Hírek
1022 hír a hírkategóriában
Promóció

Sikeres b-to-b promóció Romániában
Promóció
Különleges kampány ért véget Romániában, melynek keretében egy hónapon keresztül négy, DENSO-promóterekből álló csapat járta az országot, szervizeket és márkakereskedéseket felkeresve.
2016-11-17 10:04, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Ajándékot és árengedményt várunk a hűségprogramoktól
Kutatás
Tíz magyar fogyasztó közül általában vagy teljes mértékben nyolcan lojálisak az élelmiszerüzlethez, ahol vásárolni szoktak, míg az európaiak átlagosan csak heten.
2016-11-15 18:00, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Új promóció a Rossmanntól
Promóció
A vásárlói hűségét igényes, magas minőségű ajándékokkal kell honorálni - vallja új, Hotel Rossmann hűségakciójával kapcsolatban a drogéria lánc.
2016-11-10 17:01, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Piros ruháért ad kedvezményt a Media Markt
Promóció
A Red Friday napján a vásárlók az áruházlánc által kínált kedvezményeket növelhetik, ha pirosba öltöztetik magukat.
2016-11-04 09:10, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Almakampány indul az áruházláncokban
Kereskedelem
Idén minden korábbinál szélesebb együttműködésben, a szakmai szervezetek és hét kereskedelmi áruházlánc bevonásával valósul meg a program.
2016-11-02 10:12, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Régi-új hűségprogram a SPAR-nál
Promóció
A korábbi sikerekre való tekintettel ismét WMF-termékek szerepelnek a SPAR csoport október és január közti hűségprogramjában.
2016-10-06 18:00, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Elindult a Sport szelet Csapatépítő
Promóció
Október 3-án startolt a márka legújabb fogyasztói promóciója, melyhez a HPS Experience készített filmet.
2016-10-04 12:00, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Együtt promóciózik a Shell és a Philips
Promóció
A Philips-szel indított legújabb kampánya során 10% kedvezményre jogosító kupont ajándékoz a ClubSmart Program tagjainak legalább 25 liter üzemanyag tankolása esetén a Shell.
2016-10-04 11:07, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Promócióval ünnepel a Wizz Tours
Promóció
Három éve indult a Wizz Tours online utazási szolgáltató, a Wizz Air utazási platformja, amely egy éve önálló utazásszervezőként működik.
2016-10-03 10:04, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Kávés promóciót tart az OMV
Promóció
A kávé világnapja alkalmából több mint száz magyarországi töltőállomásán harmadáron kínálja a saját fejlesztésű presszókávét és cappuccinót az OMV.
2016-09-29 11:09, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
91011121314151617
  Egészségmarketing   Digitális
Hogyan hat az egészségre a gyömbéres méz? (x)
Segíthet a magas THC-tartalmú kannabiszolaj a daganatos betegségek kezelésében? (x)
Magánkórházi megbízás a KRQ-nál
Hajbeültetés: kinek lehet megoldás? (x)
A CRIVIT Európa vezető sport- és szabadidőmárkájává szeretne válni
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
Megújuló technológia a klasszikus traktorok világában (x)
A digitális rendszer fontossága a vendéglátóipari szektorban
Miért fontos minden vállalkozásnak foglalkozni a weboldala konverziós arányával?
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Látványos installációt mutatott be a LEGO csapata és a Pappas Auto
A téli szünet végéig látható a LEGOŸ villamos a Deák Ferenc téren
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Mi minden készíthető famintás alumínium kerítéslécekből? (x)
Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition
A mindennapok hasznos eszköze: a powerbank (x)
Minden harmadik magyar kártyabirtokos fizet rendszeresen mobillal
Az európai és a hazai felhasználók is egyre jobb felújított mobilokat vesznek
A Rejoy.hu a Black Friday-kampány első napján
Az okos mobiljegy előnyei a mindennapokban
  Karrier   Design
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
Az álláskeresés alapja a megfelelően elkészített CV
A toborzás és HR stratégia újra definiálása várható 2025-re
Női erő az abroncsgyártásban
A „Mi a pálya?” műszaki pályaválasztó fesztivál
Napszemüvegek, amik a feltűnő dizájnjukról ismertek (x)
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Nemzetközi dizájndíjakat nyertek a Bahart új hajói
Miért érdemes vászonképpel díszíteni a falakat? (x)
Gyerekszoba berendezés az otthon kényelméből (x)
  DM   Kutatás
Kényelem a nappaliban: Egy új megközelítés a TV-nézéshez (x)
Tartalmas nyelvi képzések az üzleti életben és azon túl (x)
Céges kabát? Igen, létezik ilyen opció is! (x)
Mikor van itt az ablakcsere ideje? (x)
Létezik-e költséghatékony üzletberendezés? (x)
Másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
A munkakeresők vágynak a visszajelzésre jelentkezés után
Ezért lesz elegük a munkát keresőknek a felvételi folyamatból
A mérnöki és a pénzügyi területekre keresik a legtöbb frissdiplomást a cégek
Távolodni kezdett egymástól a cégek és a munkavállalók home office-víziója
  Promóció   Reklám
A Snickers legújabb kampánya
A SPAR új JBL hűségpromóciójával ismét veled mozdul a zene
Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
A BioTechUSA újévi kampánya - Legyen ez a legfittebb éved!
Minőségi termékekkel a céges ajándékozás is egyszerűbb (x)
Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
A holland sörmárka megérkezett az MVM Dome-ba
Egyedi formák és határozott stílus egy napszemüvegben (x)
Motoros ruhák, amik a hétköznapokban is megállják a helyüket (x)
Tippek a funkcionalitás és márkaépítés egyesítéséhez logózott ragasztószalaggal (x)
  PR   Egyéb
Hogyan formálja át az építőipart a modern szigetelőanyagok fejlődése? (x)
Mikor és hogyan érdemes hitelkiváltásban gondolkodni? (x)
Lakókocsi ponyvák: védelem az elemekkel szemben (x)
Az emeletes ágyak előnyei a többgyermekes háztartásokban (x)
A dugattyús vagy a csavarkompresszor lesz az ideális? (x)
Nemkívánatosnak minősítették a CEU-t Oroszországban
Bírság a Ryanairnek
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
  Márkák   CSR
Egy jól ismert márka népszerűségének titka (x)
A CRIVIT Európa vezető sport- és szabadidőmárkájává szeretne válni
A Carlsberg 1992 óta a Liverpool FC elkötelezett partnere
A Snickers legújabb kampánya
A BioTechUSA növekedése
5 gondolat a Megoldások a holnapért 5 évéről
Folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
Martin Couvra nyerte a 2025-ös Turkish Airlines Opent
A Carlsberg 1992 óta a Liverpool FC elkötelezett partnere
A Megoldások a holnapért
  Kereskedelem
Folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
Ötödször is megbízható munkaadó lett a Lidl
Továbbra is őrzi vezető szerepét a Lidl
10 éves a magyar Pepco
A Lidl Magyarország a hazai borászatok sikeréért is dolgozik