Hírek
1397 hír a hírkategóriában
Reklám

Az Arany Ászok új kampánya
Reklám
Az Arany Ászok új kommunikációs platformot, és ezzel egyidejűleg, Arany Ászok Frissenszűrt néven, új, pasztőrözés nélkül készült termékvariánst vezet be most induló kampányában.
2017-04-26 17:41, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
2020-ra 42 milliárd dollárra fog duzzadni a programmatic piac
Kutatás
A MAGNA GLOBAL 2016-os riportja a programmatic számára kedvező képet fest a médiavásárlás jövőjéről.
2017-04-21 11:25, Médiainfó - www.mediainfo.hucikk olvasása
 
Hosszú Katinka a Huawei magyarországi arca
Reklám
A Huawei bejelentette, hogy Hosszú Katinka lett a vállalat új kampányának arca.
2017-04-13 14:10, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A reklámadó visszatérítéséről
Reklám
A korábban befizetett, 23 milliárd forintot is meghaladó reklámadó visszajár, júniustól viszont 9 százalék lehet az adómérték.
2017-03-31 16:50, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A BMW Group új reklámfilmje
Reklám
A BMW Group centenáriuma alkalmából kidolgozott "THE NEXT 100 YEARS" vállalati kampány egy újabb jövőbe mutató rövidfilmmel folytatódik.
2017-03-30 13:25, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A reklámadó 9%-ra emelése
Reklám
A kormány a reklámadó 9%-ra emelésével egyértelműen hadat üzent a hazai média iparnak.
2017-03-29 15:35, Médiainfó - www.mediainfo.hucikk olvasása
 
Új imidzskampány a SPAR-tól
Outdoor/indoor
Március 23-tól "minőség. szeretem" szlogennel új imidzskampányt indított a SPAR Magyarország. A kampány az üzletlánc alapértékeit hangsúlyozza, fő üzenetként a minőség jelenik meg benne.
2017-03-29 13:21, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Új Baba reklámfilm az Unilevertől
Reklám
A Geometry Global cégcsoporthoz tartozó Ogilvy & Mather készítette a Baba idei, 2017-es reklámfilmjét, amely már látható a televíziók képernyőin.
2017-03-28 16:47, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Alkoholmentes sör a Heinekentől
Reklám
A Heineken márka magyarországi történetében először vezet be termék innovációt. Az alkoholmentes Heineken 0.0 rövidesen az üzletek polcaira és a vendéglátó egységek kínálatába kerül.
2017-03-20 13:43, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Indul a Cannes Corporate Media & TV Awards 2017
Reklám
A Cannes Corporate Media & TV Awards várja a film producerektől, kommunikációs ügynökségektől, vállalatoktól, TV csatornáktól és diákoktól a kreatív munkákat.
2017-03-14 15:23, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
192021222324252627
  Egészségmarketing   Digitális
Részletes útmutató a kutyák gluténintoleranciájának kezeléséhez (x)
Miért jó sport a kamaszoknak a bringázás?
Szívni vagy párologtatni? Melyik a jobb? (x)
Hogyan sminkelj nyáron? (x)
A modern civilizáció egyik népbetegsége, a depresszió (x)
Startol \\\'Az Év Honlapja 2022\\\' Pályázat!
Időmegtakarítás digitális HR segítségével
Hogyan találd meg az ideális laptopot? (x)
Szereld fel programozható vezérléssel okosotthonodat (x)
Mi mindenre jelenthet megoldást egy használt számítógép? (x)
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Ezeket a dolgokat érdemes mérlegelni, mielőtt kerti bútort vásárolunk (x)
„FénySzili” tovább járja az országot
Karácsonyi meglepetés a Városligetben
Falfestmény az egészségügyi dolgozóknak
Az Egyesült Királyság stabil mobilitása közel 80%
Mi mindenre hasznosíthatók a modern tabletek és táblagépek? (x)
Megfontolandó dolgok telefonszerviz előtt (x)
A Fitpuli nyerte a 2019-es Startup Innovációs Díjat
Jelentősen nőtt a mobilapplikáción befizetett csekkek száma
A SHARE NOW Münchenben
  Karrier   Design
Új marketingvezető az Intersnack Magyarországnál
Új elnök-vezérigazgató az E.ON Hungária Csoport élén
Új vezető az Intersnack Magyarország élén
Milyen eszközökkel védhetjük magunkat munka közben?
A cégek 80 százaléka küzd munkaerőhiánnyal
Kreatív ötletek a karácsonyi világításhoz (x)
A megnyerő névjegykártya titkai (x)
Így válaszd ki a tökéletes mennyezeti LED csillárodat! (x)
Az angol lakberendezési stílus alapjai (x)
Hogyan dobják fel otthonodat a dekorációs fények? (x)
  DM   Kutatás
Ezek a világ legetikusabb vállalatai 2022-ben
Add el először a személyiséged, aztán a terméket! (x)
A Suzuki Vitara az Elviszlek magammal új partnere
Hogyan hódítsunk meg egy pasit? (x)
Hogyan használj fehérítőt, hogy vakítóan tiszták legyenek a textíliák? (x)
A cégek 80 százaléka küzd munkaerőhiánnyal
Áremelkedés várható a gumiabroncsok piacán
Minden Doboz Visszajár - reprezentatív felmérés
A magyarok megszokták az erős ügyfél-hitelesítést az elektronikus fizetéskor
Sokan akár fel is mondanának rugalmas munkavégzés nélkül
  Promóció   Reklám
Anyák napi köszöntés a BMW Group Magyarországgal
A FOREO nőnapi kampánya
A Magyar Vöröskereszt & Always kampánya
Díjaztak a LUKOIL-t
Hogyan duplázhatod vagy akár triplázhatod meg céged ügyfélkörét?
A chino nadrág tökéletes választás a nyárra (x)
Céges karácsonyi ajándékok a hatékony márkaépítéshez (x)
Bérelj limuzint az esti partihoz! (X)
2022-es plus size divattrendek (x)
Stílus, elegancia, hódítás - a férfi bokacsizma igazán ellenállhatatlan! (x)
  PR   Egyéb
Így történjen a gésagolyó tisztítása (x)
Hogyan csökkenti a műanyag ablak a zajszintet? (x)
Válasszuk ki a nappalink központi részét úgy, mint egy profi! (x)
Rakj rendet az íróasztalod körül! (x)
Társasok baráti társaságoknak (x)
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
Az Airbus újranyitotta gyárait
Elhunyt Jack Welch, a General Electric egykori legendás elnök-vezérigazgatója
  Márkák   CSR
Orosz kólagyártó
Intersnack az elmúlt 30 évben
Bemutatjuk az 5 Guinness rekorder chilit (x)
Hatalmas érdeklődés a sneaker piacon! (x)
Hogyan válasszunk a gyereknek sportcipőt? Ezekre kell figyelni! (x)
Az energiavilág jövőjére készülnek
Lezárult az E.ON EnergiaKözösségek program
Több mint 1500-an fogtak össze: ismét égig érhet a bátorság
Humanitárius segítség az Egis-tól
Az E.ON Hungária támogatása az orosz-ukrán háború elől menekülőknek
  Kereskedelem
Az ország legnagyobb BMW M-es kereskedése
Te mersz felnőtteknek való eszközöket áruló boltból rendelni? (x)
Az oroszországi Volkswagen leállította az autók kiszállítását a helyi kereskedőknek
A Notino sikere Magyarországon
Háromból kettő magyar még soha nem vitt vissza ajándékot a boltba