Hírek
1397 hír a hírkategóriában
Reklám

A SodaStream első új magyar kampánya
Reklám
Átfogó marketing kampánnyal indította itthon a nyarat a SodaStream, a világ egyik vezető szénsavasító készülékgyártója.
2017-06-28 16:21, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Pásztor Annával kampányol a Globus
Márkák
A márka újrapozícionálással kapcsolatos feladataiban és a most futó online minikampányban is a StyleCommunications ügynökséggel dolgozik együtt.
2017-06-20 13:44, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Új limitált palack a Zwack Unicumtól
Reklám
A Zwack Unicum 2010 óta minden tavasszal új limitált palackkal jelenik meg, amelyek minden évben az adott időszak aktualitásaihoz kapcsolódnak.
2017-06-19 12:14, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Jönnek az új, limitált kiadásu Nespresso-k
Márkák
A Nespresso két limitált kiadású, a mediterrán életstílus által inspirált őrleményt mutat be idén nyáron, amelyeket kifejezetten jegeskávék készítéséhez terveztek: az Intenso on Ice-t és Leggero on Ice-t.
2017-06-14 16:52, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Kampány a D24-től
Reklám
A márka a Human Telex Advertising & Eventtel dolgozik a kampány során.
2017-06-13 14:05, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Air Canada Rouge népszerűsítése Hot dogos kocsikkal
Promóció
Az Air Canada Rouge egyedülálló a Budapest Airport kínálatában a kanadai légitársaság az egyetlen hosszú távú észak-amerikai járatot üzemeltető cég kényelmes belépést biztosít az Amerikai Egyesült Államokba.
2017-05-29 18:09, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A Springfield legújabb videókampánya
Reklám
A fiatalos, laza divatmárka szerint a tökéletes nyár titka, hogy egy képzeletbeli ajtón átlépve megéljük az álmainkat.
2017-05-29 17:41, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A rövid reklámfilmek a MOL-tól
Reklám
Villámgyorsan hajt el Winkler Róbert, autós újságíró mellett Herczig Norbert, MOL támogatott háromszoros magyar rallye bajnok a MOL új online reklámfilmjében.
2017-05-26 12:48, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A MAGNUM globális kampánya
Márkák
Cara Delevinge, filmsztár-szupermodell és Jeremy Scott, a MOSCHINO divatház kreatív igazgatója csatlakozott a MAGNUM globális kampányához.
2017-05-24 18:24, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A Rauch nyári kampánya
Reklám
A Rauch és az Open Média, és Középsuli közös kampányában újra a fiatalos célközönség került a középpontba.
2017-05-23 09:14, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
171819202122232425
  Egészségmarketing   Digitális
Részletes útmutató a kutyák gluténintoleranciájának kezeléséhez (x)
Miért jó sport a kamaszoknak a bringázás?
Szívni vagy párologtatni? Melyik a jobb? (x)
Hogyan sminkelj nyáron? (x)
A modern civilizáció egyik népbetegsége, a depresszió (x)
Startol \\\'Az Év Honlapja 2022\\\' Pályázat!
Időmegtakarítás digitális HR segítségével
Hogyan találd meg az ideális laptopot? (x)
Szereld fel programozható vezérléssel okosotthonodat (x)
Mi mindenre jelenthet megoldást egy használt számítógép? (x)
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Ezeket a dolgokat érdemes mérlegelni, mielőtt kerti bútort vásárolunk (x)
„FénySzili” tovább járja az országot
Karácsonyi meglepetés a Városligetben
Falfestmény az egészségügyi dolgozóknak
Az Egyesült Királyság stabil mobilitása közel 80%
Mi mindenre hasznosíthatók a modern tabletek és táblagépek? (x)
Megfontolandó dolgok telefonszerviz előtt (x)
A Fitpuli nyerte a 2019-es Startup Innovációs Díjat
Jelentősen nőtt a mobilapplikáción befizetett csekkek száma
A SHARE NOW Münchenben
  Karrier   Design
Új marketingvezető az Intersnack Magyarországnál
Új elnök-vezérigazgató az E.ON Hungária Csoport élén
Új vezető az Intersnack Magyarország élén
Milyen eszközökkel védhetjük magunkat munka közben?
A cégek 80 százaléka küzd munkaerőhiánnyal
Kreatív ötletek a karácsonyi világításhoz (x)
A megnyerő névjegykártya titkai (x)
Így válaszd ki a tökéletes mennyezeti LED csillárodat! (x)
Az angol lakberendezési stílus alapjai (x)
Hogyan dobják fel otthonodat a dekorációs fények? (x)
  DM   Kutatás
Ezek a világ legetikusabb vállalatai 2022-ben
Add el először a személyiséged, aztán a terméket! (x)
A Suzuki Vitara az Elviszlek magammal új partnere
Hogyan hódítsunk meg egy pasit? (x)
Hogyan használj fehérítőt, hogy vakítóan tiszták legyenek a textíliák? (x)
A cégek 80 százaléka küzd munkaerőhiánnyal
Áremelkedés várható a gumiabroncsok piacán
Minden Doboz Visszajár - reprezentatív felmérés
A magyarok megszokták az erős ügyfél-hitelesítést az elektronikus fizetéskor
Sokan akár fel is mondanának rugalmas munkavégzés nélkül
  Promóció   Reklám
Anyák napi köszöntés a BMW Group Magyarországgal
A FOREO nőnapi kampánya
A Magyar Vöröskereszt & Always kampánya
Díjaztak a LUKOIL-t
Hogyan duplázhatod vagy akár triplázhatod meg céged ügyfélkörét?
A chino nadrág tökéletes választás a nyárra (x)
Céges karácsonyi ajándékok a hatékony márkaépítéshez (x)
Bérelj limuzint az esti partihoz! (X)
2022-es plus size divattrendek (x)
Stílus, elegancia, hódítás - a férfi bokacsizma igazán ellenállhatatlan! (x)
  PR   Egyéb
Így történjen a gésagolyó tisztítása (x)
Hogyan csökkenti a műanyag ablak a zajszintet? (x)
Válasszuk ki a nappalink központi részét úgy, mint egy profi! (x)
Rakj rendet az íróasztalod körül! (x)
Társasok baráti társaságoknak (x)
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
Az Airbus újranyitotta gyárait
Elhunyt Jack Welch, a General Electric egykori legendás elnök-vezérigazgatója
  Márkák   CSR
Orosz kólagyártó
Intersnack az elmúlt 30 évben
Bemutatjuk az 5 Guinness rekorder chilit (x)
Hatalmas érdeklődés a sneaker piacon! (x)
Hogyan válasszunk a gyereknek sportcipőt? Ezekre kell figyelni! (x)
Az energiavilág jövőjére készülnek
Lezárult az E.ON EnergiaKözösségek program
Több mint 1500-an fogtak össze: ismét égig érhet a bátorság
Humanitárius segítség az Egis-tól
Az E.ON Hungária támogatása az orosz-ukrán háború elől menekülőknek
  Kereskedelem
Az ország legnagyobb BMW M-es kereskedése
Te mersz felnőtteknek való eszközöket áruló boltból rendelni? (x)
Az oroszországi Volkswagen leállította az autók kiszállítását a helyi kereskedőknek
A Notino sikere Magyarországon
Háromból kettő magyar még soha nem vitt vissza ajándékot a boltba