Reklám
|
Az ACG átcsoportosítja 2018-as versenynevezési költségvetését
Reklám
13 év után változtat versenystratégiáján, és átcsoportosítja nevezési költségeit az ACG.
|
|
|
A csekély mértékű reklámbevételt is be kell jelenteni
Reklám
Százmillió forint alatti reklámbevételnél továbbra sem kell reklámadót fizetni, az adóhatóság honlapján megjelent nyomtatványt azonban ki kell tölteni.
|
|
|
Szárnyakat kap az ikonikus Rubik kocka
Márkák
Vakmerő extrém sportokat követően legendás magyar logikai játék mellé áll a Red Bull. A világszerte ismert energiaital márka ezúttal a Rubik kockának ad szárnyakat és repíti egészen új magaslatokba.
|
|
|
A Telep társalapítójával forgatott a Dreher
Reklám
Valós szereplővel, valós helyszínen készítette el a Dreher legújabb reklámfilmjét, ami a belvárosi Telep Bár történetét meséli el.
|
|
|
Debütált az E.ON új nemzetközi reklámfilmje
Reklám
A vállalat a fenntarthatóság és az energiahatékonyság fontosságára, megújult energiatudatos megoldásaira és gondolkodásmódjára hívja fel a figyelmet új márkakampányával.
|
|
|
Folytatódik a Budapest Bank reklámja
Outdoor/indoor
A Budapest Bank kampánya, a "Hidd el, lehetséges" szlogennel ismert koncepció lakáshitel filmmel bővült.
|
|
|
Imázsfilmet készített a Futurealnak az Umbrella
Reklám
Imázsfilmet forgatott a Futureal-csoport számára az Umbrella reklámügynökség.
|
|
|
Új köntösben a Snickers, Twix és Mars csokoládék
Reklám
A világ legnépszerűbb csokoládéi falatnyi formában is debütáltak a piacon.
|
|
|
Szujó Zoltán a NAVITEL® márkanagykövete
Reklám
A NAVITEL örömmel jelentett be, hogy Magyarország leggyorsabb sportriportere elfogadta felkérését és 2018 márciusától a márka nagyköveteként erősíti a gyártó magyar jelenlétét.
|
|
|
A Liverpool magyar kapusa a Pepsi arca lett
Reklám
12 év után először ismét magyar futballistával dolgozik együtt a Pepsi.
|
|
|