Reklám
|
Harminc éves az Ogilvy Budapest
Reklám
Kiállítással és szakmai előadásokkal ünnepli fennállásának 30. évfordulóját az Ogilvy Budapest.
|
|
|
Díjazták a magyar kreativitást
Reklám
A Poli-Farbe Platinum matt latex festékét hirdető reklámfilm ötletessége és professzionális megvalósítása mellett a kritikusok sem mehettek el szó nélkül.
|
|
|
Bemutatkozott a legújabb italkülönlegesség a Zwacktól
Reklám
Több évnyi termékfejlesztés után mutatta be a Zwack legújabb italkülönlegességét, a Kalumba Madagascar Spiced Gint.
|
|
|
Filmsorozatot forgatott a Budapest Airport
Reklám
Kamarás Iván főszereplésével mini-sorozatot forgatott a Budapest Airport. A tréfás reptéri történetek július végétől, péntekenként mutatkoztak be a repülőtér Facebook oldalán és Youtube csatornáján.
|
|
|
A Progressive nyerte a Mizo közösségimédia-tenderét
Reklám
A Progressive Reklámügynökség nyerte a Sole-Mizo social media ügynökségi tenderét, ezzel a jövőben egyaránt kezeli a "Szeretem a Mizo-t" Facebook oldalt és a márka Instagram oldalát is.
|
|
|
Egymásra hangolt énekesek és ízek a Milka új kampányában
Reklám
A kampány célja a penetrációnövelés és a fiatal célcsoport megszólítása, éppen ezért a fókuszban maga a dal és a hozzá készült videoklip áll.
|
|
|
Látványos film a Volkswagentől
Reklám
A márka számára a Fastbridge készített látványos filmet, amely online kerül terjesztésre.
|
|
|
Sikerrel zárult az #USBNekem átfogó reklámkampány
Outdoor/indoor
A kiskereskedőket árufeltöltésre, a fogyasztókat vásárlásra és képküldésre ösztönözte az USB energiaital tavaszi-nyári kampánya.
|
|
|
Először készült itthon belVita image film
Reklám
A kreatív fejlesztésért a HPS, a gyártásért a Kickass Factory felelt.
|
|
|
Egy búzamezős film a Győrinek
Reklám
Az imagefilm készítésére kérte fel a Győri Édes a HPS csapatát.
|
|
|