Hírek
1024 hír a hírkategóriában
Promóció

Lojalitás kampány a Rossmanntól
Promóció
A Rossmann Magyarország a nyaralási szezon nyitására új típusú fogyasztói hűségprogramot indított.
2016-05-11 09:00, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Összefogott a sör és a napilap
Promóció
Az Axel Springer Bildjének hamburgi kiadása közös marketingakcióba kezdett a Warsteiner sörgyárral.
2016-05-06 14:36, Médiainfó - www.mediainfo.hucikk olvasása
 
Indul a SPAR új hűségakciója
Promóció
Fürdőszobai és szépségápolási termékek érhetőek el a SPAR Magyarország üzleteiben május 5-én induló új pontgyűjtő akció keretében.
2016-05-05 10:17, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Együtt a S.Pellegrino és a Bocuse d'Or
Promóció
Tizenegy étterembe hozza el a Bocuse d'Or-élményt a S.Pellegrino.
2016-05-04 13:05, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Új Spar promóció
Promóció
Elindította a cég a legújabb matricagyűjtő akcióját, amelyben ezúttal az állati rekordokkal ismerkedhetnek a gyerekek.
2016-04-07 11:01, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
MOL Bubi kuponakció az AYCM-mel
Promóció
A városi kerékpározás és a sport népszerűsítésének jegyében együttműködést kötött az ALL YOU CAN MOVE (AYCM) testmozgást elősegítő program és a MOL Bubi közösségi közlekedési rendszer.
2016-04-04 10:03, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Matricák a Sport Bildben
Promóció
Az EB-t június 10. és július 10. között rendezik meg Franciaországban. A várakozások szerint mostantól a kezdésig az újságosoknál komoly bevételnövekedést jelent majd a matricák árusítása.
2016-04-01 13:05, Médiainfó - www.mediainfo.hucikk olvasása
 
Jogsértő a Fressnapf tavalyi promóciója
Promóció
Egyébként is rosszul sikerült a promóció, mert a Fressnapf alultervezte azt az összeget, amit a vásárlók kedvezményként megkaphattak. Ezt látva szigorították a beváltás feltételeit, 100 milliós bírság lett a vége.
2016-03-31 15:02, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Sport Bild a nyeremény a Snickersnél
Promóció
A Mars és az Axel Springer közös promóciót szervez a Sport Bildnek és a Snickersnek.
2016-03-24 18:00, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Imoji gyűjtőakció a CBA-ban
Promóció
Matricagyűjtő akciót szervezett a CBA, amelyben partnerük a Procter & Gamble.
2016-03-17 16:03, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
131415161718192021
  Egészségmarketing   Digitális
Milyen egy jó gyerekcipő? (x)
#NoFilter – A tudatos bőrápolás kézikönyve a Rossmanntól
Kannabisz és alkohol – új irány az egészségtudatos fogyasztásban (x)
Természetes arcpakolással fiatalos megjelenés (x)
Hogyan fejlesszük a futballmozdulatokat? (x)
Még van lehetőség nevezni ’Az Év Honlapja 2025’ pályázatra!
Október 30-án zárul Az Év Honlapja 2025 pályázat!
Folytatódik a 4iG és az Ökumenikus Segélyszervezet stratégiai partnersége
Startol ’Az Év Honlapja’ 2025 digitális verseny!
Az akadálymentes weboldalak fontossága
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Lipton Club a Sziget Fesztiválon
Diageo a Sziget Fesztiválon
Látványos installációt mutatott be a LEGO csapata és a Pappas Auto
A téli szünet végéig látható a LEGOŸ villamos a Deák Ferenc téren
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Az okostelefon védelme: stílusos és praktikus megoldások (x)
A kézbe simuló világ: a mobiltelefon mint játékgép (x)
Amikor a valós teljesítmény számít – kiváló mobiltelefon megfizethető áron (x)
A mindennapok hasznos eszköze: a powerbank (x)
Minden harmadik magyar kártyabirtokos fizet rendszeresen mobillal
  Karrier   Design
Karrierváltás ősszel
Új vezető a Yettel Márka- és Marketingkommunikációs Igazgatóság élén
Szervezeti megújulás az ACG-nél
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
Hogyan alakítsuk ki az álomkonyhánkat? (x)
A kényelem és dizájn olasz mesterművei (x)
Napszemüvegek, amik a feltűnő dizájnjukról ismertek (x)
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Nemzetközi dizájndíjakat nyertek a Bahart új hajói
  DM   Kutatás
Az ősz legillatosabb kampánya a Rossmannban
#NoFilter – A tudatos bőrápolás kézikönyve a Rossmanntól
Lipton Club a Sziget Fesztiválon
Kényelem a nappaliban: Egy új megközelítés a TV-nézéshez (x)
Tartalmas nyelvi képzések az üzleti életben és azon túl (x)
Csak keveseknél nőtt a profit 2024-ben
Másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
A munkakeresők vágynak a visszajelzésre jelentkezés után
Ezért lesz elegük a munkát keresőknek a felvételi folyamatból
A mérnöki és a pénzügyi területekre keresik a legtöbb frissdiplomást a cégek
  Promóció   Reklám
Az ősz legillatosabb kampánya a Rossmannban
A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A Snickers legújabb kampánya
A SPAR új JBL hűségpromóciójával ismét veled mozdul a zene
Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
A holland sörmárka megérkezett az MVM Dome-ba
Egyedi formák és határozott stílus egy napszemüvegben (x)
Motoros ruhák, amik a hétköznapokban is megállják a helyüket (x)
Tippek a funkcionalitás és márkaépítés egyesítéséhez logózott ragasztószalaggal (x)
  PR   Egyéb
Innovatív akkumulátorok motorkerékpárokhoz (x)
Tippek, hogyan válasszuk ki a megfelelő kerti kisházat (x)
Szilikonozás mesterfokon: hogyan érheted el a penészmentes fürdőszobát? (x)
Ilyen a jó cateringszolgáltatás (x)
Miért a PVC ragasztószalag a csomagolási világ megkerülhetetlen eleme? (x)
Nemkívánatosnak minősítették a CEU-t Oroszországban
Bírság a Ryanairnek
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
  Márkák   CSR
Milyen egy jó gyerekcipő? (x)
Robert Pattinson az 1664 márkanagykövete lett
A kávécserje élete: titkok a csészéd mögött (x)
Lipton Club a Sziget Fesztiválon
Az autóipar változó arcai: Audi modellek és azok fejlődése (x)
A Rossmann újabb elismerései
Folytatódik a 4iG és az Ökumenikus Segélyszervezet stratégiai partnersége
Mit tegyünk az elhasználódott eszközökkel? (x)
A Foldana lett a Hédervár KSE névadó szponzora
Adni Öröm! – 1800 gyermek kezdheti méltó módon a tanévet
  Kereskedelem
Saját tervezésű gyémánt eljegyzési gyűrű (x)
Az ősz legillatosabb kampánya a Rossmannban
#NoFilter – A tudatos bőrápolás kézikönyve a Rossmanntól
A Rossmann újabb elismerései
A SPAR Magyarország folytatja áruházainak korszerűsítését