Promóció
|
Elindult a Visa labdarúgó világbajnokság kampánya
Promóció
A 2018-as FIFA labdarúgó világbajnokság ideje alatt a Visa promóciós kampánya keretében vébé tematikájú ajándékokat nyerhet, aki Visa kártyával vásárol.
|
|
|
Észak-amerikai útvonalait bemutató kampány a Lufthansa-tól
Promóció
Átfogó marketing- és pr kampányt indított a Lufthansa Magyarországon: az aktivitások középpontjában a Lufthansa észak-amerikai célállomásai.
|
|
|
A FINO legújabb kampánya
Promóció
A kaposvári székhelyű, családi tejtermékgyártó 2017-ben bízta meg a Republic Groupot egy integrált rebranding és termékbevezetési kampánnyal, melynek teljeskörű kivitelezését az idén 21 éves ügynökség látta el.
|
|
|
Közös nyári promóciót indított a Coca-Cola és a Sziget
Promóció
A Coca-Cola Magyarország és a Sziget Kulturális Szervezőiroda idén először különleges együttműködést indított.
|
|
|
A szelektív hulladék helyes válogatását ösztönzi az FKF
Promóció
A lakossági szelektív hulladékgyűjtés helyes válogatásának ösztönzésére nyereményjátékot indított az FKF mintegy 6,5 millió értékben.
|
|
|
Éjszakai fotókkal kampányol a Samsung
Outdoor/indoor
Az éjszaka mindenkinek mást jelent, mindenkinek másért fontos. Erre épül a Samsung legújabb, Galaxy S9 és S9+ készülékekhez kapcsolódó kampánya.
|
|
|
Újabb hűségakció a a SPAR-nál
Promóció
A SPAR szeptember elejéig tartó új promóciója során prémium minőségű, praktikus bőröndöket, táskákat és hátizsákokat kínál, amelyek utazáshoz, kiránduláshoz, vagy akár munkába járáshoz egyaránt jól használhatóak.
|
|
|
Indult a Pöttyös születésnapi nyereményjátéka
Promóció
Az idén 50. születésnapját ünneplő márka ezúttal is különleges játékkal lepi meg fogyasztóit és már egyetlen kód feltöltésével szuper ajándékokat szerezhetünk be.
|
|
|
A Gyulahús legújabb kampánya
Márkák
Idén ünnepli 150. születésnapját a gyulai húsipar. A jeles alkalom kommunikációjára tendert írt ki a Gyulahús Kft., melyet a korábbiakhoz hasonlóan, ismételten az Insomnia Reklámügynökség nyert el.
|
|
|
Merész kampány az Arena Mall-tól
Outdoor/indoor
Formabontó kommunikációval kezdte a tavaszt az Arena Mall. A választások hajrájáraidőzített integrált kampány szlogenje: "Szavazz a divatra!".
|
|
|