Promóció
|
Sikeresen zárult a Theodora nyári promóciós kampánya
Promóció
A június 1-től július 31-ig tartó promócióban a hagyományos és ízesített Theodora ásványvizek kupakjaiban lévő kódokat lehetett feltölteni.
|
|
|
A Coca-Cola újabb promóciója
Promóció
A Coca-Cola a "Netre szomjazol?" promóciós termékeit egy speciális kóddal látta el.
|
|
|
A Tchibo Family idén is megtölti az osztályperselyeket
Kutatás
A magyar családok negyede gondtalannak éli meg az iskolakezdés időszakát - derül ki a Tchibo Family a napokban újraindult "Töltsd fel az Osztályperselyt!" promóciója alkalmából készített reprezentatív kutatásából.
|
|
|
A Viva! Promóció újabb együttműködései
Outdoor/indoor
A Viva! Promóció Kft. az egyetlen olyan reklámügynökség, amely három budapesti plázával is exkluzív szerződést kötött a hirdetési felületek értékesítésére.
|
|
|
Kiugró siker a kártyás fizetés a balatoni hajókon
Promóció
A Mastercard adatai szerint egy év alatt 47 százalékkal növekedett a kártyás fizetési tranzakciók száma a balatoni hajókon.
|
|
|
Megnyílt a Sláger FM Sky Terasz
Outdoor/indoor
Megnyílt a Sláger FM Sky Terasz az Oxygen Wellness Naphegy tetején, ahol a Naphegy Étterem és Terasz kiváló ételei és italai mellett a gyönyörű kilátásban is gyönyörködhetnek a vendégek.
|
|
|
A 1080P Reklámügynökség Somersby kampánya
Outdoor/indoor
A 1080P Reklámügynökség Somersby kampánya életre szabva, autentikus módon tárja fel a fogyasztók számára, a márka sajátos világát, s egyben fő üzenetét.
|
|
|
Újabb mobilapplikációt mutatott be az Emirates
Mobilmarketing
Az Emirates légitársaság hűségprogramja, az Emirates Skywards az ENTERTAINER-rel együttműködve mutatta be az Emirates Skywards GO mobilapplikációt.
|
|
|
Partihangulat a villamosmegállóban a Coca-Cola-val
Outdoor/indoor
A Coca-Cola nyári kültéri kampánya keretein belül július végéig Budapest kijelölt megállóiban interaktív city light poszterek várják a várakozókat.
|
|
|
A Szentkirályival New York-ba
Promóció
Az Instagramra hívja játszani fogyasztóit Magyarország piacvezető ásványvízmárkája.
|
|
|