Promóció
|
Hokisokkal kampányol a MOL
CSR
A MOL Liga névadó szponzoraként a MOL kifejezetten a rájátszásra időzítette online kampányát "Mi már a rájátszásra tankolunk" szlogennel.
|
|
|
Egy Toyota AYGO a nyeremény
Promóció
Három vállalat összefogásának nyertese egy autóval lett gazdagabb.
|
|
|
Döntőben a legjobb magyar fenntarthatósági pályázatok
CSR
Lezáró szakaszhoz érkezett a fenntarthatóság és az energiahatékonyság egyik legrangosabb nemzetközi eseményének magyarországi versenye.
|
|
|
Alpesi síversenyt támogat a Mastercard
CSR
Közel százezren szurkolnak élőben a kitzbüheli Hahnenkamm síverseny lelátóin, míg a televíziók előtt több mint 300 millió sportrajongó követi az eseményt.
|
|
|
Gazdára talált a SPAR nyereményautója
Promóció
Porubszki Péter nyerte a SPAR és a Fonte Viva "Vedd a Verdét, Vidd a Verdát!" nyereményjátékának fődíját, egy Fiat Tipo 1.4 16V személygépkocsit.
|
|
|
Végetért a Telekom - Duna Autó nyereményjáték
Promóció
Ma délelőtt ünnepélyesen átadták a győztesnek azt a közel öt millió forint értékű nyereményautót, melyet a Telekom és a Duna Autó Zrt. közös karácsonyi játékában lehetett megnyerni.
|
|
|
Jól teljesít a Nurofen - De'Longhi kuponfüzet
Promóció
Az egyik legkézenfekvőbb promóciós eszköz a kuponfüzet, ennek ellenére a marketingpiacon eddig a kisgyermekes szülők elérését nem célozta egyetlen ilyen kiadvány sem.
|
|
|
Játékgyűjtő akció indul a Garzon Caféban
Promóció
Decemberben egy héten át játékok adományozásával "fizethetnek" forralt borukért vagy kávéjukért Budapesten, a Wesselényi utcában található Garzon Caféban.
|
|
|
Berobbant az egyetemekre a Sió kampánya
Promóció
A SIÓ az Iskolamarketinget hívta segítségül, hogy a limitált, #SOHAVÉGETNEMÉRŐS kiadású CitrusFriss termékeikkel egybekötött promóciót népszerűsítse az egyetemi hallgatók körében.
|
|
|
Sikeres az almakampány
Kereskedelem
Az alma promóciós kampányban hét áruházlánc - az ALDI, az Auchan, a CBA, a Lidl, a METRO, a SPAR és a TESCO - vett részt.
|
|
|