Reklám
|
Ismét az ACG Magyarország legsikeresebb ügynöksége
Reklám
Idén harmadik alkalommal vezeti az ACG Reklámügynökség a marketing- és reklámszakma legrangosabb hazai listáját, az M+ Listát.
|
|
|
Új reklámfilmmel jelentkezik a Budapest Bank
Outdoor/indoor
A pénzintézet és az integrált, márkastratégiára szakosodott reklámügynökség 2012 óta tartó sikerei után 2018-ban egy, a szférában szokatlanul bátor, új 360 fokos kampánnyal jelentkezik.
|
|
|
Bonduelle: Aranybarna évindító-inspiráció
Reklám
A Bonduelle a 2018-as évet aranybarna színnel indítja, fókuszban az egyik legnépszerűbb zöldség: a csicseriborsó.
|
|
|
Értékesítőivel kampányol a Duna House
Reklám
Saját értékesítőivel forgatott reklámfilmet a Duna House.
|
|
|
Új tisztségviselők az MRSZ Elnökségében
Karrier
Az MRSZ Közgyűlése 6 új tisztségviselőt szavazott be a Magyar Reklámszövetség 24 tagú Elnökségébe.
|
|
|
Új kreatív ügynökséggel dolgozik a Telenor
Reklám
Rendhagyó tenderen, hónapokon át tartó kiválasztási folyamat végén született meg a Telenor ügynökségi tenderének végeredménye.
|
|
|
Az újabb párnázási rendszerrel debütált a Nike
Márkák
Január 23-án Londonban debütál a Nike első futócipője, amely a legújabb, Nike React habtechnológia segítségével készült, hogy extra védelmet nyújtson a futók számára.
|
|
|
Budapesti söröző a Lufthansa sörtérképén
Reklám
Interaktív online térkép mutatja a Lufthansa utasai körében legnépszerűbb európai sörözőket - Budapestről a Csak a Jó Sör is megtalálható a légitársaság sörtérképén.
|
|
|
A teljesítmény és a branding összhangja
Kutatás
Átfogó elemzés készült a márkaépítés és az értékesítéstámogatás viszonyáról.
|
|
|
MTÜ kampány indult a téli kikapcsolódás népszerűsítésére
Reklám
Új belföldi kommunikációs kampányt indított a téli kikapcsolódás, az egészségturizmus és a gyógyvíz népszerűsítésére a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ).
|
|
|