Hírek
1020 hír a hírkategóriában
Promóció

Sikeresen zárult a Theodora nyári promóciós kampánya
Promóció
A június 1-től július 31-ig tartó promócióban a hagyományos és ízesített Theodora ásványvizek kupakjaiban lévő kódokat lehetett feltölteni.
2018-09-14 12:01, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A Coca-Cola újabb promóciója
Promóció
A Coca-Cola a "Netre szomjazol?" promóciós termékeit egy speciális kóddal látta el.
2018-09-10 14:55, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A Tchibo Family idén is megtölti az osztályperselyeket
Kutatás
A magyar családok negyede gondtalannak éli meg az iskolakezdés időszakát - derül ki a Tchibo Family a napokban újraindult "Töltsd fel az Osztályperselyt!" promóciója alkalmából készített reprezentatív kutatásából.
2018-09-07 18:41, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A Viva! Promóció újabb együttműködései
Outdoor/indoor
A Viva! Promóció Kft. az egyetlen olyan reklámügynökség, amely három budapesti plázával is exkluzív szerződést kötött a hirdetési felületek értékesítésére.
2018-09-05 12:03, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Kiugró siker a kártyás fizetés a balatoni hajókon
Promóció
A Mastercard adatai szerint egy év alatt 47 százalékkal növekedett a kártyás fizetési tranzakciók száma a balatoni hajókon.
2018-08-15 10:47, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Megnyílt a Sláger FM Sky Terasz
Outdoor/indoor
Megnyílt a Sláger FM Sky Terasz az Oxygen Wellness Naphegy tetején, ahol a Naphegy Étterem és Terasz kiváló ételei és italai mellett a gyönyörű kilátásban is gyönyörködhetnek a vendégek.
2018-07-20 09:01, Médiainfó - www.mediainfo.hucikk olvasása
 
A 1080P Reklámügynökség Somersby kampánya
Outdoor/indoor
A 1080P Reklámügynökség Somersby kampánya életre szabva, autentikus módon tárja fel a fogyasztók számára, a márka sajátos világát, s egyben fő üzenetét.
2018-07-19 13:20, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Újabb mobilapplikációt mutatott be az Emirates
Mobilmarketing
Az Emirates légitársaság hűségprogramja, az Emirates Skywards az ENTERTAINER-rel együttműködve mutatta be az Emirates Skywards GO mobilapplikációt.
2018-07-13 09:05, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Partihangulat a villamosmegállóban a Coca-Cola-val
Outdoor/indoor
A Coca-Cola nyári kültéri kampánya keretein belül július végéig Budapest kijelölt megállóiban interaktív city light poszterek várják a várakozókat.
2018-07-11 10:25, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A Szentkirályival New York-ba
Promóció
Az Instagramra hívja játszani fogyasztóit Magyarország piacvezető ásványvízmárkája.
2018-07-06 12:18, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
123456789
  Egészségmarketing   Digitális
Van, amit nem lehet pénzen megvenni: ilyen a jó alvás is (x)
A wellness pozitív hatással van az egészségünkre (x)
Valóban drága a lézeres szőrtelenítés? (x)
A lágylézer használata az egészségmegőrzésben (x)
Fülplasztika megoldhatja a fülkagyló porcának fájdalmát? (x)
Mit értünk Ipar 5.0 alatt, mik a legfőbb ismérvei? (x)
Az igazi 3D élmény ma már mikroszkópon keresztül is élvezhető! (x)
Elindult ’Az Év Honlapja 2024’ Pályázat: Hódítsd meg a digitális teret!
