Reklám
|
Értékesítőivel kampányol a Duna House
Reklám
Saját értékesítőivel forgatott reklámfilmet a Duna House.
|
|
|
Új tisztségviselők az MRSZ Elnökségében
Karrier
Az MRSZ Közgyűlése 6 új tisztségviselőt szavazott be a Magyar Reklámszövetség 24 tagú Elnökségébe.
|
|
|
Új kreatív ügynökséggel dolgozik a Telenor
Reklám
Rendhagyó tenderen, hónapokon át tartó kiválasztási folyamat végén született meg a Telenor ügynökségi tenderének végeredménye.
|
|
|
Az újabb párnázási rendszerrel debütált a Nike
Márkák
Január 23-án Londonban debütál a Nike első futócipője, amely a legújabb, Nike React habtechnológia segítségével készült, hogy extra védelmet nyújtson a futók számára.
|
|
|
Budapesti söröző a Lufthansa sörtérképén
Reklám
Interaktív online térkép mutatja a Lufthansa utasai körében legnépszerűbb európai sörözőket - Budapestről a Csak a Jó Sör is megtalálható a légitársaság sörtérképén.
|
|
|
A teljesítmény és a branding összhangja
Kutatás
Átfogó elemzés készült a márkaépítés és az értékesítéstámogatás viszonyáról.
|
|
|
MTÜ kampány indult a téli kikapcsolódás népszerűsítésére
Reklám
Új belföldi kommunikációs kampányt indított a téli kikapcsolódás, az egészségturizmus és a gyógyvíz népszerűsítésére a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ).
|
|
|
Arculatot váltott a Human Telex
Reklám
A 28 éves, magyar tulajdonú Human Telex Advertising & Event új arculata a reklámügynökség magába és a szakmába vetett hitét tükrözi.
|
|
|
Jól áll a hazai digitális reklámipar
Reklám
IAB NORI: 9,4%-os növekedést ért el a hazai digitális reklámipar 2017 Q3-ban.
|
|
|
Új arcát mutatta meg Hosszú Katinka
Reklám
A háromszoros olimpiai bajnok úszónő a Huawei márkanagyköveteként magas sarkúban, izgalmas sminkkel és vadító ruhákban állt modellt a népszerű fotóművész kamerája előtt.
|
|
|