Promóció
|
Eldönthetjük, ízlik-e
Promóció
Júniustól a Tesco vásárlói 111 áruházban már azelőtt megkóstolhatnak bizonyos élelmiszereket, mielőtt a kosarukba tennék azokat.
|
|
|
Lidl - Tetra Pak összefogás
CSR
A júniusi környezetvédelmi világnap alkalmából a Tetra Pak és a Lidl közösen hívja fel a figyelmet a Felelős Erdőgazdálkodás Tanácsa (FSC) védjegy mögött húzódó tartalomra.
|
|
|
Elindult a Sudocrem Babaséf alkalmazása
Mobilmarketing
A márka Babaséf alkalmazása olyan partnerek segítségével valósul meg, mint Stiller Tamás, séf és a Philips AVENT. Stiller a babák táplálásában jártas, a Philips AVENT pedig a termékeivel segíti a nyerteseket.
|
|
|
A Lavazza a Roland-Garros hivatalos kávéja
Márkák
A Grand Slam-tornák hivatalos partnereként a Lavazza idén is részt vesz a párizsi Roland-Garros teniszversenyen. Nyereményjátékot is szerveztek a verseny idejére.
|
|
|
Díjazták a SuperShop törzsvásárlói programot
Promóció
A legjobb törzsvásárlói programként Global Award for Brand Excellence - Best Loyalty Program Award díjat nyert a SuperShop, a SPAR és az OMV közös hűségprogramja.
|
|
|
Összeállt a Strongbow promóter csapata
Karrier
A Strongbow Cider magyarországi forgalmazója, a HEINEKEN Hungária számára kiemelt fontosságú a márka ismertsége és sikere, ezért kifejlesztette új, a vendéglátó- és szórakozóhelyeken lévő eladás ösztönző aktivitását
|
|
|
Lojalitás kampány a Rossmanntól
Promóció
A Rossmann Magyarország a nyaralási szezon nyitására új típusú fogyasztói hűségprogramot indított.
|
|
|
Összefogott a sör és a napilap
Promóció
Az Axel Springer Bildjének hamburgi kiadása közös marketingakcióba kezdett a Warsteiner sörgyárral.
|
|
|
Indul a SPAR új hűségakciója
Promóció
Fürdőszobai és szépségápolási termékek érhetőek el a SPAR Magyarország üzleteiben május 5-én induló új pontgyűjtő akció keretében.
|
|
|
Együtt a S.Pellegrino és a Bocuse d'Or
Promóció
Tizenegy étterembe hozza el a Bocuse d'Or-élményt a S.Pellegrino.
|
|
|