Reklám
|
Értékes turisztikai díjat kapott a Lounge
Reklám
A világ legnagyobb idegenforgalmi szakvásárán, a berlini ITB-n a kreatív zsűri díjazta a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) Magyarország rád vár! belföldi turisztikai kampányát.
|
|
|
Öt új ügyfél az Insomniánál
Reklám
Öt új ügyféllel gyarapodott az Insomnia Reklámügynökség portfoliója.
|
|
|
21 napos kampányt indított a LEGO
Reklám
"Ne zavard a játékidőt!" címmel 21 napos kampányt indított a LEGO DUPLO, arra ösztönözve és bátorítva a szülőket, hogy vizsgálják meg, hogyan használják a közösségi médiát gyermekeik jelenlétében.
|
|
|
A reklámpiac növekedése folytatódott
Reklám
A Magyar Reklámszövetség társzövetségeivel együtt ismét az Evolution konferencián ismertette a 2017-es reklámköltési adatokat.
|
|
|
Scania miniatűrök
Outdoor/indoor
A fémöntvényből készült modell-teherautók egy igazán speciális piaca egyre virágzik.
|
|
|
Megérkezett a MEGaCSOKI
Reklám
Idén a Pöttyös, a kedvelt tejszeletet csokival borította, és MEGaCSOKI néven ezzel az új termékkel bővíti a választékát.
|
|
|
Reklámelhelyezéssel kiváltható lehet a taxitarifa emelése
Outdoor/indoor
Az Európai Taxis Egyesület szerint a taxikon a reklám elhelyezése kiválthatja a tarifaemelést, mivel azzal plusz bevételhez juthatnak a fuvarozók.
|
|
|
Ismét az ACG Magyarország legsikeresebb ügynöksége
Reklám
Idén harmadik alkalommal vezeti az ACG Reklámügynökség a marketing- és reklámszakma legrangosabb hazai listáját, az M+ Listát.
|
|
|
Új reklámfilmmel jelentkezik a Budapest Bank
Outdoor/indoor
A pénzintézet és az integrált, márkastratégiára szakosodott reklámügynökség 2012 óta tartó sikerei után 2018-ban egy, a szférában szokatlanul bátor, új 360 fokos kampánnyal jelentkezik.
|
|
|
Bonduelle: Aranybarna évindító-inspiráció
Reklám
A Bonduelle a 2018-as évet aranybarna színnel indítja, fókuszban az egyik legnépszerűbb zöldség: a csicseriborsó.
|
|
|