Hírek
1397 hír a hírkategóriában
Reklám

A Liverpool magyar kapusa a Pepsi arca lett
Reklám
12 év után először ismét magyar futballistával dolgozik együtt a Pepsi.
2018-04-11 17:15, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Gal Gadot is a Huawei márkanagykövete lett
Reklám
Újabb világsztár csatlakozott a Huawei márkanagyköveteihez Gal Gadot személyében.
2018-04-06 15:36, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Rajongói kezébe adta a márka jövőjét a Fanta
Márkák
32 ezer Facebook-felhasználó választotta ki az üdítőital új ízváltozatát. Március közepétől országszerte kapható az új, cukormentes Fanta Eper-Kivi Zero.
2018-04-05 16:44, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Az új Coca-Cola zero Lemon
Reklám
Olaszország után márciustól hazánkban is új Coca-Cola variáns jelent meg a boltokban és szórakozóhelyeken: a teljesen cukor- és kalóriamentes, frissítő citromos ízű, már a nyárra hangoló Coca-Cola zero Lemon.
2018-04-05 13:09, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Japán első számú söre Magyarországon
Reklám
Japán legnépszerűbb sörét, az Asahi Super Dry-t a Dreher Sörgyárak idén tavasszal vezeti be széles körben a magyar piacra.
2018-03-22 16:41, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Az UNIQA és a Republic Group közös kampánya
Reklám
"Az élet a kereteken túl kezdődik" szlogen hívta életre az UNIQA 2017-2018-as kampányát, melynek stratégiai tervezését és teljes körű projektmenedzsmentjét a Republic Group látja el.
2018-03-20 12:58, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Közvilágítási oszlopok hasznosítása
Reklám
Budapest Főváros közigazgatási területén közúti közvilágítási oszlopok tájékozódást segítő jelzést megjelenítő reklámcélú eszközök elhelyezése céljából történő hasznosítás 5 év határozott időtartamra.
2018-03-19 11:34, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Értékes turisztikai díjat kapott a Lounge
Reklám
A világ legnagyobb idegenforgalmi szakvásárán, a berlini ITB-n a kreatív zsűri díjazta a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) Magyarország rád vár! belföldi turisztikai kampányát.
2018-03-14 09:13, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Öt új ügyfél az Insomniánál
Reklám
Öt új ügyféllel gyarapodott az Insomnia Reklámügynökség portfoliója.
2018-03-06 12:57, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
21 napos kampányt indított a LEGO
Reklám
"Ne zavard a játékidőt!" címmel 21 napos kampányt indított a LEGO DUPLO, arra ösztönözve és bátorítva a szülőket, hogy vizsgálják meg, hogyan használják a közösségi médiát gyermekeik jelenlétében.
2018-03-06 10:52, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
101112131415161718
  Egészségmarketing   Digitális
Szőrös hű barátod áldott állapotban (x)
Multivitaminok napi szedésével javítható lehet az idősek agyműködése
A tengerimalac bőrbetegségei (x)
Részletes útmutató a kutyák gluténintoleranciájának kezeléséhez (x)
Miért jó sport a kamaszoknak a bringázás?
Pénztermelő profi weboldalkészítés szakértőkkel (x)
Hogyan működnek az Ethernet kábelek, és hogyan válassza ki az optimálisat? (x)
Asztali gépet vásárolnál? (x)
Startol \\\'Az Év Honlapja 2022\\\' Pályázat!
Időmegtakarítás digitális HR segítségével
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Ezeket a dolgokat érdemes mérlegelni, mielőtt kerti bútort vásárolunk (x)
„FénySzili” tovább járja az országot
Karácsonyi meglepetés a Városligetben
Falfestmény az egészségügyi dolgozóknak
Az Egyesült Királyság stabil mobilitása közel 80%
Mi mindenre hasznosíthatók a modern tabletek és táblagépek? (x)
Megfontolandó dolgok telefonszerviz előtt (x)
A Fitpuli nyerte a 2019-es Startup Innovációs Díjat
Jelentősen nőtt a mobilapplikáción befizetett csekkek száma
A SHARE NOW Münchenben
  Karrier   Design
Úgy érzed, hogy valamit mindig elrontasz a toborzás során? (x)
Praktikák, hogy megtaláld a tökéletes munkát
Új marketingvezető az Intersnack Magyarországnál
Új elnök-vezérigazgató az E.ON Hungária Csoport élén
Új vezető az Intersnack Magyarország élén
Különleges fényképnyomtatási technológia
Díszpárna, ami életre kelti nappalinkat (x)
Kreatív ötletek a karácsonyi világításhoz (x)
A megnyerő névjegykártya titkai (x)
Így válaszd ki a tökéletes mennyezeti LED csillárodat! (x)
  DM   Kutatás
Grafikus képzés nem csak művészeknek (x)
Ezek a világ legetikusabb vállalatai 2022-ben
Add el először a személyiséged, aztán a terméket! (x)
A Suzuki Vitara az Elviszlek magammal új partnere
Hogyan hódítsunk meg egy pasit? (x)
A cégek 80 százaléka küzd munkaerőhiánnyal
Áremelkedés várható a gumiabroncsok piacán
Minden Doboz Visszajár - reprezentatív felmérés
A magyarok megszokták az erős ügyfél-hitelesítést az elektronikus fizetéskor
Sokan akár fel is mondanának rugalmas munkavégzés nélkül
  Promóció   Reklám
Anyák napi köszöntés a BMW Group Magyarországgal
A FOREO nőnapi kampánya
A Magyar Vöröskereszt & Always kampánya
Díjaztak a LUKOIL-t
Hogyan duplázhatod vagy akár triplázhatod meg céged ügyfélkörét?
A chino nadrág tökéletes választás a nyárra (x)
Céges karácsonyi ajándékok a hatékony márkaépítéshez (x)
Bérelj limuzint az esti partihoz! (X)
2022-es plus size divattrendek (x)
Stílus, elegancia, hódítás - a férfi bokacsizma igazán ellenállhatatlan! (x)
  PR   Egyéb
Fejleszd a gyermeked kreativitását számfestő készletekkel! (x)
Ezt érdemes tudnod az akril tömítőkről (x)
Tippek a kerti garnitúra vásárlásához (x)
Titkok a korrektor használatával kapcsolatban (x)
Így történjen a gésagolyó tisztítása (x)
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
Az Airbus újranyitotta gyárait
Elhunyt Jack Welch, a General Electric egykori legendás elnök-vezérigazgatója
  Márkák   CSR
Orosz kólagyártó
Intersnack az elmúlt 30 évben
Bemutatjuk az 5 Guinness rekorder chilit (x)
Hatalmas érdeklődés a sneaker piacon! (x)
Hogyan válasszunk a gyereknek sportcipőt? Ezekre kell figyelni! (x)
Mit kell tudni a pizzásdoboz szelektív gyűjtéséről? (x)
Az energiavilág jövőjére készülnek
Lezárult az E.ON EnergiaKözösségek program
Több mint 1500-an fogtak össze: ismét égig érhet a bátorság
Humanitárius segítség az Egis-tól
  Kereskedelem
Az ország legnagyobb BMW M-es kereskedése
Te mersz felnőtteknek való eszközöket áruló boltból rendelni? (x)
Az oroszországi Volkswagen leállította az autók kiszállítását a helyi kereskedőknek
A Notino sikere Magyarországon
Háromból kettő magyar még soha nem vitt vissza ajándékot a boltba