Hírek
1402 hír a hírkategóriában
Reklám

Egymásra hangolt énekesek és ízek a Milka új kampányában
Reklám
A kampány célja a penetrációnövelés és a fiatal célcsoport megszólítása, éppen ezért a fókuszban maga a dal és a hozzá készült videoklip áll.
2018-09-11 16:04, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Látványos film a Volkswagentől
Reklám
A márka számára a Fastbridge készített látványos filmet, amely online kerül terjesztésre.
2018-09-11 13:54, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Sikerrel zárult az #USBNekem átfogó reklámkampány
Outdoor/indoor
A kiskereskedőket árufeltöltésre, a fogyasztókat vásárlásra és képküldésre ösztönözte az USB energiaital tavaszi-nyári kampánya.
2018-09-06 12:52, Médiainfó - www.mediainfo.hucikk olvasása
 
Először készült itthon belVita image film
Reklám
A kreatív fejlesztésért a HPS, a gyártásért a Kickass Factory felelt.
2018-09-05 14:34, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Egy búzamezős film a Győrinek
Reklám
Az imagefilm készítésére kérte fel a Győri Édes a HPS csapatát.
2018-09-04 12:22, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Debütált a CEWE új reklámfilmje
Reklám
Az egyszerű, de nagyszerű CEWE FOTÓKÖNYV PURE alkalmazás tavaly év végi bevezetése után most online szpottal népszerűsíti a cég a mindössze pár perc alatt megszerkeszthető és megrendelhető fotókönyvét.
2018-08-22 09:30, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Különleges designer kávékapszulaékszer-kollekció
Design
A márka felkérésére a bevezetés alkalmából egyedi, ZEMSE kávékapszula-fülbevalók és -nyakláncok készültek, melyekkel a közeljövőben több divateseményen is találkozhatunk.
2018-08-21 13:51, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Voltaren kampányát a Progressive jegyzi
Outdoor/indoor
A Progressive Reklámügynökség bonyolítja a Voltaren Emulgel Forte idei integrált kommunikációs kampányát, a médiaügynökség a Mediacom, míg a PR-feladatokat a VIPR látja el.
2018-08-16 13:48, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Új reklámügynökséget választott az IKO Digital
Reklám
A közép-kelet európai régió hét országára szóló megbízást kapott az ACG Reklámügynökség az IKO Digitaltól.
2018-08-14 12:18, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A XIXO reklámkampány a hazai sportolókkal
Outdoor/indoor
A hazai jegestea piacon szerzett vezető pozíciót az idén 5. születésnapját ünneplő, fiatal magyar brand, a XIXO.
2018-07-23 14:52, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
789101112131415
  Egészségmarketing   Digitális
A Scitec Nutrition és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat közös kampánya
Sok a stressz az életedben? Olvass könyveket! (x)
Új nemzetközi kampány a Scitec Nutritiontól
Létezik bőrünk menopauza miatti változására is kezelési mód (x)
A „Kikelet” lett Magyarország Cukormentes Tortája
Ezt az 5 szempontot vedd figyelembe, ha felújított laptopot vásárolsz! (x)
Hol hasznosítható igazán a ChatGPT? (x)
A Coca-Cola új, limitált kiadású Creations íz
Digitális követeléskezelési szolgáltatást indított a Számlázz.hu
Startol ’Az Év Honlapja’ pályázat!
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Hatrészes plakátkampánnyal hirdeti magát a Liszt Ünnep
Egyesült a két svéd outdoor márka
2319 műanyag kupakból rakták ki Petőfi portréját
A Borsodi Friss nyereményjáték
Különleges taxi járja Budapest utcáit
Az okos mobiljegy előnyei a mindennapokban
Új ingyenes applikáció segíti az autósokat
Tippek profi Instagram Storykhoz (x)
Mi mindenre hasznosíthatók a modern tabletek és táblagépek? (x)
Megfontolandó dolgok telefonszerviz előtt (x)
  Karrier   Design
Hogyan őrizzük meg hatékonyságunkat irodai környezetben?
Változások a Wavemakernél
Rohamosan nő a Keletről bevándorló munkaerő aránya Magyarországon
Ezért érdemes külföldön munkát vállalni (x)
A munkakörök megfelelő elkülönítésével javítható a munkavállalói jóllét
Varródobozok és varrókosarak a hatékony kézimunkához (x)
Ma már nem ciki művirág csokorral kifejezni érzéseidet (x)
Lenyűgöző munkahelyi életképeket szeretnél, de nem vagy profi fotós? Semmi gond, segítünk! (x)
Gyerekszobába kreatív és praktikus megoldás a falmatrica (x)
Csak nyugi! A nyomtatott pólókat nem lehet megunni! (x)
  DM   Kutatás
Neked is képben kell lenned az árfolyamokkal? (x)
Duettezik a Baileys és az Eurovíziós Dalfesztivál
Lezárult a pályázás a Mastercard - Év Bankja 2022
Grafikus képzés nem csak művészeknek (x)
Ezek a világ legetikusabb vállalatai 2022-ben
Generációváltás: cégek tízezrei lehetnek veszélyben
A lakosság 95 százaléka rendszeresen fogyaszt virslit
A munkakörök megfelelő elkülönítésével javítható a munkavállalói jóllét
Generációs szakadék az online vásárlók körében
Több vállalatnál volt fizetésemelés, mint amennyinél év elején tervezték
  Promóció   Reklám
Minőségi termékekkel a céges ajándékozás is egyszerűbb (x)
A Borsodi Friss nyereményjáték
Telekom a tehetségek támogatásáról és a női példaképek fontosságáról
Különleges taxi járja Budapest utcáit
Anyák napi köszöntés a BMW Group Magyarországgal
A Coca-Cola új, limitált kiadású Creations íz
Hatrészes plakátkampánnyal hirdeti magát a Liszt Ünnep
Amikor nem csupán strandolni vágysz, Mauritius akkor is tökéletes! (x)
Szigorítás az e-cigarettákra és az égésmentes dohánytermékekre
A Coca-Cola új kreatív platformja
  PR   Egyéb
A műanyag ablak megfizethető! (x)
Mi lehet az olasz párlatok népszerűségének titka? (x)
Hogyan gondoskodj az idős kutyádról? (x)
Ezért érdemes etetőhajót vásárolni (x)
Itt a megoldás, ha megbízható kamerát szeretne! (x)
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
Az Airbus újranyitotta gyárait
Elhunyt Jack Welch, a General Electric egykori legendás elnök-vezérigazgatója
  Márkák   CSR
A LEGO Csoport a játékiparban az első helyen van
A Coca-Cola új, limitált kiadású Creations íz
Új nemzetközi kampány a Scitec Nutritiontól
Íme egy modern és sportos óra, ami sokkolni fog (x)
Marketing Summit 2023: márkák, üzlet és mesterséges intelligencia
A Scitec Nutrition és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat közös kampánya
Stratégiai együttműködést kötött a Duna Autó a CATL és a Xiaomi
A S.Pellegrino Young Chef Academy 2022-23-as versény
Folytatódik az együttműködés a DVTK és a Borsodi között
A Momentán Társulat és a Diageo a felelős alkoholfogyasztásért
  Kereskedelem
Generációs szakadék az online vásárlók körében
Nő az online rendelések aránya a háztartási cikkek értékesítésében
BioTechUSA boltja az Allee-ban
Nem jelölt allergéneket tartalmazhat az epres 7 Days Croissant
A magyarok 69 százaléka nem rendel ismeretlen webshopról