Hírek
1024 hír a hírkategóriában
Promóció

Intenzív reklámkampányba kezdett a SPAR
Reklám
A hazai piacra lépés 25. évfordulója alkalmából Ördög Nórát szülinaptündérré változtatták, és új reklámfilmet is forgattak.
2016-03-11 12:05, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Outdoor és POS kampányt indít a Danone a Republic-kal
Outdoor/indoor
A Republic Group nyerte a 2016-os Danone Actimel brand aktivációs tenderét.
2016-03-07 11:09, Médiainfó - www.mediainfo.hucikk olvasása
 
Jótékonykodással egybekötött nyereményjátékot szervez a Media Markt
Promóció
A szavazásra bármelyik magyarországi általános iskola regisztrálhatja magát, az első három legtöbb szavazatot kapó intézet egyenlő arányban részesül majd a Media Markt felajánlásából.
2016-03-01 15:04, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Új Maggi promóció
Promóció
Nyereményjátékot indított február közepén a Maggi az Artvertising-gel.
2016-02-19 17:02, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Olasz hetek a Camponában
Promóció
A Campona Budapestre hozza Itália néhány lenyűgöző csodáját.
2016-02-18 12:00, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Az Amazon és az Uber is az ételkiszállításban hisz
Promóció
Az Uber 10 amerikai városban indítja el az UberEats szolgáltatást, az Amazonos ételkiszállítás pedig újabb piacokra lép.
2016-01-29 12:16, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Palmolive promón dolgozott a POS Services
Outdoor/indoor
Az új Palmolive Gourmet tusfürdő termékcsalád bevezetését támogató promócióban a célcsoport megismerkedhetett az új illatokkal.
2016-01-15 09:08, Médiainfó - www.mediainfo.hucikk olvasása
 
40 milliós bírság egy nyereményjáték miatt
Promóció
A Fővárosi Ásványvíz és Üdítőipari Zrt. jogsértő módon reklámozta "Pepsi Funball" promócióját, mert nem tudták biztosítani a garantált ajándékként ígért labdát az akció teljes időtartama alatt.
2016-01-05 12:09, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Budapest Bank-Tesco: megújult a vásárlókártya
Promóció
A Budapest Bank és a Tesco öt éve kötött partnersége újabb mérföldkőhöz érkezett: immár országszerte 27 áruházban elérhető az Instant Tesco Vásárlókártya.
2016-01-04 09:24, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
E-matrica kampányt indított a Simple
Reklám
Tegnap indult a Simple alkalmazás e-matrica funkcióját népszerűsítő integrált kampánya.
2015-12-22 14:05, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
141516171819202122
  Egészségmarketing   Digitális
Milyen egy jó gyerekcipő? (x)
#NoFilter – A tudatos bőrápolás kézikönyve a Rossmanntól
Kannabisz és alkohol – új irány az egészségtudatos fogyasztásban (x)
Természetes arcpakolással fiatalos megjelenés (x)
Hogyan fejlesszük a futballmozdulatokat? (x)
Még van lehetőség nevezni ’Az Év Honlapja 2025’ pályázatra!
Október 30-án zárul Az Év Honlapja 2025 pályázat!
Folytatódik a 4iG és az Ökumenikus Segélyszervezet stratégiai partnersége
Startol ’Az Év Honlapja’ 2025 digitális verseny!
Az akadálymentes weboldalak fontossága
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Lipton Club a Sziget Fesztiválon
Diageo a Sziget Fesztiválon
Látványos installációt mutatott be a LEGO csapata és a Pappas Auto
A téli szünet végéig látható a LEGOŸ villamos a Deák Ferenc téren
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Az okostelefon védelme: stílusos és praktikus megoldások (x)
A kézbe simuló világ: a mobiltelefon mint játékgép (x)
Amikor a valós teljesítmény számít – kiváló mobiltelefon megfizethető áron (x)
A mindennapok hasznos eszköze: a powerbank (x)
Minden harmadik magyar kártyabirtokos fizet rendszeresen mobillal
  Karrier   Design
Karrierváltás ősszel
Új vezető a Yettel Márka- és Marketingkommunikációs Igazgatóság élén
Szervezeti megújulás az ACG-nél
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
Hogyan alakítsuk ki az álomkonyhánkat? (x)
A kényelem és dizájn olasz mesterművei (x)
Napszemüvegek, amik a feltűnő dizájnjukról ismertek (x)
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Nemzetközi dizájndíjakat nyertek a Bahart új hajói
  DM   Kutatás
Az ősz legillatosabb kampánya a Rossmannban
#NoFilter – A tudatos bőrápolás kézikönyve a Rossmanntól
Lipton Club a Sziget Fesztiválon
Kényelem a nappaliban: Egy új megközelítés a TV-nézéshez (x)
Tartalmas nyelvi képzések az üzleti életben és azon túl (x)
Csak keveseknél nőtt a profit 2024-ben
Másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
A munkakeresők vágynak a visszajelzésre jelentkezés után
Ezért lesz elegük a munkát keresőknek a felvételi folyamatból
A mérnöki és a pénzügyi területekre keresik a legtöbb frissdiplomást a cégek
  Promóció   Reklám
Az ősz legillatosabb kampánya a Rossmannban
A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A Snickers legújabb kampánya
A SPAR új JBL hűségpromóciójával ismét veled mozdul a zene
Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
A holland sörmárka megérkezett az MVM Dome-ba
Egyedi formák és határozott stílus egy napszemüvegben (x)
Motoros ruhák, amik a hétköznapokban is megállják a helyüket (x)
Tippek a funkcionalitás és márkaépítés egyesítéséhez logózott ragasztószalaggal (x)
  PR   Egyéb
Innovatív akkumulátorok motorkerékpárokhoz (x)
Tippek, hogyan válasszuk ki a megfelelő kerti kisházat (x)
Szilikonozás mesterfokon: hogyan érheted el a penészmentes fürdőszobát? (x)
Ilyen a jó cateringszolgáltatás (x)
Miért a PVC ragasztószalag a csomagolási világ megkerülhetetlen eleme? (x)
Nemkívánatosnak minősítették a CEU-t Oroszországban
Bírság a Ryanairnek
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
  Márkák   CSR
Milyen egy jó gyerekcipő? (x)
Robert Pattinson az 1664 márkanagykövete lett
A kávécserje élete: titkok a csészéd mögött (x)
Lipton Club a Sziget Fesztiválon
Az autóipar változó arcai: Audi modellek és azok fejlődése (x)
A Rossmann újabb elismerései
Folytatódik a 4iG és az Ökumenikus Segélyszervezet stratégiai partnersége
Mit tegyünk az elhasználódott eszközökkel? (x)
A Foldana lett a Hédervár KSE névadó szponzora
Adni Öröm! – 1800 gyermek kezdheti méltó módon a tanévet
  Kereskedelem
Saját tervezésű gyémánt eljegyzési gyűrű (x)
Az ősz legillatosabb kampánya a Rossmannban
#NoFilter – A tudatos bőrápolás kézikönyve a Rossmanntól
A Rossmann újabb elismerései
A SPAR Magyarország folytatja áruházainak korszerűsítését