Promóció
|
Matricagyűjtő kampány a MOL kutakon
Promóció
Közös matricagyűjtő kampányt indított a MOL és a Sencor, hogy segítse a magyar családok felkészülését a karácsonyi időszakra.
|
|
|
Átvette autóját a SPAR nyereményjáték nyertese
Promóció
A SPAR "Nyerjen és szurkoljon a SPAR-ral!" nyereményjáték fődíját, az Új Volkswagen Caddy kombi személyautót Lukács József vette át a diósdi INTERSPAR előtt.
|
|
|
Könyvet hoz a Mikulás a gyermekmenühöz
Márkák
A McDonald's évek óta - időszakosan - játékok helyett könyveket ad a Happy Meal menük mellé, így népszerűsítve az olvasást a gyerekek körében.
|
|
|
Bonduelle kampány nyereményjátékkal
Promóció
December 1-én indul a Bonduelle adventi kampánya, amelynek alapja egy egyedi tervezésű, kreatív adventi naptár, a márka Facebook oldalába ágyazva.
|
|
|
Rama megbízás a DeepInsightnak
PR
A DeepInsight kapta a Nagy Ramakönyv produkciós és promóciós kampány megbízását az Unilevertől.
|
|
|
Új kupongyűjtő applikáció a tudatos vásárlásért
Mobilmarketing
A Fullcard megoldásának lényege, hogy a felhasználó egy applikációban összegezve kapja meg a számára releváns kereskedelmi ajánlatokat.
|
|
|
Adományponttal készül a Karácsonyra a Campona
CSR
Aki ajándékot hoz az idei advent során, a bevásárlóközpont vendége lesz egy kávéra a Coffeeshop Company-ban.
|
|
|
Visszaéltek a Lidl és a Penny Market nevével
Promóció
Megtévesztő, a Facebook-on megjelent nyereményjátékokra hívja fel a figyelmet a Lidl Magyarország és a Penny Market, mindkét társaság azt közölte, hogy visszaéltek a nevével.
|
|
|
Sikeres b-to-b promóció Romániában
Promóció
Különleges kampány ért véget Romániában, melynek keretében egy hónapon keresztül négy, DENSO-promóterekből álló csapat járta az országot, szervizeket és márkakereskedéseket felkeresve.
|
|
|
Ajándékot és árengedményt várunk a hűségprogramoktól
Kutatás
Tíz magyar fogyasztó közül általában vagy teljes mértékben nyolcan lojálisak az élelmiszerüzlethez, ahol vásárolni szoktak, míg az európaiak átlagosan csak heten.
|
|
|