Reklám
|
Bírság a Lidlnek
Reklám
Csalogató reklámmal tévesztette meg a fogyasztókat a Lidl.
|
|
|
Reklámdíjat nyert a WWF filmje
Reklám
Wood Pencil díjat nyert a WWF Magyarország "We are all connected" című animációs filmje a reklámszakma egyik legnagyobb presztízsű nemzetközi megmérettetésén, a londoni D&AD Awards fesztiválon.
|
|
|
Bírság a Pharma Nordnak
Reklám
Megtévesztő étrend-kiegészítő- és gyógyszerreklámok miatt bírságolt a GVH.
|
|
|
A 2016-os teljes Reklámtorta mérete 216,09 milliárd Forint
Reklám
A Magyar Reklámszövetség a Média Hungary-n ismertette a 2016-os tejes reklámköltési adatokat a televíziós számokkal kiegészítve.
|
|
|
A Média Hungary konferencián debütál a 2016-os teljes reklámtorta
Reklám
A színes programválaszték mellett egy fontos bejelentésre is sor kerül az idei Média Hungary konferencián, ugyanis az esemény első napján derül ki a teljes tavalyi reklámköltés.
|
|
|
Elutasítja a reklámadó fenntartására vonatkozó szándékát az MRSZ
Reklám
A Magyar Reklámszövetség és társszövetségei fenntartják eddigi álláspontjukat, hogy a reklámadót haladéktalanul meg kell szüntetni. Ezzel összhangban a reklámadó mértékének emelését elutasítják.
|
|
|
A Soproni új kampánya
Reklám
Az újban is a megszokottat keressük mi magyarok - hangsúlyozza bevezető kampányával a Soproni új felsőerjesztésű Ale söre, a Soproni Óvatos Duhaj IPA.
|
|
|
Paris Hilton a környezet védelméért kampányol
Reklám
Áprilisi tréfával kezdődött, de hosszabb távú együttműködés is kilátásban van Paris Hilton, és a világ egyik vezető szénsavasító készülékeket gyártó vállalata, a SodaStream között.
|
|
|
A Pöttyös új reklámfilmje
Reklám
Az áprilisi bevezető kampányhoz készült reklámfilm célja, hogy bemutassa az újdonságot jelentő termékjellemzőket.
|
|
|
Érzelmes reklám a Michelintől
Outdoor/indoor
A nemrég indult reklámkampány szakít a hagyományokkal, és új látásmóddal közvetíti a vezető abroncsmárka üzenetét.
|
|
|