Promóció
|
Egyedülálló akciót vezetett be a Lidl
Mobilmarketing
A blue mobile-os ügyfelek egyenlegük feltöltésével a Lidl áruházakban egy időben vásárolt megjelölt termékekre 22%-os kedvezményt kapnak.
|
|
|
Promóció a Budapest Airport és Heinemann Duty Free együttműködésben
Promóció
A Budapest Airport és Heinemann Duty Free együttműködésben zajló hármas promóció idén először egy nemzetközi márkával, a Jim Beam whiskey-k gyártójával, a Beam Suntory-val indul.
|
|
|
Könyvelhagyó hétvége
Promóció
Március 24-től 26-ig ismét lesz nagy könyvelhagyó hétvége, ekkor ünnepli ugyanis a kilencedik születésnapját a Veszíts el egy könyvet! játék.
|
|
|
Újra matricagyűjtő akció a Sparnál
Promóció
A SPAR legújabb, 8. Garfield matricagyűjtő albuma ezúttal a világ megoldatlan rejtélyeit, a világűrt és a természet misztikus oldalát mutatja be olvasóinak.
|
|
|
A SPAR titkos nőnapi projektje
Promóció
Nőnap alkalmából a világ leghosszabb bókját szeretné megalkotni a SPAR a vásárlóközönséggel közösen.
|
|
|
Ingatlanértékesítési kampány a CIB Csoportnál
Promóció
A továbbra is élénk ingatlanpiaci keresletnek köszönhetően és a tavaly évvégi 27 ingatlanból álló sikeres portfolióértékesítést követően ingatlancsomag-értékesítési kampányt indít a CIB Csoport március 1-től.
|
|
|
A dm és Emirates közös facebook nyereményjáték nyertese
Promóció
A dm márkák egyenesen Dubajba repítik azt a szerencsés játékost, aki az idei évet a drogéria facebook nyereményjátékával indította.
|
|
|
A Milka legújabb promóciója
Outdoor/indoor
Általában a felhívások hasonlóan csengenek: "Minden X. vásárló nyerhet hetente, naponta, percenként, másodpercenként ismétlődő sorsoláson, ahol 10, 100, 1000 vagy akár 10 000 darab ajándék vár gazdára!"
|
|
|
A WC-n még nem tört meg a nyomtatott sajtó hegemóniája
Kutatás
1000 fős országosan reprezentatív kutatást végzett januárban a Domestos megbízásából a Kutatópont a magyar lakosság otthoni higiéniai szokásairól.
|
|
|
Pepsi Vloggerőpróba – az influencer marketing egy új megközelítése
Márkák
Negyedik hete tart a Pepsi legújabb kampánya, a Vloggerőpróba, melynek keretein belül 4 hazai vlogger - Szilva, Unfield, Goodlike és I HaveNo Idea Hungary - különböző, a téli évszakhoz kapcsolódó feladatokat old meg
|
|
|