Promóció
|
Sikeres b-to-b promóció Romániában
Promóció
Különleges kampány ért véget Romániában, melynek keretében egy hónapon keresztül négy, DENSO-promóterekből álló csapat járta az országot, szervizeket és márkakereskedéseket felkeresve.
|
|
|
Ajándékot és árengedményt várunk a hűségprogramoktól
Kutatás
Tíz magyar fogyasztó közül általában vagy teljes mértékben nyolcan lojálisak az élelmiszerüzlethez, ahol vásárolni szoktak, míg az európaiak átlagosan csak heten.
|
|
|
Új promóció a Rossmanntól
Promóció
A vásárlói hűségét igényes, magas minőségű ajándékokkal kell honorálni - vallja új, Hotel Rossmann hűségakciójával kapcsolatban a drogéria lánc.
|
|
|
Piros ruháért ad kedvezményt a Media Markt
Promóció
A Red Friday napján a vásárlók az áruházlánc által kínált kedvezményeket növelhetik, ha pirosba öltöztetik magukat.
|
|
|
Almakampány indul az áruházláncokban
Kereskedelem
Idén minden korábbinál szélesebb együttműködésben, a szakmai szervezetek és hét kereskedelmi áruházlánc bevonásával valósul meg a program.
|
|
|
Régi-új hűségprogram a SPAR-nál
Promóció
A korábbi sikerekre való tekintettel ismét WMF-termékek szerepelnek a SPAR csoport október és január közti hűségprogramjában.
|
|
|
Elindult a Sport szelet Csapatépítő
Promóció
Október 3-án startolt a márka legújabb fogyasztói promóciója, melyhez a HPS Experience készített filmet.
|
|
|
Együtt promóciózik a Shell és a Philips
Promóció
A Philips-szel indított legújabb kampánya során 10% kedvezményre jogosító kupont ajándékoz a ClubSmart Program tagjainak legalább 25 liter üzemanyag tankolása esetén a Shell.
|
|
|
Promócióval ünnepel a Wizz Tours
Promóció
Három éve indult a Wizz Tours online utazási szolgáltató, a Wizz Air utazási platformja, amely egy éve önálló utazásszervezőként működik.
|
|
|
Kávés promóciót tart az OMV
Promóció
A kávé világnapja alkalmából több mint száz magyarországi töltőállomásán harmadáron kínálja a saját fejlesztésű presszókávét és cappuccinót az OMV.
|
|
|