Promóció
|
Sikeresen zárult a Posta Biztosító olimpiai kampánya
Promóció
Minden magyar olimpiai érem másnapján kedvezménnyel lehetett utasbiztosítást kötni.
|
|
|
Egymillióan a Wizz clubtagok
Promóció
A Wizz Air diszkont légitársaság ma köszöntötte 1 milliomodik WIZZ Discount Club-tagját. A hűségprogramot főleg az utasok visszajelzései alapján fejlesztik.
|
|
|
Az Artvertising szervezi a Moët & Chandon promóciót
Promóció
Az elitkategória egyik nagyágyúja is az Artvertisingra bízta event-alapú promóciós mechanizmusának kidolgozását.
|
|
|
Ünnepel a Spar és a Budapest Borfesztivál
Kereskedelem
Nemcsak Magyarország legnagyobb borszakmai rendezvénye, hanem a rendezvény főtámogatójaként megjelenő Spar Magyarország is a 25. születésnapját ünnepli. Az eseményhez több promóció kapcsolódik.
|
|
|
Sikeres a dinnye promóciós program
Promóció
Sikerrel zárult a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara és az Agrármarketing Centrum által július közepén indított dinnye promóciós program.
|
|
|
Becsengetésre készül az INTERSPAR
Promóció
Aki iskolakezdési utalványokkal fizet 5000 forint feletti vásárlás esetén, 500 forint értékű SPAR kupont kap ajándékba.
|
|
|
Együtt kampányol a BKK és a Borsodi
Promóció
A Borsodi Sörgyár Kft. és a BKK közös akcióval népszerűsíti a felelős alkoholfogyasztást és az éjszakai közösségi közlekedést. A közös kiadványhoz nyereményjáték is kapcsolódik.
|
|
|
Új nyereményjáték az Auchanban
Promóció
Augusztusban jótékonysági evezéssel és bajnoki kalandok nyereményjátékkal is készül az áruházlánc.
|
|
|
Integrált kommunikációs kampány a Posta Biztosítótól
Digitális
A Posta Biztosító július 29. és augusztus 22. között "A biztonság aranyat ér" elnevezéssel egy online, valamint ATL és BTL felületeken futó image kampányt indított.
|
|
|
Folytatódik a METRO nyereményjátéka
Promóció
Börcsön talált gazdára a METRO áruházak májusban zárult "Nyerő hetek" nyereményjátékának fődíja, egy Peugeot 208 típusú személyautó.
|
|
|