Promóció
|
Biciklitörténeti-kiállítás az Allee-ban
Outdoor/indoor
Ingyenes programsorozattal várja 2017. június 1-30. között az Allee Bevásárlóközpont az idén kétszáz éves kerékpár szerelmeseit. Egy hónapon keresztül a tekerés és a suhanás életérzése hatja át a bevásárlóközpontot.
|
|
|
Air Canada Rouge népszerűsítése Hot dogos kocsikkal
Promóció
Az Air Canada Rouge egyedülálló a Budapest Airport kínálatában a kanadai légitársaság az egyetlen hosszú távú észak-amerikai járatot üzemeltető cég kényelmes belépést biztosít az Amerikai Egyesült Államokba.
|
|
|
A SPAR Verde Add a szavad kampány Majkával
Promóció
A SPAR Verde ásványvíz játékra hív: a résztvevők küldjék be az általuk legkifejezőbbnek tartott nyári szavaikat, amelyekből - a játékosokkal "közösen" - Majka megírja a nyár slágerét.
|
|
|
Összefogott a szlovén, a horvát és a magyar vasúttársaság
Promóció
Olcsón és két extra nyaralónapot szerezve juthat el a tengerhez, aki a SEA←YOU vonatokkal utazik.
|
|
|
A Snickers focis kampánya
Promóció
A Snickers a futballtörténelem egyik legnagyobb legendájával fogott össze az új, "Játssz úgy, mint Pelé!" kampányuk keretében.
|
|
|
Jamie Oliver termékek a SPAR legújabb hűségakciójában
Promóció
Jamie Oliver prémium minőségű konyhai és grilleszközei szerepelnek a SPAR-csoport legújabb pontgyűjtő akciójában.
|
|
|
Állta a versenyt a multikkal a Magyar Termék
Promóció
Nonprofit és többségi magyar tulajdonban lévő cégként egyedüliként kapott díjat "Az év legsikeresebb promóciója 2016" versenyen a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft.
|
|
|
Tortasütő versennyel ünnepli születésnapját az Auchan
Kereskedelem
Meglepetésekkel és nyereményjátékokkal, többek között szerencsekerékkel és sorsjegyekkel, valamint a vásárlóknak meghirdetett tortasütő versennyel ünnepli 19. születésnapját az Auchan április 27. és május 31. között
|
|
|
A Lufthansa „Memory Network” digitális kampánya
Márkák
Április elején indította el a Lufthansa digitális kampányát "Lufthansa Memory Network" címmel.
|
|
|
A Sport szelet tavaszi kampánya
Promóció
Rendhagyó kollaborációval startolt el a Sport szelet tavaszi kampánya, melyben a hazai csokimárka Magyarország kultikus sportbrandjével, a Tiszával együtt gondoskodik a "versenyzők" játékstílusáról.
|
|
|