PICKOLINO kampánnyal kezdte el az új platformra épülő kommunikációját, amelynek gerincét az étvágygerjesztő makrófelvételek adják.
|
|
|
A Rama új filmje a gyerekkori álmokért
Reklám
A süti állandó kapocs az emberek között, ami egyszerre szeretet, gondoskodás, és kapu az álmodozáshoz. Ezt a kaput nyitja meg gyereknap alkalmából a Café Communications és a Rama egy kisfilm segítségével.
|
|
|
Mit hordjanak a New England Patriots rajongók? (x)
Reklám
Az amerikai foci szerelmese vagy? Igazi Pats rajongó? Mindent tudsz a Patriotsról, vagy csupán azt hiszed, hogy mindent tudsz? Esetleg most találtál rá az amerikai focira, s tágítanád a tudásodat?
|
|
|
Miért praktikus a hátizsák? (x)
Reklám
Egy hátizsák minden alkalomra kitűnő választás. Nemcsak túrára, kirándulásra, utazásra vagy iskolába tökéletes kiegészítő, hanem például lehetővé teszi az egyszerű kerékpáros közlekedést.
|
|
|
A Sberbank tavaszi kampánya
Reklám
A Sberbank integrált kampánnyal támogatja tavaszi személyi kölcsön értékesítését. A márka számos offline és online terméktámogató kommunikációs aktivitása mögé széleskörű ügynökségi együttműködést hozott létre.
|
|
|