Reklám
|
Sikerrel zárult az #USBNekem átfogó reklámkampány
Outdoor/indoor
A kiskereskedőket árufeltöltésre, a fogyasztókat vásárlásra és képküldésre ösztönözte az USB energiaital tavaszi-nyári kampánya.
|
|
|
Először készült itthon belVita image film
Reklám
A kreatív fejlesztésért a HPS, a gyártásért a Kickass Factory felelt.
|
|
|
Egy búzamezős film a Győrinek
Reklám
Az imagefilm készítésére kérte fel a Győri Édes a HPS csapatát.
|
|
|
Debütált a CEWE új reklámfilmje
Reklám
Az egyszerű, de nagyszerű CEWE FOTÓKÖNYV PURE alkalmazás tavaly év végi bevezetése után most online szpottal népszerűsíti a cég a mindössze pár perc alatt megszerkeszthető és megrendelhető fotókönyvét.
|
|
|
Különleges designer kávékapszulaékszer-kollekció
Design
A márka felkérésére a bevezetés alkalmából egyedi, ZEMSE kávékapszula-fülbevalók és -nyakláncok készültek, melyekkel a közeljövőben több divateseményen is találkozhatunk.
|
|
|
Voltaren kampányát a Progressive jegyzi
Outdoor/indoor
A Progressive Reklámügynökség bonyolítja a Voltaren Emulgel Forte idei integrált kommunikációs kampányát, a médiaügynökség a Mediacom, míg a PR-feladatokat a VIPR látja el.
|
|
|
Új reklámügynökséget választott az IKO Digital
Reklám
A közép-kelet európai régió hét országára szóló megbízást kapott az ACG Reklámügynökség az IKO Digitaltól.
|
|
|
A XIXO reklámkampány a hazai sportolókkal
Outdoor/indoor
A hazai jegestea piacon szerzett vezető pozíciót az idén 5. születésnapját ünneplő, fiatal magyar brand, a XIXO.
|
|
|
A 1080P Reklámügynökség Somersby kampánya
Outdoor/indoor
A 1080P Reklámügynökség Somersby kampánya életre szabva, autentikus módon tárja fel a fogyasztók számára, a márka sajátos világát, s egyben fő üzenetét.
|
|
|
Sikerrel zárult az ELTE és a Café közös reklámos kurzusa
Reklám
Véget ért a Café Csoport az ELTE Kommunikáció és Média szakával közösen, februárban indított Tartalommarketing képzése, amelyet végül 4,35-ös átlaggal zárták a diákok.
|
|
|