Reklám
|
A XIXO reklámkampány a hazai sportolókkal
Outdoor/indoor
A hazai jegestea piacon szerzett vezető pozíciót az idén 5. születésnapját ünneplő, fiatal magyar brand, a XIXO.
|
|
|
A 1080P Reklámügynökség Somersby kampánya
Outdoor/indoor
A 1080P Reklámügynökség Somersby kampánya életre szabva, autentikus módon tárja fel a fogyasztók számára, a márka sajátos világát, s egyben fő üzenetét.
|
|
|
Sikerrel zárult az ELTE és a Café közös reklámos kurzusa
Reklám
Véget ért a Café Csoport az ELTE Kommunikáció és Média szakával közösen, februárban indított Tartalommarketing képzése, amelyet végül 4,35-ös átlaggal zárták a diákok.
|
|
|
Új kreatívügynökséget választott a Coca-Cola
Reklám
2018 júniusától a Publicis a Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft. ATL kreatívügynöksége.
|
|
|
Világklasszis futballsztár bombázta a tévéket
Reklám
Összesen több mint 200 millióan nézték meg az LG Electronics (LG) kampányvideóját, amely prémium nanocellás televíziókon mutatja be a betekintési szögek jelentőségét.
|
|
|
„Újraalapította” magát az Ogilvy
Design
Egyszerűsítéssel, szemléletmódbéli és strukturális megújulással ünnepli fennállásának 70. évfordulóját az amerikai ügynökséghálózat.
|
|
|
Puyol népszerűsíti a dohányzásmentes életet
CSR
Carles Puyollal készült kisfilmmel népszerűsíti a Nemzetközi Labdarúgó Szövetség (FIFA) a dohányzásmentes életet az oroszországi világbajnokságon.
|
|
|
A P&G úttörő szerepe a Cannes Lions-on
Márkák
A 2018. évi Cannes Lions nemzetközi reklámfesztiválon a P&G úttörő szerepet vállalt a nemi egyenlőségnek a reklámipar egészében való érvényesítése elősegítésében.
|
|
|
A Republic Group és a STABILO közös kampánya
Reklám
A STABILO a point 88 színes tűfilcek népszerűsítése céljából egy kimondottan az Y és Z generációnak szóló kampányt indított a Republic Grouppal közösen.
|
|
|
Valóra váló álmokkal futott be a Sberbank reklámfilmje
Reklám
Kutya, kisgyerek, valóra váló álmok és egyedi vizuális megoldások -ezekkel hatnak leginkább a nézőkre a hazai reklámok egy vonatkozó kutatás szerint.
|
|
|