Reklám
|
Imázsfilmet készített a Futurealnak az Umbrella
Reklám
Imázsfilmet forgatott a Futureal-csoport számára az Umbrella reklámügynökség.
|
|
|
Új köntösben a Snickers, Twix és Mars csokoládék
Reklám
A világ legnépszerűbb csokoládéi falatnyi formában is debütáltak a piacon.
|
|
|
Szujó Zoltán a NAVITEL® márkanagykövete
Reklám
A NAVITEL örömmel jelentett be, hogy Magyarország leggyorsabb sportriportere elfogadta felkérését és 2018 márciusától a márka nagyköveteként erősíti a gyártó magyar jelenlétét.
|
|
|
A Liverpool magyar kapusa a Pepsi arca lett
Reklám
12 év után először ismét magyar futballistával dolgozik együtt a Pepsi.
|
|
|
Gal Gadot is a Huawei márkanagykövete lett
Reklám
Újabb világsztár csatlakozott a Huawei márkanagyköveteihez Gal Gadot személyében.
|
|
|
Rajongói kezébe adta a márka jövőjét a Fanta
Márkák
32 ezer Facebook-felhasználó választotta ki az üdítőital új ízváltozatát. Március közepétől országszerte kapható az új, cukormentes Fanta Eper-Kivi Zero.
|
|
|
Az új Coca-Cola zero Lemon
Reklám
Olaszország után márciustól hazánkban is új Coca-Cola variáns jelent meg a boltokban és szórakozóhelyeken: a teljesen cukor- és kalóriamentes, frissítő citromos ízű, már a nyárra hangoló Coca-Cola zero Lemon.
|
|
|
Japán első számú söre Magyarországon
Reklám
Japán legnépszerűbb sörét, az Asahi Super Dry-t a Dreher Sörgyárak idén tavasszal vezeti be széles körben a magyar piacra.
|
|
|
Az UNIQA és a Republic Group közös kampánya
Reklám
"Az élet a kereteken túl kezdődik" szlogen hívta életre az UNIQA 2017-2018-as kampányát, melynek stratégiai tervezését és teljes körű projektmenedzsmentjét a Republic Group látja el.
|
|
|
Közvilágítási oszlopok hasznosítása
Reklám
Budapest Főváros közigazgatási területén közúti közvilágítási oszlopok tájékozódást segítő jelzést megjelenítő reklámcélú eszközök elhelyezése céljából történő hasznosítás 5 év határozott időtartamra.
|
|
|