Promóció
|
Olasz hetek a Camponában
Promóció
A Campona Budapestre hozza Itália néhány lenyűgöző csodáját.
|
|
|
Az Amazon és az Uber is az ételkiszállításban hisz
Promóció
Az Uber 10 amerikai városban indítja el az UberEats szolgáltatást, az Amazonos ételkiszállítás pedig újabb piacokra lép.
|
|
|
Palmolive promón dolgozott a POS Services
Outdoor/indoor
Az új Palmolive Gourmet tusfürdő termékcsalád bevezetését támogató promócióban a célcsoport megismerkedhetett az új illatokkal.
|
|
|
40 milliós bírság egy nyereményjáték miatt
Promóció
A Fővárosi Ásványvíz és Üdítőipari Zrt. jogsértő módon reklámozta "Pepsi Funball" promócióját, mert nem tudták biztosítani a garantált ajándékként ígért labdát az akció teljes időtartama alatt.
|
|
|
Budapest Bank-Tesco: megújult a vásárlókártya
Promóció
A Budapest Bank és a Tesco öt éve kötött partnersége újabb mérföldkőhöz érkezett: immár országszerte 27 áruházban elérhető az Instant Tesco Vásárlókártya.
|
|
|
E-matrica kampányt indított a Simple
Reklám
Tegnap indult a Simple alkalmazás e-matrica funkcióját népszerűsítő integrált kampánya.
|
|
|
Moziba vitte vásárlóit a dm
Promóció
A dm játékra invitálta az active beauty törzsvásárlói programjának tagjait, a szerencsés nyertesek a Káosz karácsonyra című mozifilm premier előtti vetítésén vehettek részt.
|
|
|
Négyből egy kupon csalódás
Kutatás
A Szallasguru.hu felmérte a karácsony idején intenzíven felfutó kuponos vásárlás piacát.
|
|
|
Új törzsvásárlói kártyarendszer az Alexandra-nál
Promóció
Az Alexandra országszerte elindítja vásárlói klubjait, melyek heti váltásban azonos napokon más-más korcsoportnak, szakmának szólnak. A klubokat a vásárlói szokások megváltozása miatt vezetik be.
|
|
|
Változás a Supeshop programban
Promóció
A SuperShop és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat megállapodásának köszönhetően mostantól a vásárlók hűségpontjai adománykártyára is beválthatóak a SPAR-csoport üzleteiben és az OMV kutakon.
|
|
|