Promóció
|
Intenzív reklámkampányba kezdett a SPAR
Reklám
A hazai piacra lépés 25. évfordulója alkalmából Ördög Nórát szülinaptündérré változtatták, és új reklámfilmet is forgattak.
|
|
|
| |
Outdoor és POS kampányt indít a Danone a Republic-kal
Outdoor/indoor
A Republic Group nyerte a 2016-os Danone Actimel brand aktivációs tenderét.
|
|
|
| |
Jótékonykodással egybekötött nyereményjátékot szervez a Media Markt
Promóció
A szavazásra bármelyik magyarországi általános iskola regisztrálhatja magát, az első három legtöbb szavazatot kapó intézet egyenlő arányban részesül majd a Media Markt felajánlásából.
|
|
|
| |
Új Maggi promóció
Promóció
Nyereményjátékot indított február közepén a Maggi az Artvertising-gel.
|
|
|
| |
Olasz hetek a Camponában
Promóció
A Campona Budapestre hozza Itália néhány lenyűgöző csodáját.
|
|
|
| |
Az Amazon és az Uber is az ételkiszállításban hisz
Promóció
Az Uber 10 amerikai városban indítja el az UberEats szolgáltatást, az Amazonos ételkiszállítás pedig újabb piacokra lép.
|
|
|
| |
Palmolive promón dolgozott a POS Services
Outdoor/indoor
Az új Palmolive Gourmet tusfürdő termékcsalád bevezetését támogató promócióban a célcsoport megismerkedhetett az új illatokkal.
|
|
|
| |
40 milliós bírság egy nyereményjáték miatt
Promóció
A Fővárosi Ásványvíz és Üdítőipari Zrt. jogsértő módon reklámozta "Pepsi Funball" promócióját, mert nem tudták biztosítani a garantált ajándékként ígért labdát az akció teljes időtartama alatt.
|
|
|
| |
Budapest Bank-Tesco: megújult a vásárlókártya
Promóció
A Budapest Bank és a Tesco öt éve kötött partnersége újabb mérföldkőhöz érkezett: immár országszerte 27 áruházban elérhető az Instant Tesco Vásárlókártya.
|
|
|
| |
E-matrica kampányt indított a Simple
Reklám
Tegnap indult a Simple alkalmazás e-matrica funkcióját népszerűsítő integrált kampánya.
|
|
|
| |