Az okos vércukormérő eszközök (x)
A bejelentési kötelezettség legfontosabb tudnivalói (x)
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Mi minden készíthető famintás alumínium kerítéslécekből? (x)
Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition
Vörös rózsa Valentin-nap alkalmából a Kinley-től
A Coca-Cola ünnepi kampánya
A mindennapok hasznos eszköze: a powerbank (x)
Minden harmadik magyar kártyabirtokos fizet rendszeresen mobillal
Az európai és a hazai felhasználók is egyre jobb felújított mobilokat vesznek
A Rejoy.hu a Black Friday-kampány első napján
Az okos mobiljegy előnyei a mindennapokban
  Karrier   Design
Női erő az abroncsgyártásban
A „Mi a pálya?” műszaki pályaválasztó fesztivál
Minél magasabb pozíciót töltenek be, annál nagyobb a nyomás a nőkön
Carlo Messina Európa legjobb bankvezetője
A munkakeresők vágynak a visszajelzésre jelentkezés után
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Nemzetközi dizájndíjakat nyertek a Bahart új hajói
Miért érdemes vászonképpel díszíteni a falakat? (x)
Gyerekszoba berendezés az otthon kényelméből (x)
Ötletek, amelyekkel feldobható a gyerkőcök birodalma (x)
  DM   Kutatás
Mikor van itt az ablakcsere ideje? (x)
Létezik-e költséghatékony üzletberendezés? (x)
Mennyire éri meg évente elvégeztetni a futómű beállítását? (x)
Megtakarítani sosem késő - Így zsebelj be állami támogatást! (x)
Így tehetsz szert kedvező áron szlovák autópálya matricára (x)
A munkakeresők vágynak a visszajelzésre jelentkezés után
Ezért lesz elegük a munkát keresőknek a felvételi folyamatból
A mérnöki és a pénzügyi területekre keresik a legtöbb frissdiplomást a cégek
Távolodni kezdett egymástól a cégek és a munkavállalók home office-víziója
A fiataloknak fontosabb az állásuk biztonsága, mint a fizetésük mértéke
  Promóció   Reklám
Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
A BioTechUSA újévi kampánya - Legyen ez a legfittebb éved!
Minőségi termékekkel a céges ajándékozás is egyszerűbb (x)
A Borsodi Friss nyereményjáték
Telekom a tehetségek támogatásáról és a női példaképek fontosságáról
Motoros ruhák, amik a hétköznapokban is megállják a helyüket (x)
Tippek a funkcionalitás és márkaépítés egyesítéséhez logózott ragasztószalaggal (x)
Exkluzív dokumentumfilm a BioTechUSA-tól
A Miller Mix globális kampánya a zenei tehetségekért
A nyár a Borsodi Friss új ízével
  PR   Egyéb
UV-technológia a műszempilla-építésben (x)
Mennyire jelent gazdaságos megoldást a székhelyszolgáltatás? (x)
Saját érdekedben ne feledkezz meg a tető szigeteléséről! (x)
Mennyit számít a motorolaj szavatossága? (x)
A csomagolópapírt is bele kell tenni az üzleti költségvetésbe (x)
Nemkívánatosnak minősítették a CEU-t Oroszországban
Bírság a Ryanairnek
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
  Márkák   CSR
Szolgáltató vállalkozók hatékony eszközei a kártyák és a bérletek (x)
A Zwack növelte árbevételét
Milyen anyagból készülnek leggyakrabban az öltönyök? (x)
Tovább erősítette nemzetközi pozícióját a BioTechUSA
Ilyen egy népszerű óramárka (x)
Női erő az abroncsgyártásban
Kétmillió forinttal támogatja a Knorr-Bremse Budapest a Pesterzsébeti Mentőállomást
A „Mi a pálya?” műszaki pályaválasztó fesztivál
A legjobb óvodai és iskolai zöldprogramokat díjazta az E.ON
Átadták az idei Green Pledge védjegyeket
  Kereskedelem
Ahonnan az amerikai koktélkultúra öröksége ered (x)
Az igazi 3D élmény ma már mikroszkópon keresztül is élvezhető! (x)
Átütő eredmények páratlan termékekkel (x)
Egy ajándék nem a magas ártól lesz jó (x)
Az online vásárlás számos gazdasági előnnyel bír