Promóció
|
Az 50 éves OMNIA nagyszabású promóciója
Promóció
Jubileumi játékot hirdetett hazánk egyik legkedveltebb kávémárkája: 50 éves születésnapja alkalmából az OMNIA országosan több mint 3000 nyereményt sorsol ki vásárlói között.
|
|
|
Valós érzelmek a Milka plakátokon
Outdoor/indoor
Mondd el, Te hogy szereted a Milkát - ezt a kérést intézte a márka a fogyasztók felé idei első kampányában.
|
|
|
A BUG-Tastic Billboard meglepetéssel a Waterloo-nál
Outdoor/indoor
A Living Life London jóvoltából készült óriásplakát ezer trópusi óriás sziszegő csótánnyal.
|
|
|
A Neymar Jr arcával ellátott, limitált kiadású Red Bull
Promóció
Idén harmadik alkalommal rendezik meg a Neymar Jr's Five futballbajnokságot 16-25 év közötti amatőrök számára.
|
|
|
Újabb hűségakció a a SPAR-nál
Promóció
A SPAR legújabb hűségakciója a Disney-vel közösen valósul meg: a Mesés szakácskönyv és matricagyűjtő album elnevezésű promóció 2018. március 1-től április 25-ig tart.
|
|
|
A Republic Group nyerte meg a Cerbona tenderét
Promóció
Az FMCG szektorban, rebrandingben és retail szektorban komoly tapasztalattal rendelkező, immár 100 fős ügynökség felel a Cerbona 30 éves promóciós kampányáért.
|
|
|
A Wizz Air Valentin-napi promóció
Promóció
A Wizz Air, Európa egyik leggyorsabban növekvő légitársasága a WIZZ Discount Club szerelmes tagjainak lehetőséget nyújtott arra, hogy korábban ünnepeljék a Valentin-napot.
|
|
|
A BMW Motorrad Early Bird kampánya
Promóció
Február 1-jén a BMW Motorrad Magyarország elindította Early Bird kampányát.
|
|
|
Kampány a Bio tejért
Outdoor/indoor
"Tegye boldoggá a tehenet, és a tehén boldoggá tesz Téged", a Bio Suisse mottója az ökológiai tejért.
|
|
|
Bonduelle kampányzáró
Promóció
Hatalmas érdeklődés kísérte a Bonduelle "A Nagy Levesválasztó" elnevezésű, nyereményjátékkal egybekötött országos promócióját, amelynek arca Fördős Zé, a népszerű gasztro-blogger volt.
|
|
|