Hírek
1021 hír a hírkategóriában
Promóció

Sikeres az almakampány
Kereskedelem
Az alma promóciós kampányban hét áruházlánc - az ALDI, az Auchan, a CBA, a Lidl, a METRO, a SPAR és a TESCO - vett részt.
2016-12-12 16:02, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Matricagyűjtő kampány a MOL kutakon
Promóció
Közös matricagyűjtő kampányt indított a MOL és a Sencor, hogy segítse a magyar családok felkészülését a karácsonyi időszakra.
2016-12-07 17:00, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Átvette autóját a SPAR nyereményjáték nyertese
Promóció
A SPAR "Nyerjen és szurkoljon a SPAR-ral!" nyereményjáték fődíját, az Új Volkswagen Caddy kombi személyautót Lukács József vette át a diósdi INTERSPAR előtt.
2016-12-07 11:02, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Könyvet hoz a Mikulás a gyermekmenühöz
Márkák
A McDonald's évek óta - időszakosan - játékok helyett könyveket ad a Happy Meal menük mellé, így népszerűsítve az olvasást a gyerekek körében.
2016-12-06 17:03, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Bonduelle kampány nyereményjátékkal
Promóció
December 1-én indul a Bonduelle adventi kampánya, amelynek alapja egy egyedi tervezésű, kreatív adventi naptár, a márka Facebook oldalába ágyazva.
2016-11-30 15:01, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Rama megbízás a DeepInsightnak
PR
A DeepInsight kapta a Nagy Ramakönyv produkciós és promóciós kampány megbízását az Unilevertől.
2016-11-30 12:04, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Új kupongyűjtő applikáció a tudatos vásárlásért
Mobilmarketing
A Fullcard megoldásának lényege, hogy a felhasználó egy applikációban összegezve kapja meg a számára releváns kereskedelmi ajánlatokat.
2016-11-29 15:01, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Adományponttal készül a Karácsonyra a Campona
CSR
Aki ajándékot hoz az idei advent során, a bevásárlóközpont vendége lesz egy kávéra a Coffeeshop Company-ban.
2016-11-25 13:04, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Visszaéltek a Lidl és a Penny Market nevével
Promóció
Megtévesztő, a Facebook-on megjelent nyereményjátékokra hívja fel a figyelmet a Lidl Magyarország és a Penny Market, mindkét társaság azt közölte, hogy visszaéltek a nevével.
2016-11-21 18:00, Marketinginfo.hu + MTIcikk olvasása
 
Sikeres b-to-b promóció Romániában
Promóció
Különleges kampány ért véget Romániában, melynek keretében egy hónapon keresztül négy, DENSO-promóterekből álló csapat járta az országot, szervizeket és márkakereskedéseket felkeresve.
2016-11-17 10:04, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
8910111213141516
  Egészségmarketing   Digitális
A változókor utáni problémák
Édesítőszerek, szirupok világa: édesítés kompromisszumok nélkül (x)
Hajnövesztő tippek időseknek (x)
A kék fény veszélyei és védelmi megoldások (x)
A Knorr-Bremse Budapest az országos sportversenyen
Megújuló technológia a klasszikus traktorok világában (x)
A digitális rendszer fontossága a vendéglátóipari szektorban
Miért fontos minden vállalkozásnak foglalkozni a weboldala konverziós arányával?
Megvannak „Az Év Honlapja” 2024 díjazottjai!
Érdemes második processzorral bővíteni a kétutas szervert? (x)
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Látványos installációt mutatott be a LEGO csapata és a Pappas Auto
A téli szünet végéig látható a LEGOŸ villamos a Deák Ferenc téren
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Mi minden készíthető famintás alumínium kerítéslécekből? (x)
Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition
A mindennapok hasznos eszköze: a powerbank (x)
Minden harmadik magyar kártyabirtokos fizet rendszeresen mobillal
Az európai és a hazai felhasználók is egyre jobb felújított mobilokat vesznek
A Rejoy.hu a Black Friday-kampány első napján
Az okos mobiljegy előnyei a mindennapokban
  Karrier   Design
Az álláskeresés alapja a megfelelően elkészített CV
A toborzás és HR stratégia újra definiálása várható 2025-re
Női erő az abroncsgyártásban
A „Mi a pálya?” műszaki pályaválasztó fesztivál
Minél magasabb pozíciót töltenek be, annál nagyobb a nyomás a nőkön
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Nemzetközi dizájndíjakat nyertek a Bahart új hajói
Miért érdemes vászonképpel díszíteni a falakat? (x)
Gyerekszoba berendezés az otthon kényelméből (x)
Ötletek, amelyekkel feldobható a gyerkőcök birodalma (x)
  DM   Kutatás
Kényelem a nappaliban: Egy új megközelítés a TV-nézéshez (x)
Tartalmas nyelvi képzések az üzleti életben és azon túl (x)
Céges kabát? Igen, létezik ilyen opció is! (x)
Mikor van itt az ablakcsere ideje? (x)
Létezik-e költséghatékony üzletberendezés? (x)
Másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
A munkakeresők vágynak a visszajelzésre jelentkezés után
Ezért lesz elegük a munkát keresőknek a felvételi folyamatból
A mérnöki és a pénzügyi területekre keresik a legtöbb frissdiplomást a cégek
Távolodni kezdett egymástól a cégek és a munkavállalók home office-víziója
  Promóció   Reklám
A SPAR új JBL hűségpromóciójával ismét veled mozdul a zene
Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
A BioTechUSA újévi kampánya - Legyen ez a legfittebb éved!
Minőségi termékekkel a céges ajándékozás is egyszerűbb (x)
A Borsodi Friss nyereményjáték
Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
A holland sörmárka megérkezett az MVM Dome-ba
Egyedi formák és határozott stílus egy napszemüvegben (x)
Motoros ruhák, amik a hétköznapokban is megállják a helyüket (x)
Tippek a funkcionalitás és márkaépítés egyesítéséhez logózott ragasztószalaggal (x)
  PR   Egyéb
Tavaszi kert – az új álom (x)
Egy kis inspiráció esküvőre készülőknek (x)
Hogyan fejlődik a gyermek ötéves korára? (x)
Tudtad, hogy a hungarocellt nehéz vágni? (x)
A holland sörmárka megérkezett az MVM Dome-ba
Nemkívánatosnak minősítették a CEU-t Oroszországban
Bírság a Ryanairnek
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
  Márkák   CSR
120 év jövőbe mutató gondolkodását ünnepli a Knorr-Bremse
Látványos installációt mutatott be a LEGO csapata és a Pappas Auto
A téli szünet végéig látható a LEGOŸ villamos a Deák Ferenc téren
Szolgáltató vállalkozók hatékony eszközei a kártyák és a bérletek (x)
A Zwack növelte árbevételét
A kézszárító gépek jövője: fenntarthatóság, energiahatékonyság, higiénia (x)
Az „Egy csomag szeretet” nevű gyűjtés
Egyedi ajándékok újrahasznosított anyagokból (x)
Kihirdették a K&H a fenntartható önkormányzatokért pályázat nyerteseit
Több mint 35 millió forintot adományozott a Budapest Airport
  Kereskedelem
Hogyan választunk termékeket a babáknak? (x)
Több mint 1,5 milliárd SuperShop ponttal jutalmazta a SPAR a vásárlói hűséget
Mintegy 150 új munkatárssal bővíti csapatát a Lidl
3,6 milliárd forintot fordított új szupermarket építésére a SPAR Szentendrén
Gyerekkönyvek széles választékban (x)