Hírek
1024 hír a hírkategóriában
Promóció

A 1080P Reklámügynökség Somersby kampánya
Outdoor/indoor
A 1080P Reklámügynökség Somersby kampánya életre szabva, autentikus módon tárja fel a fogyasztók számára, a márka sajátos világát, s egyben fő üzenetét.
2018-07-19 13:20, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Újabb mobilapplikációt mutatott be az Emirates
Mobilmarketing
Az Emirates légitársaság hűségprogramja, az Emirates Skywards az ENTERTAINER-rel együttműködve mutatta be az Emirates Skywards GO mobilapplikációt.
2018-07-13 09:05, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Partihangulat a villamosmegállóban a Coca-Cola-val
Outdoor/indoor
A Coca-Cola nyári kültéri kampánya keretein belül július végéig Budapest kijelölt megállóiban interaktív city light poszterek várják a várakozókat.
2018-07-11 10:25, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A Szentkirályival New York-ba
Promóció
Az Instagramra hívja játszani fogyasztóit Magyarország piacvezető ásványvízmárkája.
2018-07-06 12:18, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Elindult a Visa labdarúgó világbajnokság kampánya
Promóció
A 2018-as FIFA labdarúgó világbajnokság ideje alatt a Visa promóciós kampánya keretében vébé tematikájú ajándékokat nyerhet, aki Visa kártyával vásárol.
2018-07-06 11:53, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Észak-amerikai útvonalait bemutató kampány a Lufthansa-tól
Promóció
Átfogó marketing- és pr kampányt indított a Lufthansa Magyarországon: az aktivitások középpontjában a Lufthansa észak-amerikai célállomásai.
2018-06-27 13:08, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A FINO legújabb kampánya
Promóció
A kaposvári székhelyű, családi tejtermékgyártó 2017-ben bízta meg a Republic Groupot egy integrált rebranding és termékbevezetési kampánnyal, melynek teljeskörű kivitelezését az idén 21 éves ügynökség látta el.
2018-06-19 15:44, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Közös nyári promóciót indított a Coca-Cola és a Sziget
Promóció
A Coca-Cola Magyarország és a Sziget Kulturális Szervezőiroda idén először különleges együttműködést indított.
2018-06-13 12:04, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A szelektív hulladék helyes válogatását ösztönzi az FKF
Promóció
A lakossági szelektív hulladékgyűjtés helyes válogatásának ösztönzésére nyereményjátékot indított az FKF mintegy 6,5 millió értékben.
2018-06-12 16:51, MTI + Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Éjszakai fotókkal kampányol a Samsung
Outdoor/indoor
Az éjszaka mindenkinek mást jelent, mindenkinek másért fontos. Erre épül a Samsung legújabb, Galaxy S9 és S9+ készülékekhez kapcsolódó kampánya.
2018-06-07 09:36, Médiainfó - www.mediainfo.hucikk olvasása
 
123456789
  Egészségmarketing   Digitális
Milyen egy jó gyerekcipő? (x)
#NoFilter – A tudatos bőrápolás kézikönyve a Rossmanntól
Kannabisz és alkohol – új irány az egészségtudatos fogyasztásban (x)
Természetes arcpakolással fiatalos megjelenés (x)
Hogyan fejlesszük a futballmozdulatokat? (x)
Még van lehetőség nevezni ’Az Év Honlapja 2025’ pályázatra!
Október 30-án zárul Az Év Honlapja 2025 pályázat!
Folytatódik a 4iG és az Ökumenikus Segélyszervezet stratégiai partnersége
Startol ’Az Év Honlapja’ 2025 digitális verseny!
Az akadálymentes weboldalak fontossága
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Lipton Club a Sziget Fesztiválon
Diageo a Sziget Fesztiválon
Látványos installációt mutatott be a LEGO csapata és a Pappas Auto
A téli szünet végéig látható a LEGOŸ villamos a Deák Ferenc téren
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Az okostelefon védelme: stílusos és praktikus megoldások (x)
A kézbe simuló világ: a mobiltelefon mint játékgép (x)
Amikor a valós teljesítmény számít – kiváló mobiltelefon megfizethető áron (x)
A mindennapok hasznos eszköze: a powerbank (x)
Minden harmadik magyar kártyabirtokos fizet rendszeresen mobillal
  Karrier   Design
Karrierváltás ősszel
Új vezető a Yettel Márka- és Marketingkommunikációs Igazgatóság élén
Szervezeti megújulás az ACG-nél
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
Hogyan alakítsuk ki az álomkonyhánkat? (x)
A kényelem és dizájn olasz mesterművei (x)
Napszemüvegek, amik a feltűnő dizájnjukról ismertek (x)
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Nemzetközi dizájndíjakat nyertek a Bahart új hajói
  DM   Kutatás
Az ősz legillatosabb kampánya a Rossmannban
#NoFilter – A tudatos bőrápolás kézikönyve a Rossmanntól
Lipton Club a Sziget Fesztiválon
Kényelem a nappaliban: Egy új megközelítés a TV-nézéshez (x)
Tartalmas nyelvi képzések az üzleti életben és azon túl (x)
Csak keveseknél nőtt a profit 2024-ben
Másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
A munkakeresők vágynak a visszajelzésre jelentkezés után
Ezért lesz elegük a munkát keresőknek a felvételi folyamatból
A mérnöki és a pénzügyi területekre keresik a legtöbb frissdiplomást a cégek
  Promóció   Reklám
Az ősz legillatosabb kampánya a Rossmannban
A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A Snickers legújabb kampánya
A SPAR új JBL hűségpromóciójával ismét veled mozdul a zene
Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
A holland sörmárka megérkezett az MVM Dome-ba
Egyedi formák és határozott stílus egy napszemüvegben (x)
Motoros ruhák, amik a hétköznapokban is megállják a helyüket (x)
Tippek a funkcionalitás és márkaépítés egyesítéséhez logózott ragasztószalaggal (x)
  PR   Egyéb
Innovatív akkumulátorok motorkerékpárokhoz (x)
Tippek, hogyan válasszuk ki a megfelelő kerti kisházat (x)
Szilikonozás mesterfokon: hogyan érheted el a penészmentes fürdőszobát? (x)
Ilyen a jó cateringszolgáltatás (x)
Miért a PVC ragasztószalag a csomagolási világ megkerülhetetlen eleme? (x)
Nemkívánatosnak minősítették a CEU-t Oroszországban
Bírság a Ryanairnek
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
  Márkák   CSR
Milyen egy jó gyerekcipő? (x)
Robert Pattinson az 1664 márkanagykövete lett
A kávécserje élete: titkok a csészéd mögött (x)
Lipton Club a Sziget Fesztiválon
Az autóipar változó arcai: Audi modellek és azok fejlődése (x)
A Rossmann újabb elismerései
Folytatódik a 4iG és az Ökumenikus Segélyszervezet stratégiai partnersége
Mit tegyünk az elhasználódott eszközökkel? (x)
A Foldana lett a Hédervár KSE névadó szponzora
Adni Öröm! – 1800 gyermek kezdheti méltó módon a tanévet
  Kereskedelem
Saját tervezésű gyémánt eljegyzési gyűrű (x)
Az ősz legillatosabb kampánya a Rossmannban
#NoFilter – A tudatos bőrápolás kézikönyve a Rossmanntól
A Rossmann újabb elismerései
A SPAR Magyarország folytatja áruházainak korszerűsítését